BKVT pótkocsik állománya


BKVT R típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT 
psz.
BSzKRt. 
psz.
eladva
1943.X.28.
BHÉV P XVI/R
eladva
1942-43.
selejtezve
megjegyzés
701
4000
C 3001
 
1945.
1944. októberében még forgalomban
702
4001
C 3002
 
1945.
 
703
4002
   
1940.
 
704
4003
 
Szabadka
?
 
705
4004
   
1939.
 
706
4005
 
Szabadka
?
 
707
4006
   
1942-43.
 
708
4007
   
1939.
 
709
4008
C 3003
 
1945.
 
710
4009
 
Szabadka
?
 
711
4010
   
1939.
 
712
4011
   
1939.
 
713
4012
   
1939.
 
714
4013
   
1939.
 
715
4014
   
1939.
 
716
4015
   
1939.
 
717
4016
 
Szabadka
?
 
718
4017
   
1940.
 
719
4018
 
Szabadka
?
 
720
4019
 
Szabadka
?
 
721
4020
 
Szabadka
?
 
722
4021
   
1939.
 
723
4022
C 3004
 
1945.
 
724
4023
 
Szabadka
?
 
725
4024
 
Nagyvárad
?
NVV 111-114 valamelyike
726
4025
C 3005
 
1945.
 
727
4026
 
Szabadka
?
 
728
4027
 
Szabadka
?
 
729
4028
C 3006
 
1945.
 
730
4029
C 3007
 
1945.
 
731
4030
C 3008
 
1945.
 
732
4031
C 3010
 
1945.
 
733
4032
   
1939.
 
734
4033
C 3009
 
1945.
1944. októberében még forgalomban
735
4034
C 3011
 
1945.
 
736
4035
 
Szabadka
?
 
737
4036
 
1942.
BLVV 9882
1948-51?
Eladása elött a Részvényserfőzőnél, 
a 37-es végállomásán mint melegedő üzemelt.
738
4037
C 3012
 
1945.
 
739
4038
 
Szabadka
?
 
740
4039
C 3013
 
1945.
 


BKVT R0 típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT
psz.
BSzKRt.
psz.
eladva
selejtezve
megjegyzés
741
4100
1953.
SZKV 4100
1955.12.31.
Leállítva:
1953.03.27.
742
4101
 
1952.07.03.
 
743
4102
1953.
SZKV 4102
1955.12.31.
Leállítva:
1953.03.27.
744
4103
 
1947.03.20.
 
745
4104
 
1952.07.03.
 
746
4105
1953.
SZKV 4105
1955.12.31.
Leállítva:
1953.03.27.
747
4106
 
1953.02.03.
 
748
4107
 
1952.07.03.
 
749
4108
 
1952.07.03.
 
750
4109
 
1952.04.17.
 
751
4110
1952.
SZKV 4110
1958.11.13.
Leállítva:
1952.04.18.
752
4111
 
1952.07.03.
 
753
4112
1953.
SZKV 4112
1958.11.13.
Leállítva:
1953.03.27.
754
4113
 
1953.02.03.
1953.: Pőrekocsivá építve
MÁV Xne 93055 -1958.-> BHÉV 4441
755
4114
 
1952.07.03.
 
756
4115
 
1952.04.17.
 
757
4116
 
1952.07.03.
 
758
4117
1953.
SZKV 4117
1955.12.31.
Leállítva:
1953.03.27.
759
4118
1952.
SZKV 4118
1958.03.18.
Leállítva:
1952.04.18.
760
4119
 
1952.07.03.
 
761
4120
 
1947.03.20.
 
762
4121
 
1947.04.08.
 
763
4122
 
1953.02.03.
 
764
4123
 
1952.07.03.
 
765
4124
 
1953.02.03.
 
766
4125
 
1951.09.08.
 
767
4126
 
1950.09.12.
 
768
4127
 
1952.07.03.
 
