1100-asok
 
1100 1961.09.20.: 3720-3721, 1961.10.-től 3720, 1975.12.10.-től 1100, selejtezve: 1980.03.04., Újpesten tárolták, majd a 90-es években Miskolcra került felújításra
1101 1962.05.26., selejtezve: 1979.11.05., bontva 
1102 1962.07.03., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1103 1962.07.03., selejtezve: 1979.11.05., Szegedre került 1981.01.27-én (611, 1990-től 605), már selejtezve
1104 1962.07.07. eredetileg egyedi festéssel, selejtezve: 1979.11.05., bontva
1105 1962.08.08., selejtezve:1979.11.05., Szegedre került 1981.02.04-én (613, 1990-tol 602), megvan (tartalék kocsi)
1106 1962.08.14., selejtezve: 1979.11.05., Szegedre került 1980.12.03-án (612), már selejtezve
1107 1962.08.28., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1108 1962.09.01., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1109 1962.09.26., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1110 1962.09.29., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1111 1962.09.29., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1112 1962.09.29., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1113 1962.09.29., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1114 1962.10.22., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1115 1962.10.22., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1116 1962.11.01., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1117 1962.11.24., selejtezve: 1980.03.03., bontva
1118 1962.11.24., selejtezve: 1979.11.05., bontva
1119 1962.11.30., selejtezve: 1965.11.22., 1966-ban Miskolcra került (110), már selejtezve
1120 1962.12.08., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Debrecenbe került (294), már selejtezve
1121 1962.12.14., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Szegedre került (608), selejtezve: 1998.03.
1122 1962.12.14., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Debrecenbe került (292), már selejtezve
1123 1962.12.19., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Debrecenbe került (293), már selejtezve
1124 1962.12.19., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Szegedre került (609
1125 1963.03.30., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Miskolcra került (108), már selejtezve
1126 1963.05.30., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Miskolcra került (109), már selejtezve
1127 1963.04.02., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Szegedre került (610), már selejtezve
1128 1963.05.31., selejtezve: 1964.01.31., 1964-ben Debrecenbe került (291), már selejtezve
1129 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.10.29.-én egyből Miskolcra (105), selejtezve: 1982.12.30.
1130 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (605) selejtezve: 1989.09.30.
1131 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.09.23.-án egyből Miskolcra (106), selejtezve: 1982.12.30.
1132 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (606), selejtezve:1997
1133 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (288), selejtezve:1990.12.31.
1134 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (289), selejtezve:1998.06.29..
1135 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963-ban egyből Szegedre (607), selejtezve:1998.03.
1136 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.10.29.-én egyből Miskolcra (107), selejtezve: 1982.12.30.
1137 Kijelölt FVV-pályaszámmal 1963.11.01.-én egyből Debrecenbe (290), selejtezve:1998.


1200-asok
 
1200 1963.06.13, 3740, eredetileg 8 ajtós volt, 1963.06.-tól 3722, 1974.08.07.-tol 1200, selejtezve: 1983.02.15., Szegedre került 1984-ben (820), jelenleg is fut
1201 1963.09.30., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1202 1963.09.30., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1203 1963.11.23., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1204 1963.11.25., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1205 1963.12.02., selejtezve: 1982.05.15., bontva
1206 1963.12.14., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1207 1963.12.16., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1208 1963.12.20., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1209 1963.12.29., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1210 1964.01.15., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1211 1964.02.28., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1212 1964.03.10., selejtezve: 1982.07.05., bontva
1213 1964.03.17., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1214 1964.03.25., selejtezve: 1982.03.15., bontva
1215 1964.04.29., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1216 1964.05.08., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1217 1964.06.15., selejtezve: 1982.12.31., bontva
1218 1964.06.22., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1219 1964.06.29., selejtezve: 1982.07.01., bontva
1220 1964.06.30., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1221 1964.08.12., selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (490), 
1996-ban karambolos lett, de azóta ismét jár
1222 1964.08.25., selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (491)
1223 1964.09.14., selejtezve:1983.04.18., bontva
1224 1964.09.23., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1225 1964.09.29., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1226 1964.09.30., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1227 1964.09.30., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1228 1964.11.12., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1229 1964.11.27., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1230 1964.11.27., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1231 1964.12.14., selejtezve: 1983.02.15., 1984.11.15.-én Szegedre került (819-es, 1985-től 812)
1232 1964.12.18., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1233 1964.12.23., selejtezve: 1983.02.15., Debrecenbe került (492), ma is megvan 
1234 1965.02.19., selejtezve: 1983.02.15., bontva
1235 1965.03.15., selejtezve: 1983.04.18., bontva
1236 1965.03.19., selejtezve: 1983.04.18., bontva


