A házi csuklósok listája


Tartalom
Budapest, 1100-asok
Budapest, 1200-asok
Miskolc
Debrecen
Szeged

Budapest, 1100-asok

Egyirányú háromajtós verzió
1100 1961.09.20.: 3720-3721,
1961.10.-től 3720,
1975.12.10.-től 1100,
selejtezve: 1980.03.04.,
Újpesten tárolták, majd a 1994-ben Miskolcra került felújításra, ami félbemaradt
2004-ben visszahozták Budapestre.
1101 1962.05.26. (rövid ideig 3721-es számú),
selejtezve: 1979.11.05., bontva 
1102 1962.07.03.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1103 1962.07.03.,
selejtezve: 1979.11.05.,
Szegedre került 1981.01.27-én (611, 1990-től 605), már selejtezve
1104 1962.07.07. eredetileg egyedi festéssel,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1105 1962.08.08.,
selejtezve:1979.11.05.,
Szegedre került 1981.02.04-én (613, 1990-tol 602),
2003-ban állományból törölve, 2004-ben Istvántelekre hozták felújításra, MaViTE tulajdonban, felújítása folyamatban.
1106 1962.08.14.,
selejtezve: 1979.11.05.,
Szegedre került 1980.12.03-án (612), már selejtezve
1107 1962.08.28.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1108 1962.09.01.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1109 1962.09.26.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1110 1962.09.29.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1111 1962.09.29.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1112 1962.09.29.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1113 1962.09.29.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1114 1962.10.22.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1115 1962.10.22.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1116 1962.11.01.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1117 1962.11.24.,
selejtezve: 1980.03.03., bontva
1118 1962.11.24.,
selejtezve: 1979.11.05., bontva
1119 1962.11.30.,
selejtezve: 1965.11.22.,
1966-ban Miskolcra került (110), már selejtezve
1120 1962.12.08.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Debrecenbe került (294), már selejtezve
1121 1962.12.14.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Szegedre került (608), már selejtezve
1122 1962.12.14.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Debrecenbe került (292), már selejtezve
1123 1962.12.19.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Debrecenbe került (293), már selejtezve
1124 1962.12.19.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Szegedre került (609)
Sárgára visszafényezve, jelenleg nosztalgiakocsinak kiszemelve Szegeden
1125 1963.03.30.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Miskolcra került (108), már selejtezve
1126 1963.05.30.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Miskolcra került (109), már selejtezve
1127 1963.04.02.,
selejtezve: 1964.01.31.,
1964-ben Szegedre került (610), már selejtezve
1128 1963.05.31.,
selejtezve:1964.01.31.,
1964-ben Debrecenbe került (291), leégett.
Alváza a 303-as iker-sínszállító kocsi, jelenleg is állományban
1129 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.10.29.-én egyből Miskolcra (105), már selejtezve
1130 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (605) már selejtezve
1131 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.09.23.-án egyből Miskolcra (106), már selejtezve
1132 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (606), már selejtezve
1133 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (288), már selejtezve
1134 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (289), már selejtezve
1135 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (607), már selejtezve
1136 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.10.29.-én egyből Miskolcra (107), már selejtezve
1137 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (290), már selejtezve