769
4128
 
1952.04.17.
 
770
4129
 
1951.09.08.
 
771
4130
 
1952.07.03.
 
772
4131
1952.
SZKV 4131
1958.11.13.
Leállítva:
1952.04.18.
773
4132
 
1952.07.03.
 
774
4133
 
1952.04.17.
 
775
4134
 
1950.09.12.
 
776
4135
 
1953.02.03.
 
777
4136
 
1953.02.03.
 
778
4137
 
1952.04.17.
 
779
4138
 
1951.09.08.
 
780
4139
 
1953.02.03.
 
781
4140
 
1953.02.03.
 
782
4141
 
...
 
783
4142
 
1950.09.12.
 
784
4143
 
1953.02.03.
 
785
4144
1952.
SZKV 4144
1958.11.13.
Leállítva:
1952.04.18.
786
4145
 
1950.09.12.
 
787
4146
 
1953.02.03.
1953.: Pőrekocsivá építve
MÁV Xne 93058 -1958.-> BHÉV 4444
788
4147
1952.
SZKV 4147
1958.03.18.
Leállítva:
1952.04.18.
789
4148
 
1950.07.15.
Leállítva: 1942.
Debrecenbe érkezett: 1943.06.
Háborús sérült.
A 123-as számot jelölték ki neki, de végül forgalomba nem került
790
4149
 
1952.07.03.
 
791
4150
 
1953.02.03.
1953.: Pőrekocsivá építve
MÁV Xne 93059 -1958.-> BHÉV 4445
792
4151
 
1947.04.08.
 
793
4152
 
1952.07.03.
 
794
4153
1948.12.31.
DVV 121
1959.
Leállítva: 1942.
Debrecenbe érkezett: 1943.06.
795
4154
1953.
SZKV 4154
1958.11.13.
Leállítva:
1953.03.27.
796
4155
 
1952.07.03.
 
797
4156
1950.04.04.
DVV 122
1959.
Leállítva: 1942.
Debrecenbe érkezett: 1943.06.
Háborús sérült
798
4157
1948.12.31.
DVV 124
1959.
Leállítva: 1942.
Debrecenbe érkeztt: 1943.06.
799
4158
 
1952.04.17.
 
800
4159
1943.
Nagyvárad
?
1942: leállítva
NVV 111-114 valamelyike
801
4160
 
1952.04.17.
 
802
4161
1943.
Nagyvárad
?
1942: leállítva
NVV 111-114 valamelyike
803
4162
1943.
Nagyvárad
?
1942: leállítva
NVV 111-114 valamelyike
804
4163
 
1952.04.17.
 
805
4164
 
1952.07.03.
Debrecenbe került, 128-as pályaszámot jelölték ki neki.
806
4165
 
1953.02.03.
1953.: Pőrekocsivá építve
MÁV Xne 93056 -1958.-> BHÉV 4442
807
4166
 
1952.07.03.
Debrecenbe került, 129-es pályaszámot jelölték ki neki.
808
4167
 
1946.11.14.
 
809
4168
 
1953.02.03.
1953.: Pőrekocsivá építve
MÁV Xne 93057 -1958.-> BHÉV 4443
810
4169
1952.
SZKV 4169
1958.11.13.
Leállítva:
1952.04.18.
811
4170
 
1951.09.08.
 


BKVT Ra típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT 
psz.
BSzKRt.
psz.
1942.12.29.
eladva a
BLVV-nek
eladva
selejtezve
megjegyzés
812
4200
9880
 
1945.09.12.
 
813
4201
9881
 
1951.03.03.
Debrecenbe került, a 127-es számot jelölték ki neki. 
Forgalomba nem került, mint alkatrész szétbontották.
814
4202
-
 
1943.
 
815
4203
9883
 
1950.02.14.
 
816
4204
9884
 
1948.05.29.
 
817
4205
9885
 
1951.03.03.
 
818
4206
9886
 
1948.05.29.
 
819
4207
9887
 
1949.07.04.
 
820
4208
9888
 
1951.06.12.
 
821
4209
9889
 
1950.09.12.
 
822
4210
9890
 
1951.06.12.
Szegedre került?
823
4211
9891
 
1950.09.12.
 
824
4212
9892
1949.09.29.
DKV 125
1958.
Leállítva: 1949.06.15.
825
4213
9893
 
1949.05.29.
 
826
4214
9894
 
1948.03.
 
827
4215
9895
 
1948.05.29.
 
828
4216
9896
 
1948.05.29.
 
829
4217
9897
 
1949.06.15.
 
830
4218
9898
1949.09.29.
DKV 126
1958.02.23.
(balesetes)
Leállítva: 1949.06.15.
831
4219
9899
 
1948.03.
 


BKVT R1 típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT 
psz.
BSzKRt. 
psz.
eladva
selejtezve
megjegyzés
832
4300
1960.
MKV 251
1971.12.31.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.
833
4301
1961.02.12.
SZKV 4303
1964.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
834
4302
1960.
MKV 265
1967.07.14.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.09.
835
4303
1960.
MKV 252
1973.03.31.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.
836
4304
1961.02.12.
SZKV 4302
1964.12.31.
1949.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
837
4305
1960.
MKV 253
1975.01.31.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1959.12.
838
4306
1960.
MKV 266
1975.03.29.
1942/43(?): kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.09.
839
4307
1960.
MKV 254
1973.03.31.
1948.09.06.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.01.
840
4308
1960.
MKV 267
1975.12.31.
1939: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.09.
Múzeumi jármű, jelenleg a Szentendrén kiállítva
841
4309
1960.
MKV 255
1975.03.29.
1940: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.01.
842
4310
1961.02.12.
SZKV 4301
1965.
1941.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
843
4311
1960.
MKV 256
1973.03.31.
1942/43-ban kettősfeljárósítva 
Leállítva: 1960.01.
844
4312
1960.
MKV 257
1975.01.31.
1948.10.29.: kettősfeljárósítva 
Leállítva: 1960.01.
845
4313
 
1962.03.15.
Leállítva: 1960.07.
Szegedre került, rossz műszaki állapota miatt forgalomba nem állt.
846
4314
1960.
MKV 268
1975.01.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva 
Leállítva: 1960.09.
847
4315
1960.
MKV 258
1973.03.31.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.
848
4316
1960.
MKV 259
1971.12.31.
1938: a kettősfeljárós kocsik egyik prototípusa
Leállítva: 1960.01.
Múzeumi példánynak kiszemelve
849
4317
1960.08.
DKV 154
1967.04.28.
szimplafeljárós maradt.
Leállítva: 1960.07.
850
4318
1960.08.
DKV 155
1967.03.31.
szimplafeljárós maradt.
Leállítva: 1960.07.
851
4319
1960.
MKV 260
1974.03.30.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.
852
4320
1960.08.
DKV 156
1967.03.31.
1950: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
853
4321
1960.08.
DKV 157
1969.09.30.
1950: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
854
4322
1960.
MKV 261
1975.10.31.
1940: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1959.12.
855
4323
1960.08.
DKV 158
1973.09.30.
1948.08.28.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
1967.02.27-től a 313+314 közé csatolva
856
4324
1960.
MKV 262
1974.03.30.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.
857
4325
1960.
MKV 269
1974.03.30.
1942/43.: kettősfeljárósítva 
Leállítva: 1960.09.
858
4326
1960.08.
DKV 159
1973.09.30.
1950: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1960.07.
1970.04.30-tól a 315+316 közé csatolva
859
4327
1960.
MKV 263
1974.03.30.
1940: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1959.12.
860
4328
1960.
MKV 270
1974.03.30.
1950.: kettősfeljárósítva 
Leállítva: 1960.09.
861
4329
1960.
MKV 264
1967.12.30.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.01.

A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.


BKVT R2-es típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT 
psz.
BSzKRt.
psz.
eladva
selejtezve
megjegyzés
862
4400
 
1971.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
863
4401
 
1945.09.26.
1939.: kettősfeljárósítva
háborús sérült (Közvágóhíd ksz.)
864
4402
 
1968.12.30.
1948.: kettősfeljárósítva
865
4403
 
1968.12.30.
1941-ig kettősfeljárósítva
866
4404
 
1970.10.01.
1950.: kettősfeljárósítva
867
4405
 
1970.07.02.
1941-ig kettősfeljárósítva
868
4406
 
1971.07.01.
1942/43.: kettősfeljárósítva
869
4407
 
1972.04.01.
1950.: kettősfeljárósítva
870
4408
 
1970.07.02.
1949.: kettősfeljárósítva
871
4409
 
1970.10.01.
1950.: kettősfeljárósítva
872
4410
1970.04.
DKV 166
1975.06.23.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1969.12.22.
1970.04.30.: a 255+256 közé csatolva
873
4411
 
1969.12.31.
1941-ig kettősfeljárósítva
874
4412
 
1971.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
875
4413
 
1972.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
876
4414
1970.04.
DKV 167
1973.09.30.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1969.12.22.
1970.04.30.: a 325+326 közé csatolva
877
4415
 
1972.04.01.
1950.: kettősfeljárósítva
878
4416
 
1970.12.31.
1941-ig kettősfeljárósítva
879
4417
 
1970.12.31.
1939.: kettősfeljárósítva
880
4418
1970.04.
DKV 168
1974.03.31.
1948.11.23.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1969.12.22.
1971.07.29.: a 331+332 közé csatolva
881
4419
 
1971.07.01.
1939.: kettősfeljárósítva
882
4420
 
1971.07.01.
1949.: kettősfeljárósítva
883
4421
 
1971.07.01.
1939.: kettősfeljárósítva
884
4422
 
1946.05.27.
háborús sérült
885
4423
 
1969.12.30.
 
886
4424
 
1969.12.30.
 
887
4425
 
1969.12.30.
 
888
4426
 
1970.12.31.
szimplafeljárós maradt
889
4427
 
1970.10.01.
szimplafeljárós maradt
890
4428
 
1969.12.31.
1941-ig kettősfeljárósítva
891
4429
 
1969.12.31.
 
892
4430
 
1970.10.01.
 
893
4431
 
1968.12.30.
1941-ig kettősfeljárósítva
894
4432
 
1968.12.30.
1939.: kettősfeljárósítva
895
4433
 
1972.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
896
4434
 
1972.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
897
4435
 
1970.07.02.
1941-ig kettősfeljárósítva
898
4436
 
1970.12.31.
1948.: kettősfeljárósítva
899
4437
 
1971.07.01.
1950.: kettősfeljárósítva
900
4438
 
1968.12.30.
 
901
4439
 
1945.09.26.
háborús sérült (Közvágóhíd ksz.)
902
4440
1970.04.
DKV 169
1974.12.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1969.12.22.
1970.04.07.: a 318+317II közé csatolva
1973.09.30.: a 313+317II közé csatolva
903
4441
 
1970.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
904
4442
 
1969.12.31.
1941.: kettősfeljárósítva
905
4443
 
1971.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
906
4444
 
1970.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
907
4445
 
1971.05.27.
1948.: kettősfeljárósítva
908
4446
 
1945.10.11.
háborús sérült (Száva ksz.)
909
4447
 
1972.12.08.
1950.: kettősfeljárósítva
910
4448
 
1970.10.01.
szimplafeljárós maradt
911
4449
 
1970.10.01.
1950.: kettősfeljárósítva
912
4450
 
1970.10.01.
1950.: kettősfeljárósítva
913
4451
 
1971.12.31.
 
