BKVT V típus (1000-es sorozat)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

pályaszám
acélvázasítás
BHÉV
FVV
ikresítés
selejtezve
1080 ->1000
1959.02.28.
 
 
1983.12.31.
múzeumi
1001
1961.02.18.
 
1906
1963.03.28.
1980.11.29.
1002
1959.11.07.
 
1920III
1964.01.02.
1921
1973.09.07
1981.04.01.
1003
1960.07.07.
 
-
1984.09.01.
emelési kisérletekhez használták, 
a 90-es években elbontották
1004
1960.01.30.
 
-
1983.12.01.
1005
1958.03.24.
 
-
1981.01.19.
1006
1958.12.31.
 
1902
1963.02.15.
1984.09.01.
1007
1961.02.24.
 
1903
1963.02.15.
1984.09.01.
1008
1958.08.25.
 
-
1983.11.25.
1009
1960.03.24.
 
-
1977.01.01.
1010
1959.10.31.
 
1916
1963.11.
1981.02.16.
1011
1958.06.30.
 
-
1978.02.27.
1012
1958.03.20.
 
-
1978.04.10.
1013
1959.12.04.
 
1918
1963.12.
1980.10.22.
1014
1959.12.04.
 
1917
1963.11.
1981.02.16.
1015
1959.10.10.
 
1914
1963.06.
1981.04.01.
1016
1960.03.05.
 
1920IV
1973.09.07.
1981.04.01.
1017
1960.01.11.
 
-
1976.07.01.
1018
1958.12.31.
 
1908
1963.04.03.
1984.09.01.
1019
1961.02.24.
 
1907
1963.03.28.
1980.11.29.
1020
1958.04.12.
 
-
1978.04.10.
1021
1959.02.21.
 
1912
1963.06.
1980.10.22.
1022
1958.12.23.
 
1913
1963.06.
1980.10.22.
1023
1958.03.28.
 
-
1978.04.10.
1024
1960.06.06.
 
-
1983.11.25.
1025
1958.12.23.
 
1910
1963.05.
1984.09.01.
1026
1960.02.25.
 
-
1980.02.01.
1027
1960.01.11.
 
-
1980.02.01.
1028
1958.04.12.
 
-
1978.04.10.
1029
1958.12.31.
 
1904
1963.03.28.
1981.04.01.
1030
1960.09.07.
 
1900
1963.03.08.
1980.10.22.
1031
1960.03.05.
 
-
1983.11.25.
sörvillamos (KöKi)
1032
1960.04.06.
 
1919
1963.12.
1980.10.22.
1033
1958.03.28.
 
-
1980.02.01.
1034
1959.09.31.
 
-
1980.02.01.
1035
1961.02.18.
 
1911
1963.05.
1984.09.11.
1036
1959.09.09.
 
1915
1963.06.
1981.04.01.
1037
1958.03.20.
 
-
1978.04.10.
1038
1960.06.18.
 
-
1980.02.01.
1039
1960.10.06.
 
1901
1963.03.08.
1980.10.22.
1040
1959.10.10.
 
1909
1963.04.03.
1984.09.01.
1041
1960.09.27.
 
-
1978.04.10.
1042
1961.02.18.
 
1905
1963.03.28.
1981.04.01.
1043
1959.03.23.
 
-
1984.09.01.
Zugligetben
1044
1960.07.23.
 
-
1983.12.31.
1045
1960.07.02.
 
-
1976.07.01.
1046
1960.07.09.
 
-
1976.10.27.
1047
1922
1957.05.15.
M 2063
1958.07.01.
1082
1963.01.01.
1947
1964.01.04.
1924
1975.
1980.10.22.
1048
1960.06.13.
 
-
1983.11.25.
1049
1960.09.27.
 
-
1984.09.01.
sörvillamos (Körtér)
1050
1958.03.20.
 
-
1978.04.10.
1051
1958.05.16.
 
-
1980.02.01.
1052
1961.02.21.
 
-
1977.12.30.
1053
1928
1957.10.22.
M 2064
1958.07.01.
1083
1963.01.01.
1948
1963.12.
1980.10.22
1054
1958.08.01.
 
-
1983.07.11.
1055
1960.05.07.
 
