| MEGÁLLÓHELYEK: |
MENETIDŐ
PERCBEN: |
| MOSZKVA TÉR VÁ. |
- |
| SZÉNA TÉR |
1 |
| MECHWART LIGET |
3 |
| MARGIT HÍD, BUDAI HÍDFŐ |
6 |
| MARGITSZIGET |
7 |
| JÁSZAI MARI TÉR |
9 |
| NYUGATI PÁLYAUDVAR |
11 |
| OKTOGON |
13 |
| KIRÁLY UTCA |
15 |
| WESSELÉNYI UTCA |
16 |
| BLAHA LUJZA TÉR |
18 |
| RÁKÓCZI TÉR |
19 |
| BAROSS UTCA |
20 |
| ÜLLŐI ÚT |
22 |
| MESTER UTCA |
24 |
| BORÁROS TÉR |
25 |
| PETŐFI HÍD, BUDAI HÍDFŐ |
27 |
| BUDAFOKI ÚT |
29 |
| MÓRICZ ZSIGMOND KÖRTÉR VÁ. |
31 |
|
|
| JÁRATSŰRŰSÉG, ILL. INDULÁSI IDŐPONTOK A
VÉGÁLLOMÁSRÓL: |
| |
MUNKANAPOKON |
SZOMBATON |
MUNKASZÜNETI NAPOKON |
| ÓRA |
PERC |
| 4 |
12a, 23a, 33a, 43a, 35, 53 |
12a, 27a, 43a, 35, 53 |
12a, 27a, 43a, 35, 53 |
| 5 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 23, 38, 53 |
08, 23, 38, 53 |
| 6 |
08, 18, 24, 30, 36, 41, 46, 51, 56 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 23, 38, 53 |
| 7 |
4 - 6 perc |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 23, 38, 48, 58 |
| 8 |
08, 18, 28, 36, 44, 51, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 9 |
5 - 6 perc |
7-8 perc |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 10 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 11 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 12 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 13 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 14 |
4 - 5 perc |
05, 12, 20, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 15 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 16 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 17 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 18 |
4 - 6 perc |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 19 |
7 - 8 perc |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 20 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
| 21 |
08, 18, 28, 38, 48, 58 |
08, 20, 32, 44, 56 |
08, 20, 32, 44, 56 |
| 22 |
08, 23, 38, 53 |
08, 23, 38, 53 |
08, 23, 38, 53 |
| 23 |
08, 23, 35, 52b |
08, 23, 35, 52b |
08, 23, 35, 52b |
| 00 |
07b |
07b |
07b |
| a=a Blaha Lujza tértől, a Népszínáz utcai
megállóból indul |
| b=Blaha Lujza tér megállóhelyig közlekedik
|
| A városi közlekedés sajátosságai miatt néhány
perces menetrendi eltérések előfordulhatnak. |
|