914
4452
 
1971.05.27.
1949.: kettősfeljárósítva
915
4453
 
1970.12.31.
1949.: kettősfeljárósítva
916
4454
 
1962.09.
 
917
4455
 
1971.07.01.
1948.: kettősfeljárósítva
918
4456
 
1972.12.07.
1950.: kettősfeljárósítva
919
4457
 
1970.10.01.
1948.: kettősfeljárósítva
920
4458
 
1970.12.31.
1948.: kettősfeljárósítva
921
4459
 
1968.12.16.
1942/43.: kettősfeljárósítva
922
4460
 
1971.12.31.
1948.: kettősfeljárósítva
923
4461
 
1969.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
924
4462
 
1971.12.31.
1938: kettősfeljárósítva (prototípus)
925
4463
 
1972.12.08.
1941-ig kettősfeljárósítva
926
4464
 
1972.12.07.
1941-ig kettősfeljárósítva
927
4465
 
1972.12.28.
1942/43.: kettősfeljárósítva
928
4466
 
1968.12.16.
1942/43.: kettősfeljárósítva
929
4467
 
1972.12.07.
1942/43.: kettősfeljárósítva
930
4468
 
1970.07.02.
1942/43.: kettősfeljárósítva
931
4469
 
1972.04.01.
1939.: kettősfeljárósítva
932
4470
 
1972.12.07.
szimplafeljárós maradt
933
4471
 
1972.12.28.
szimplafeljárós maradt
934
4472
 
1968.12.23.
1950.: kettősfeljárósítva
935
4473
 
1970.07.05.
1948.: kettősfeljárósítva
936
4474
 
1970.10.01.
1939.: kettősfeljárósítva
937
4475
 
1971.07.01.
szimplafeljárós maradt
938
4476
 
1968.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
939
4477
 
1971.07.01.
1948.: kettősfeljárósítva
940
4478
 
1970.07.05.
1948.: kettősfeljárósítva
941
4479
 
1969.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
942
4480
 
1971.12.31.
1939.: kettősfeljárósítva
943
4481
 
1968.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
944
4482
 
1972.04.01.
1949.: kettősfeljárósítva
945
4483
 
1968.12.30.
1948.: kettősfeljárósítva
946
4484
 
1971.07.01.
1941.: kettősfeljárósítva
947
4485
 
1971.12.31.
1949.: kettősfeljárósítva
948
4486
 
1972.12.07.
1941-ig kettősfeljárósítva
949
4487
 
1968.12.30.
 
950
4488
1970.10.01.
1948.: kettősfeljárósítva
951
4489
 
1968.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
952
4490
 
1969.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
953
4491
 
1968.12.16.
1939.: kettősfeljárósítva
954
4492
 
1972.12.28.
1939.: kettősfeljárósítva
955
4493
 
1972.12.28.
1950.: kettősfeljárósítva
956
4494
 
1971.07.01.
1949.: kettősfeljárósítva
957
4495
 
1972.12.28.
1950.: kettősfeljárósítva
958
4496
 
1971.12.31.
szimplafeljárós maradt
959
4497
 
1972.12.28.
1950.: kettősfeljárósítva
960
4498
 
1972.04.01.
szimplafeljárós maradt
961
4499
 
1972.12.28.
1950.: kettősfeljárósítva
962
4500
 
1971.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
963
4501
 
1971.12.31.
szimplafeljárós maradt
964
4502
 
1971.12.31.
1941.: kettősfeljárósítva
965
4503
 
1971.12.31.
1949.: kettősfeljárósítva
966
4504
 
1968.12.16.
1950.: kettősfeljárósítva
967
4505
 
1971.12.31.
szimplafeljárós maradt
968
4506
 
1972.12.30.
1950.: kettősfeljárósítva
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4446II
969
4507
 
1968.12.30.
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4401II
970
4508
 
1971.07.01.
1949.: kettősfeljárósítva
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4422II
971
4509
 
1970.12.31.
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4439II
szimplafeljárós maradt

A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.