-
1984.09.01.
megvan még
1056
1960.10.06.
 
-
1977.06.11.
1057
1959.01.03.
 
-
1980.02.01.
1058
1961.02.24.
 
-
1977.12.30.
1059
1961.02.21.
 
-
1978.04.10.
1060
1958.11.20.
 
-
1983.12.31.
1061
1958.05.16.
 
-
1984.09.01.
Zugligetben
1062
1958.07.16.
 
-
1978.04.10.
1063
1960.05.24.
 
-
1977.01.01.
1064
1958.06.10.
 
-
1983.12.01.
1065
1959.03.05.
 
-
1983.11.25.
1066
1929
1958.01.03.
M 2065
1958.07.01.
1084
1963.01.01.
1949
1963.12.
1980.10.22.
1067
1959.09.11.
 
-
1983.11.25.
1068
1960.12.02.
 
-
1977.12.30.
1069
1958.04.22.
 
-
1980.02.01.
1070
1958.04.22.
 
-
1980.02.01.
1071
1958.11.17.
 
-
1980.02.01.
1072
1958.11.20.
 
-
1983.12.01.
1073
1961.02.24.
 
-
1984.09.01.
1074
1958.06.10.
 
-
1984.09.01.
múzeumi, favázas
1075
1959.11.06.
 
-
1984.09.01.
1076
1958.06.10.
 
-
1983.07.11.
1077
1959.11.13.
 
-
1983.11.25.
1078
1958.03.24.
 
-
1981.01.19.
1079
-
 
-
1945.10.12.

Keveredések az 1900-as sorozatban:
1963-ban az 1900-1919 és az 1930-1949 volt sorban párosítva, valamint az 1920+1950. Eredetileg az alacsonyabb pályaszámúak voltak (1920-ig) az 1000-es eredetűek , a magasabb pályaszámúak (1930-tól fölfelé) az M V eredetűek.
Tekintettel arra, hogy három M V-ös valójában egy 1000-es kocsi átépítése volt acélvázasítás után, az 1947-1949 valójában szintén 1000-es eredetű.

1972-ben a 1942-est baleset miatt selejtezték. Ezért 1973-ban a vegyes 1920+1950-est szétszedték, az 1920-ashoz egy új párt kerítettek: az 1016-ost. Azért, hogy az alacsonyabb pályaszámú kocsin legyen a légsűrítő, a 1016-osból lett az új 1920, az 1920-ast pedig 1921-re számozták át.
Az 1950-est pedig 1942-re (a balesetes kocsi helyére) számozták át, és természetesen az 1943-mal csatolták.

1975-ben rendezni kívánták a valójában BKVT eredetű 1930-assorozatú kocsik helyzetét. Az 1947-est ezért  1924-re számozták (a szedő az 1946-oson volt). 1975-ben a 1948+49" 1922+23"-ra való átszámozásáról viszont elfeledkeztek.


BBVV U típus (BHÉV MIV-es):

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BBVV 
pályaszám
BHÉV 
pályaszám
acélvázasítás
FVV psz.
1952.01.01.
BHÉV psz.
1958.07.01.
selejtezve
30
M 2030
1937.
2000
M 2070
1971.
31
M 2031
1938.
2001
M 2071
1971.
32
M 2032
1949.
2002
M 2072
1971.
33
M 2033
1950.
2003
M 2073
1971.
múzeumi
34
M 2034
1938.
2004
M 2074
1971.
35
M 2035
1951.
2005
M 2075
1971.
 
M 2036
(M 2040 helyett építve)
1942.
2006
M 2076
1971.
36
M 2036 -> C 3036
1958.08.31. (Füzesi)
Ce 58450
P 3036
1975.09.11
37
M 2037 -> C 3037
1958.08.31. (Füzesi)
Ce 58451
P 3037
1975.09.11

A Miskolcra került két kocsi. A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BHÉV 
pályaszám
MKV psz.
acélvázasítás
MKV psz.
állományból törélés
selejtezés
M 2033
79
1951.01.05.
40
1958.11.01.
1977.06.30.
megvan 
(üzemi jármű)
M 2035
78
1951.01.05.
41
1959.06.30.
1977.03.31.
SZKV SZ IV
1978.01.
1987.06.30.


