Óbuda kocsiszín történeti oldala

Ezen az oldalon tervezem bemutatni a kocsiszín múltját.

1996.04.01.
A kocsiszín bezárását a rendkívül rossz állapota (épületek és vágányhálózat) és korszerűtlen volta indokolta, valamint az, hogy a terület értékesítésével a BKV némi bevételt remélt, amivel egyre duzzadó hiányát mérsékelhette.
A 17-es vonal kocsikiadását Hungária kocsiszín vette át Ganz csuklósokkal. Ezek azonban űrszelvény-problémák miatt nem tudtak megfordulni a Margit híd - budai hídfőnél lévő hurokvégállomáson, ezért ott a hurokvágány megszűnt. A MUV-ok Száva kocsiszínbe kerültek, ahonnan a 42-es, 52-es vonalakon jártak (ritkábban a 13-as és 30-ason is).
A Tátra villamosokat szétosztották Baross és Angyalföld kocsiszínek között. Az 1-es kocsikiadását innentől e két kocsiszín biztosította.

      
  



Vissza Óbuda kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra