A BKVT J típusa

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BKVT psz.
pótkocsi
1925.
További sorsa:
Selejtezés:
301
5300
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
302
5301
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
303
5302
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
304
5303
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
305
5304
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
306
5305
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
307
5306
 
1946.
308
5307
 
1946.
309
5308
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
310
5309
1952: SzVV 6
1000 mm-es motorkocsivá építve
1974.
a grazi múzeumba került
311
5310
1952: SzVV 7
1000 mm-es motorkocsivá építve
1974.
312
5311
1953: DKV 130II
1962.
(Az '50-es években egy volt N típusú kocsi is 130-as pályaszámot
viselt Debrecenben, egyidőben ezzel a kocsival.)
313
5312
1953: DKV "132"
szolgálatba nem lépett
1955.
314
5313
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
315
5314
1952: PKV 60
vezérlőpótkocsi, a PKV 7-tel csatolva
1960: DKV 94
a motoros párja DKV 93
1967.
316
5315
1952: DKV 44
vezérlőpótkocsi a DKV 42 -> 43-mal (ex 1303) csatolva
1954-től az  MKV 38 -> DKV 43 (ex 1312) a motoros rész
1955: DKV 43
motort kap, a párja DKV 44-es számú lett
1958: DKV 73
ismét vezérlőpótkocsi, a motoros rész DKV 74 lett
1961.
317
5316
1951: PKV 59
vezérlőpótkocsi, a PKV 6-tal csatolva
1960.
318
5317
1951: az FVV-nél leállítva
1952: DKV 42
vezérlőpótkocsi a DKV 41-gyel csatolva (ex 1309)
1958: DKV 72
 a párja DKV 71 lett
1959.
319
5318
1951: 5306II
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
320
5319
1951: 5307II
1953: az FVV-nél leállítva
1954: ONV
 
A debreceni adatok az '50-es évekből bizonytalanok, időnként ellentmondásosak, ezeket kellő fenntartással kell kezelni!

Készítette Németh Zoltán Ádám
Az eredeti táblázatot Tóth Ferenc készítette. A vidéki városok adatai bizonytalanok.