BBVV E típus (BHÉV MV-ös):

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BBVV
pályaszám
BHÉV
pályaszám
FVV psz.
1952.01.01.
acélvázasítás
FVV psz.
ikresítve
selejtezve
38
M 2038
Cvill 241
1953.
Cvill 680
1954.
M 2038
1958.08.31.
M 1038
1960.12.30.
 
-
1975.09.11
39
M 2039
Cvill 242
1953.
Cvill 681
1954.
M 2039
1958.08.31.
M 1039
1960.12.30.
 
-
1975.09.11
40
M 2040
-
-
 
-
1940.
41
M 2041
2025
1953.04.01.
1925
1957.07.12.
 
1938
1963.04.08.
1983.12.31.
42
M 2042
-
-
 
-
1945.
43
M 2043
2024
1953.04.01.
1924
1957.05.22.
 
1935
1963.04.08
1984.08.15.
44
M 2044
2026
1953.04.01.
1926
1957.04.08.
 
1934
1963.04.08.
leállítva: 1984.08.15.
1986. hegesztővonat 
4378
45
M 2045
2027
1953.04.01.
1927
1958.01.10.
 
1939
1963.04.08.
1983.12.31.
46
M 2046
2008
1908
1956.07.07.
 
1944
1963.06.
1981.04.01.
47
M 2047
2009
1909
1957.03.07.
 
1932
1963.04.08.
1982.12.31.
48
M 2048
2010
1910
1957.08.29.
 
1936
1963.04.08.
1980.02.22.
49
M 2049
2011
1911
1957.12.06.
 
1930
1963.04.08.
1984.09.01.
50
M 2050
2012
1912
1957.10.03.
 
1931
1963.04.08.
1984.09.01.
51
M 2051
2013
1913
1957.01.22.
 
1937
1963.04.08.
1980.02.22.
52
M 2052
2014
1914
1957.07.04.
 
1933
1963.04.08.
1981.12.31.
53
M 2053
2015
1915
1956.11.28.
 
1940
1963.05.
1981.04.01.
54
M 2054
2016
1916
1957.11.11.
 
1941
1963.05.
1981.04.01.
55
M 2055
2017
1917
1957.07.04.
 
1942
1963.04.30.
1972.12.16.
56
M 2056
2007
1937.
 
-
1971.
57
M 2057
2018
1918
1957.08.08.
 
1943
1963.04.30.
1983.12.31.
58
M 2058
2019
1919
1957.03.07.
 
1945
1963.06.
1981.04.01.
59
M 2059
2020
1920
1957.08.13.
1081
1963.01.01.
1946
1964.01.04.
1980.10.22.
60
M 2060
2021
1921
1957.04.08.
1080
1963.01.01.
1950
1964.01.02.
1942II
1973.
1981.12.31.
61
M 2061
2022
-
 
 
1958.01.08.
62
M 2062
2023
1923
1956.06.30.
 
 
1971.
1958-ban az 1900-asok eredeti BHÉV-es pályaszámukat kaptákvissza.

"Micsurin vonatok"

azaz pótkocsi+motorkocsi+pótkocsi összeállítású szerelvények az '50-esévek elején:
1951:
P V 3021 + M VI 2250 + P V 3022 (Albertfalva kitérő - Körtér)
M VI 2238 + M V 2038 + M VI 2240 (Csepel - Pesterzsébet)
M VI 2236 + M V 2043 + M VI 2239 (Csepel - Pesterzsébet) 1953-ban átadva az FVV-nek: 1633, 2024,1634 motorkocsi

1952 februárja: pótkocsicsere
P V 3021 + M V 2038 + P V 3022 (Csepel- Pesterzsébet) 1958-ig
ál-ikerkocsik:
M VI 2238 (P) + M VI 2249 (M) = 1623+1622 (Albertfalva kitérő - Körtér)
M VI 2240 (P) + M VI 2250 (M) = 1625+1624 (Albertfalva kitérő - Körtér)

Új háromrészes szerelvény 1952 körül:
P X 3036 + M V 2039 + P X 3037 (Csepel- Pesterzsébet) 1958-ig


A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Készítette: Németh Zoltán Ádám