Budapest, 1200-asok

Kétirányú tízajtós verzió
1200 1963.06.13, 3740, eredetileg nyolcajtós volt,
1963.06.-tól 3722,
1974.08.07.-tol 1200,
selejtezve: 1983.02.15., Szegedre került 1985-ben (820), selejtezve 2006. év végén.
2008-ban a MaViTE megvásárolta és Budapestre szállította. Jelenleg felújításra vár.
1201 1963.09.30.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1202 1963.09.30.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1203 1963.11.23.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1204 1963.11.25.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1205 1963.12.02.,
selejtezve: 1982.05.15., bontva
1206 1963.12.14.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1207 1963.12.16.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1208 1963.12.20.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1209 1963.12.29.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1210 1964.01.15.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1211 1964.02.28.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1212 1964.03.10.,
selejtezve: 1982.07.05., bontva
1213 1964.03.17.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1214 1964.03.25.,
selejtezve: 1982.03.15., bontva
1215 1964.04.29.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1216 1964.05.08.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1217 1964.06.15.,
selejtezve: 1982.12.31., bontva
1218 1964.06.22.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1219 1964.06.29.,
selejtezve: 1982.07.01., bontva
1220 1964.06.30.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1221 1964.08.12.,
selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (490), jelenleg is fut
1222 1964.08.25.,
selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (491)
1223 1964.09.14.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1224 1964.09.23.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1225 1964.09.29.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1226 1964.09.30.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1227 1964.09.30.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1228 1964.11.12.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1229 1964.11.27.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1230 1964.11.27.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1231 1964.12.14.,
selejtezve: 1983.02.15.,
1984.11.15.-én Szegedre került (819-es, 1985-től 812), jelenleg is fut
1232 1964.12.18.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1233 1964.12.23.,
selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (492), jelenleg is fut
1234 1965.02.19.,
selejtezve: 1983.02.15., bontva
1235 1965.03.15.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva
1236 1965.03.19.,
selejtezve: 1983.04.18., bontva



Miskolc

100-110 egyirányú háromajtós, 130-139 kétirányú ötajtós, 140-174 kétirányú tízajtós
 
100 1962.10.04.,
selejtezve: 1989.11.16.,
múzeumi jármű, felújították
101 1963.01.04.,
selejtezve: 1982.12.30.
102 1963.06.26.,
selejtezve: 1987.04.24.
103 1963.08.21.,
selejtezve: 1989.11.20.
104 1963.06.26.,
selejtezve: 1989.11.15.
105 1963.10.29., ex-Bp-i "1129",
selejtezve: 1982.12.30.
106 1963.09.23., ex-budapesti "1131",
selejtezve: 1982.12.30.
107 1963.10.29., ex-budapesti "1136",
selejtezve: 1982.12.30.
108 1964.04.02, ex-budapesti 1125,
selejtezve: 1989.11.16.
109 1964.04.02., ex-budapesti 1126,
selejtezve: 1982.12.30.
110 1966.01.12., ex-budapesti 1119,
selejtezve: 1982.12.30.

1966.02.07-én leégett, az FVV-nél felújították.
130 1967.02.24.,
1990.07.21-09.18 között diszkóvillamos
1991.05.07.-től oktatókocsi,
1998.12.31-én selejtezve, majd elbontva
131 1967.02.24.,
selejtezve: 1991.01.01.
132 1967.11.01.,
selejtezve: 1991.12.30.
133 1968.03.21.,
selejtezve: 1991.12.30.
134 1968.11.15.,
selejtezve: 1991.12.30.
135 1969.03.19.,
selejtezve: 1991.01.01
136 1970.01.03.,
selejtezve: 1991.12.30.
137 1970.02.16.,
Az utolsó Füzesiben elkészült csuklós.
selejtezve: 1991.12.30.
138 1970.04.07.,
selejtezve: 1991.01.01.
139 1970.07.24.,
selejtezve: 1991.01.01.
140 1970.09.10.,
selejtezve: 1991.12.30.
141 1970.12.04.,
selejtezve: 1991.12.30.
142 1971.05.26.,
selejtezve: 1993.09.30.
143 1971.07.13.,
selejtezve: 1992.12.30.
144 1971.12.29.,
selejtezve: 1991.12.30.
145 1972.02.18.,
selejtezve: 1993.09.30.
146 1972.03.09.,
selejtezve: 1992.12.30.
147 1972.05.18.,
selejtezve: 1993.09.30.,

1994-től múzeumi kocsi Szentendrén
148 1972.10.13.,
selejtezve: 1992.09.30.
149 1972.11.04.,
selejtezve: 1993.09.30.
150 1973.02.23.
151 1973.04.06.
152 1973.06.15.
selejtezve: 2003.06.18.
153 1973.08.02.,
selejtezve: 1992.12.30.
154 1974.02.06.
selejtezve: 2003.02.28.
155 1974.04.23.,
selejtezve: 1994.12.31.
156 1974.06.27.,
selejtezve: 1997.04.03.
157 1975.01.29.,
1976.11.21-én ütközött, Debrecenben újragyártották az "A" végét.
selejtezve: 1996.01.25.,

