
![]() |
|
|
|
|
||||||
|
| 1000-esek a 33-as és az 55-ös vonalon, nem sokkal megszűnésük előtt |
![]()

Vissza a http://villamos.budapest.hu/ oldalra
![]()
![]()
![]()
ex. 1556 motorkocsi forgalomban, a 67-esen és szétbontásakor az Újpesti kocsiszínben
|
![]() |
| 1943-ban gyártották Győrben. 5 évig, 1948-ig pótkocsiként futott |
|
| Az 1501-es ex. 1557 selejtezése |
| 1509 és a ferde elejű 1524-es |
| Plusz fotó | 1547-ről számozták 1524-re, 1942-ben |
A különleges sorsú 1520-as és az 1533-as a 25-ösön
![]()
még "élőben", és egy felvétel testvéréről az 1525-ösről.
|
![]() |
|
|
![]()
|
![]()
![]()
| 1983.12.06.
Határ út - Köteles u. sk. : MÁV M62 160 BKV villamos 5,20-kor ütközött a Száva kocsiszínből Pesterzsébetre kiálló 13-as villamos (1518+5905) pótkocsijával a tehervonattal a Kis Burmán Soroksár felé kihúzó Szergej. A villamoson utas nem tartózkodott. A mozdonyvezető elaludt. A pótkocsit a BKV 1983.12.31-én selejtezte. |
![]()
![]()
|
![]()
![]()