A BKVT-BVKV F típusú villamosainak állománya

BKVT kocsik

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BKVT
gyártva
BSzKRt.
1923.
BHÉV
1942.
FVV
Acélvázasítva
Selejtezve
Megjegyzés
201
1897.
1500
-
1949.07.09.: 1600
1956.03.09.
1981.04.01.
 
202
1501
-
1949.07.09.: 1601
1955.12.31.
1980.02.01.
 
203
1502
-
1949.07.09.: 1602
1955.10.12.
1981.04.01.
 
204
1503
-
1949.07.09.: 1603
1956.04.21.
1981.04.21.
 
205
1504
-
     
1940: Átépítve F1A-ra -> 1942: 1521
206
1505
-
1949.07.09.: 1605
1955.08.19.
1981.04.21.
A legelsőnek acélvázasított kocsi
207
1506
-
     
1938: Az F1A favázas prototípusa -> 1942: 1520
208
1507
-
1949.07.09.: 1607
1956.02.09.
1981.04.14.
 
209
1508
-
1949.07.09.: 1608
1956.02.27.
1982.05.15.
Utolsó évében a 41-esen.
210
1509
-
1949.07.09.: 1609
1955.08.27.
1981.04.01.
 
211
1510
-
1949.07.09.: 1610
1956.03.23.
1981.04.01.
 
212
1511
-
1949.07.09.: 1611
1956.03.23.
1981.04.14.
 
213
1512
-
1949.07.09.: 1612
1955.12.31.
1980.02.01.
 
214
1513
-
1949.07.09.: 1613
1956.03.03.
1977.05.30.
 
215
1514
-
1949.07.09.: 1614
1956.03.06.
1981.04.14.
 
216
1515
-
1949.07.09.: 1615
1956.04.16.
1980.02.01.
 
217
1516
-
     
1940: Átépítve F1A-ra -> 1942: 1522. Múzeumi példány.
218
1517
-
1949.07.09.: 1604
1955.12.31.
1981.04.21.
 
219
1518
-
1949.07.09.: 1606
1956.02.06.
1981.04.01.
 
220
1519
-
1949.07.09.: 1616
1956.02.06.
1980.02.01.
1946-49 között könyvtárkocsi (más források szerint az 1517-es)
221
1520
1941.12.02.:
M 2241
1952.01.01.: 1626
1955.12.03.
1981.04.01.
 
222
1521
1941.12.02.:
M 2242
1952.01.01.: 1627
1955.11.19.
1978.04.10.
 
223
1522
1941.12.02.:
M 2243
1952.01.01.: 1628
1955.12.03.
1978.04.10.
 
224
1523
1941.12.02.:
M 2244
1952.01.01.: 1629
1956.05.05.
1979.12.17.
 
225
1524
1941.12.02.:
M 2245
-
-
1944.10.25.
Háborús sérült
226
1525
1941.12.02.:
M 2246
1952.01.01.: 1630
1955.12.31.
1978.04.10.
 
227
1526
1941.12.02.:
M 2247
1952.01.01.: 1631
1955.12.31.
1978.04.10.
 
228
1527
1941.12.02.:
M 2248
1952.01.01.: 1632
1956.03.10.
1982.03.15.
Utolsó évében a 41-esen.
229
1528
1941.12.02.:
M 2249
1952.01.01.: 1622
1955.12.31.
1980.02.01.
1952.02.: 1622+1623 (1622-es a motoros, Körtér - Albertfalva kitérő)
230
1529
1943. 01.13.:
M 2250
1952.01.01.: 1624
1955.09.29.
1980.02.01.
1951: P V 3021 + M VI 2250 + P V 3022 (Körtér - Albertfalva kitérő)
1952.01.: 1624+1625 (1624-es a motoros, Körtér - Albertfalva kitérő)
1971-74: átépítés (zárt ajtók, sima oldalfal)

BVKV kocsik

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVKV psz
gyártva
BHÉV 
1922.
FVV
Acélvázasítva
Selejtezve
Megjegyzés
231
1897
M 2231
1952.01.01.: 1617
1955.10.29.
1979.09.08.
 
232
M 2232
1952.01.01.: 1618
1955.12.31.
1981.04.01.
 
233
M 2233
1952.01.01.: 1619
1956.04.05.
1980.02.01.
 
234
M 2234
1952.01.01. 1620
1956.01.31.
1980.02.01.
 
235
M 2235
1952.01.01.: 1621
1955.10.20.
1980.02.01.
 
236
M 2236
1953.04.01.: 1633
1956.06.03.
1978.04.10.
1951-53: M VI 2236 + M V 2043 + M VI 2239 (Csepel-P.E.)
237
M 2237
-
-
1944.10.25.
Háborús sérült
238
M 2238
1952.02.: 1623
1956.04.28.
1981.04.14.
1951: M VI 2238 + M V 2038 + M VI 2240 (Csepel-P.E.)
1952.02.: 1622+1623 (1623 motor nélkül)
239
M 2239
1953.04.01.: 1634
1956.04.07.
1981.02.02.
1951-53: M VI 2236 + M V 2043 + M VI 2239 (Csepel-P.E.)
240
M 2240
1952.02.: 1625
1955.11.02.
1984.12.10.
1951: M VI 2238 + M V 2038 + M VI 2240 (Csepel-P.E.)
1952.02.: 1624+1625 (1625 motor nélkül)
múzeumi példány

1971-74: átépítés (zárt ajtók, sima oldalfal)


Összeállította: Tóth Ferenc mukáját felhasználva Németh Zoltán Ádám