BBVV U típusú pótkocsi

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BBVV
psz.
1917., majd 
1958.07.01.
BHÉV psz.
1952.01.01.
FVV psz.
1963.01.01.
FVV psz.
selejtezve
megjegyzés
107
C 3107
4506II
4510II
 
 
108
C 3108
4507II
4511II
 
 
109
C 3109
4508II
4512II
 
 
110
C 3110
4509II
4514II
 
 
111
C 3111
4510
4515II
 
 
112
C 3112
4511
 
1963.
 
113
C 3113
4512
4516
 
 
114
C 3114
4513
4517
 
 
115
C 3115
4514
4518
 
1965-ben nyitott teherkocsinak átépítve 8400
1973-tól 8625
116
C 3116
4515
4513II
 
 

A kocsikat 1965 körül selejtezték. 


BKVT R3-as típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT
psz.
BSzKRt. 
psz.
eladva
selejtezve
megjegyzés
1301
4600
1961.08.
DKV 160
1973.12.31.
1950.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.07.26.
1967-től a 311+312-es közé csatolva
1302
4601
 
1962.11.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1303
4602
 
1962.10.
1939.: kettősfeljárósítva
1304
4603
 
1962.11.
 
1305
4604
1961.08.
DKV 161
1962.04.28.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.07.26.
1306
4605
 
1962.10.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1307
4606
 
1962.11.
kettősfeljárósítva
1308
4607
1961.08.
DKV 162
1962.04.28.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1961.07.26.
1309
4608
1961.
MKV 302
1967.12.30.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1961.01.01.
1310
4609
 
1962.10.
1939.: kettősfeljárósítva
1311
4610
1961.
MKV 303
1975.12.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.01.01.
1312
4611
1961.
MKV 304
1974.03.30.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1961.01.01.
1313
4612
 
1962.10.
 
1314
4613
 
1961.12.
 
1315
4614
1962.
MKV 307
1975.10.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1962.01.
1316
4615
 
1962.11.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1317
4616
1961.08.
DKV 163
1969.09.30.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.07.26.
1318
4617
 
1962.10.
1939.: kettősfeljárósítva
Egyes források szerint ez lett a DKV 163.
1319
4618
1962.
MKV 308
1975.01.31.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.12.
1320
4619
1961.08.
DKV 164
1973.09.30.
1939.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.07.26.
1968.12.01-től a 251+253 közé csatolva
1321
4620
1960.
MKV 300
1967.12.30.
szimplafeljárós maradt (?)
Leállítva: 1960.09.
1322
4621
1960.
MKV 301
1967.07.14.
szimplafeljárós maradt
Leállítva: 1960.09.
1323
4622
1961.08.
DKV 165
1970.12.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.07.26.
1969-től a 252+254 közé csatolva
1324
4623
1961.
MKV 305
1975.12.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1961.01.01.
1325
4624
 
1945.
háborús sérült
1326
4625
1961.
MKV 306
1975.12.31.
1942/43.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.01.01.
1327
4626
 
1962.10.
1942/43.: kettősfeljárósítva
1328
4627
 
1962.10.
1941.: kettősfeljárósítva
1329
4628
1961.07.26.
BHÉV P 3189
(1)
1948.: kettősfeljárósítva
1961.07.26.
1330
4629
1962.
MKV 309
1975.12.31.
1940.: kettősfeljárósítva
Leállítva: 1961.12.

(1) - valószínűleg 1963 körül selejtezték, a BHÉV-nél (?).

A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.