1996.02. elejétől 05. közepéig újra járt, majd selejtezték
158 1975.01.31.
159 1975.02.04.,
selejtezve: 1996.01.25.
160 1976.01.15.,
selejtezve: 1997.04.03.
161 1976.02.20.
162 1976.02.25.
163 1976.03.03.,
selejtezve: 1997.04.03.
164 1976.05.04.
selejtezve: 2003.02.04.
165 1976.05.27.
selejtezve: 2001.12.12.
166 1976.12.06.,
selejtezve: 1997.01.26.
167 1977.01.04.
168 1977.01.20.
169 1977.04.08.
170 1977.05.12.
171 1977.06.15.
selejtezve: 2003.04.25.
172 1977.07.26.
1998-ban forgalomból kivonva. Tanulókocsi lett 1999.05.01-től, nyolcajtós kivitellel.
selejtezve: 2003.08.06.
173 1978.04.07.
1991-ben diszkóvillamosként is üzemel
174 1978.04.07.
selejtezve: 2003.06.17.


Debrecen

281-294 egyirányú háromajtós, 381-386 kétirányú ötajtós, 481-484 kétirányú hatajtós, 485-492 kétirányú tízajtós
 
281 1962.10.29.,
selejtezve: 1985.01.13., Szegedre került (614), már selejtezve
282 1963.03.15.,
selejtezve: 1998.03.31.
283 1963.03.15.,
selejtezve: 1998.04.05.
284 1963.03.15.,
selejtezve: 1998.05.03.
285 1963.07.04.,
selejtezve: 1998.05.10.
286 1963.09.16.,
selejtezve: 1998.06.10.
287 1963.09.16.,
selejtezve: 1990.12.31.
288 1963.11.01., ex-budapesti "1133",
selejtezve: 1990.12.31.
289 1963.11.01. ex-budapesti "1134",
selejtezve: 1998.06.29.
290 1963.11.01., ex-budapesti "1137",
selejtezve: 1998.07.08.
291 1964.04.09. ex-budapesti 1128,
selejtezve: 1987.12.31.

1987.06.24.-én leégett, a szekrényét lebontották, az alvázát iker-pőrekocsinak használják (DKV 303).
292 1964.05.09. ex-budapesti 1122,
selejtezve: 1998.07.17.
293 1964.05.09. ex-budapesti 1123,
selejtezve: 1998.08.03
294 1964.05.10. ex-budapesti 1120,
selejtezve: 1997.12.16.
381 1967.02.01.,
selejtezve: 1998.08.10.
382 1967.11.10.,
selejtezve: 1998.09.01.
383 1967.12.16.,
selejtezve: 1998.09.01.
384 1967.12.30.,
selejtezve: 1999.06.16.
385 1968.10.15.,
selejtezve: 1999.05.11.
386 1969.02.25.,
(az utolsó olyan DKV-nak gyártott csuklós, amelyik a Füzesiben készült)
selejtezve: 1998.01.27.
481 1969.06.20.
selejtezve: 2001.12.31.
482 1969.12.18.
selejtezve: 2001.12.31.
483 1970.10.27.
484 1970.07.11.
485 1974.09.18.
486 1975.09.30.
487 1977.11.04.
488 1977.12.12.
489 1978.02.14.
490 1983.09.18. (1983.06.09.-én érkezett, budapesti 1221),
1996-ban karambolos lett, de azóta ismét jár
491 1983.08.24. (1983.06.09.-én érkezett, budapesti 1222)
492 1984.04.10. (1983.06.09.-én érkezett, budapesti 1233)


Szeged

601-614 egyirányú háromajtós, 651-662 kétirányú ötajtós, 801-820 kétirányú tízajtós
601 1962.11.02.,
selejtezve: 1993.05.05.
602 1963.01.14.,
selejtezve: 1990.01.01.
(utólag a 613-ast számozták ide)
Jelenleg MaViTE tulajdonban, Istvántelken felújítás alatt
603 1963.05.15.,
selejtezve: 1998.12.31.
604 1963.05.15.,
1998.01.23.-án átszámozva 607II-re,
selejtezve: 2003.10.27.
605 1963.09.17., ex-budapesti "1130",
selejtezve:1989.09.30.
(utólag a 611-est számozták ide)
606 1963.10.17., ex-budapesti "1132",
selejtezve: 1997.11.06.
607 1963.12.05. ex-budapesti "1135",
selejtezve: 1997.12.31.