BURV pótkocsik

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BURV 
psz.
1940. 
átszámozás
1950. FVV 
átszámozás
BHÉV
selejtezve
megjegyzés
201
9300
4630
1959.
P 3146
1963. (?)
1959-ben a H járatra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
202
9301
4631
1959.
P 3147
1963. (?)
 1959-ben a H járatra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
203
9302
4632
1959.
P 3148
1963. (?)
 1959-ben a H járatra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
204
9303
4633
1959.
P 3149
1963. (?)
 1959-ben a H járatra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
205
9304
4634
1960.01.04.
P 3187
(1)
 1960-ban a H járatra került
206
9305
4635
1959.
P 3186
(1)
 1959-ben a H járatra került
207
9306
4636
1959.
P 3150
1963. (?)
 1959-ben a H járatra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
208
9307
4637
1960.01.04.
P 3188
(1)
  1960-ban a H járatra került
209
9308
4638
1958.07.01.
P 3144
1963. (?)
1954-ben a Budafoki vonalra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt
210
9309
4639
1958.07.01.
P 3145
1963. (?)
1954-ben a Budafoki vonalra került
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, 
de forgalomba már nem állt

(1) - valószínűleg 1963 körül selejtezték, a BHÉV-nél (?).

BBVV E típusú pótkocsi

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BBVV 
psz.
1917., majd 
1958.07.01.
BHÉV psz.
1952.01.01.
FVV psz.
selejtezve
megjegyzés
119
C 3119
4640
1963.
 
120
C 3120
4641
1963.
 
121
C 3121
4642
1963.
 
122
C 3122
4643
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3122)
123
C 3123
4644
1963.
 
124
C 3124
4645
1963.
 
125
C 3125
4646
1963.
 
126
C 3126
4647
1963.
 
127
C 3127
4648
1963.
 
128
C 3128
4649
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3128)
129
C 3129
4650
1963.
 
130
C 3130
4651
1963.
 
131
C 3131
4652
1963.
 
132
C 3132
4653
1963.
 
133
C 3133
4654
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3133)
134
C 3134
4655
1963.
 
135
C 3135
4656
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3135)
136
C 3136
4657
1963.
 
137
C 3137
4658
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3137)
138
C 3138
4659
1965.
1963.03.28. a BHÉV újra visszakérte a kocsit
a H járatra (P 3138)
139
C 3139
4660
1963.
 
140
C 3140
4661
1963.
 
141
C 3141
4662
1963.
 
142
C 3142
4663
1963.
 
143
C 3143
4664
1963.
 


BKVT R4-es típus

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.


BKVT psz.
BSzKRt. psz.
eladva
eladva
selejtezve
megjegyzés
1401
4700
1952: MKV 4700
1954.: MKV 140
1960.11.
SZKV 4701
1968.03.05.
Leállítva: 1952.12.09.
1402
4701
1952: MKV 4701
1954.: MKV 141
1960.11.
SZKV 4700
1968.03.05.
Leállítva: 1952.12.09.
1403
4702
1952: MKV 4702
1954.: MKV 142
1960.11.
SZKV 4702
1964.12.30.
Leállítva: 1952.12.16.
1404
4703
1952: MKV 4703
1954.: MKV 143
1960.11.
SZKV 4703
1962.02.05.
Leállítva: 1952.12.16.
1405
4704
1956.03.23.
SZKV 4704
 
1968.03.05.
Leállítva: 1954.09.30.
1406
4705
1956.03.23.
SZKV 4705
 
1968.03.05.
Leállítva: 1954.09.30.
1407
4706
1956.03.23.
SZKV 4706
 
1968.03.05.
Leállítva: 1954.09.30.
1408
4707
1956.03.23.
SZKV 4707
 
1968.03.05.
Leállítva: 1954.09.30.
1409
4708
1956.03.23.
SZKV 4708
 
1964.12.31.
Leállítva: 1954.09.30.
1410
4709
1956.03.23.
SZKV 4709
 
1968.03.05.
Leállítva: 1954.09.30.

Az összes R4-est 1927-ben zártszekrényűvé alakították, majd 1938-ban (?) kettősfeljárósították. 


Készítette: Németh Zoltán Ádám