A Boldogasszony sugárúton ütközött.
(utólag a 604-est számozták ide)
608 1964.05.13., ex-budapesti 1121,
selejtezve: 1997.12.31.
609 1964.05.13., ex-budapesti 1124,
2002. decemberére, 40 éves születésnapja tiszteletére sárgára visszafényezték. Jelenleg nosztalgiakocsinak kiszemelve.
610 1964.05.13., ex-budapesti 1127,
selejtezve: 1998.12.31.
611 1981.01.27., ex-budapesti 1103,
1989.09.30.-án átszámozva 605II-re,
selejtezve 1990.01.01.
612 1980.12.03., ex-budapesti 1106,
selejtezve: 1990.01.01.
613 1981.02.04. ex-budapesti 1105,
1990.03.26.-án átszámozva 602II-re,
selejtezve: 2003.10.27.,
2004. áprilisában Istvántelekre hozták felújítani.
614 1985.01.23., ex-debreceni 281,
selejtezve: 1997.12.31.
651 1967.08.29.,
selejtezve: 1997.12.31.
652 1968.01.22.,
selejtezve: 1998.12.31.
653 1968.08.07.
2000 augusztusában kamionnal ütközött, súlyosan sérült a homlokfala.
selejtezve: 2003.10.27.
654 1969.01.24.
selejtezve:2002.07.02.
655 1971.01.27.,
selejtezve: 1998.12.31.
656 1971.06.01.,
1992-től kezdve oktatókocsi.

1998-ban átalakították, és új, egyedi fényezéssel látták el
657 1971.10.01.,
selejtezve: 1993.05.01.
658 1971.12.29.,
selejtezve: 1998.12.31.
659 1972.03.29.
2000-ben már félre lett állítva
selejtezve: 2003.10.27.
660 1972.08.11.
2008.08.18-án MaViTE tulajdonba kerül, Budapestre szállítva
661 1972.11.24.,
selejtezve: 1997.12.31.

Kunszentmártonban filmezésre használták ezután fel
662 1973.01.18.
selejtezve: 2004.01.11.
801 1973.09.27.
802 1973.10.19.
803 1973.12.29.
804 1974.10.16.
805 1974.12.27.
806 1974.12.27.
807 1975.08.01.
808 1975.12.23.
809 1975.12.10.
810 1976.08.05.
811 1976.10.,
selejtezve: 1993.05.01.

a kocsiszekrénye "szétesett" egy kisiklás után a Konzervgyárnál
812 1976.11.16.,
selejtezve: 1985.10.19.,

a Széchenyi téren betolták a műszaki hibás kocsit a kereszteződésbe, ahol egy busz elütötte,
(utólag a 819-est számozták ide)
813 1977.11.17.
814 1978.04.13.
1999-ben helyére a 815-öst számozták
2000.03.10.: átszámozva 818II-ra
815 1978.05.09.
1996-ban helyére a 816-ost számozták
1999.02.: átszámozva 814II-re
816 1978.09.05.,
leégett, papíron selejtezve 1996-ban,
1996: újjáépítve 815II-es számon
817 1978.12.31.
818 1979.03.27.
2000-ben helyére a 814-est számozták
2002.07.02.: átszámozva 821-esre
819 1984.11.15., ex-budapesti 1231,
1986.06.27.: átszámozva 812II-re
820 1985.03.05. ex-budapesti 1200-as, a volt prototípus. Selejtezve 2006. végén.
MaViTE tulajdonban 2008-tól, Budapestre szállítva, tárolva.

A szegedi adatok részben Lehóczki Gábor gyüjtéséből származnak, köszönet neki!


A táblázatot összeállította: Szelényi Gábor

További, naprakész adatok Hajtó Bálint oldalán találhatók.
A javítások innen származnak.

2004.07., NZA