Miskolc

100-110 egyirányú 3-ajtós, 130-139 kétirányú 5-ajtós, 140-174 kétirányú 10-ajtós
 
100 1962.10.04., selejtezve: 1989.11.16., múzeumi jármű, felújították
101 1963.01.04., selejtezve: 1982.12.30.
102 1963.06.26., selejtezve: 1987.04.24.
103 1963.08.21., selejtezve: 1989.11.20.
104 1963.06.26., selejtezve:1989.11.15.
105 1963.10.29., Bp-i 1129, selejtezve: 1982.12.30.
106 1963.09.23., Bp-i 1131, selejtezve: 1982.12.30.
107 1963.10.29., Bp-i 1136, selejtezve: 1982.12.30.
108 1964.04.02, Bp-i 1125, selejtezve: 1989.11.16.
109 1964.04.02., Bp-i 1126, selejtezve: 1982.12.30.
110 1966.01.12., Bp-i 1119, selejtezve: 1982.12.30.
130 1967.02.24., selejtezve: 1990, 1991.05.07.-től oktatókocsi, 1998-ban elbontva
131 1967.02.24., selejtezve: 1991.01.01.
132 1967.11.01., selejtezve: 1991.12.30.
133 1968.03.21., selejtezve: 1991.12.30.
134 1968.11.15., selejtezve: 1991.12.30.
135 1969.03.19., selejtezve: 1991.01.01
136 1970.01.03., selejtezve: 1991.12.30.
137 1970.02.16., selejtezve: 1991.12.30.
138 1970.04.07., selejtezve: 1991.01.01.
139 1970.07.24., selejtezve: 1991.01.01.
140 1970.09.10., selejtezve: 1991.12.30.
141 1970.12.04., selejtezve: 1991.12.30.
142 1971.05.26., selejtezve: 1993.09.30.
143 1971.07.13., selejtezve: 1992.12.30.
144 1971.12.29., selejtezve: 1991.12.30.
145 1972.02.18., selejtezve: 1993.09.30.
146 1972.03.09., selejtezve: 1992.12.30.
147 1972.05.18., selejtezve: 1993.09.30., 
múzeumi kocsi Szentendrén
148 1972.10.13., selejtezve: 1992.09.30.
149 1972.11.04., selejtezve: 1993.09.30.
150 1973.02.23.
151 1973.04.06.
152 1973.06.15.
153 1973.08.02., selejtezve: 1992.12.30.
154 1974.02.06.
155 1974.04.23., selejtezve: 1994.12.31.
156 1974.06.27., selejtezve: 1997.01.26.
157 1975.01.29., selejtezve: 1996.01.25., 
1996.02. elejétől 05. közepéig újra járt, majd selejtezték
158 1975.01.31.
159 1975.02.04., selejtezve: 1996.01.25.
160 1976.01.15., selejtezve: 1997.
161 1976.02.20.
162 1976.02.25.
163 1976.03.03., selejtezve: 1997.
164 1976.05.04.
165 1976.05.27.
166 1976.12.06., selejtezve: 1997.01.26.
167 1977.01.04.
168 1977.01.20.
169 1977.04.08.
170 1977.05.12.
171 1977.06.15.
172 1977.07.26. Tanulókocsi lett 1999-ben
173 1978.04.07.
174 1978.04.07.



Debrecen

281-294 egyirányú 3-ajtós, 381-386 kétirányú 5-ajtós, 481-484 kétirányú 6-ajtós, 485-492 kétirányú 10-ajtós
 
281 1962.10.29., selejtezve: 1985.01., Szegedre került (614)
282 1963.03.15., selejtezve: 1998.03.31.
283 1963.03.15., selejtezve: 1998.04.05.
284 1963.03.15., selejtezve: 1998.05.03.
285 1963.07.04., selejtezve: 1998.05.10.
286 1963.09.16., selejtezve: 1998.06.10. 
(utoljára 1997.12.31.-én volt forgalomban)
287 1963.09.16., selejtezve: 1990.12.31.
288 1963.11.01. (Bp-i 1133), selejtezve: 1990.12.31.
289 1963.11.01. (Bp-i 1134), selejtezve: 1998.06.29.
290 1963.11.01. (Bp-i 1137), selejtezve: 1998.
291 1964.04.09. (Bp-i 1128), selejtezve: 1987.12.31.
1987.06.24.-én leégett, a szekrényét lebontották, az alvázát iker-pőrekocsinak használják (DKV 303).
292 1964.05.09. (Bp-i 1122), selejtezve: 1998.
293 1964.05.09. (Bp-i 1123), selejtezve: 1998.
294 1964.05.10. (Bp-i 1120), selejtezve: 1997.12.16. (az első elbontott kocsi volt)
381 1967.02.01., selejtezve: 1998.
382 1967.11.10., selejtezve: 1998. (utoljára 1997.12.31.-én közlekedett)
383 1967.12.16., selejtezve: 1998. (utoljára 1997.12.31.-én közlekedett)
384 1967.12.30., selejtezve: 1998. (utoljára 1997.12.31.-én közlekedett)
385 1968.10.15., selejtezve: 1998.
386 1969.02.25., selejtezve: 1998. 
(az utolsó olyan DKV-csuklós, amelyik a Füzesiben készült)
481 1969.06.20. 
(eredetileg a 6-os vonal részére készült)
482 1969.12.18. 
(eredetileg a 6-os vonal részére készült)
483 1970.10.27. 
(eredetileg a 6-os vonal részére készült)
484 1970.07.11. 
(eredetileg a 6-os vonal részére készült)
485 1974.09.18.
486 1975.09.30.
487 1977.11.04.
488 1977.12.12.
489 1978.02.14.
490 1983.09.18. (1983.06.09.-én érkezett Bp-i 1221)
491 1983.08.24. (1983.06.09.-én érkezett Bp-i 1222)
492 1984.04.10. (1983.06.09.-én érkezett Bp-i 1233)



Szeged

601-614 egyirányú 3-ajtós, 651-662 kétirányú 5-ajtós, 801-820 kétirányú 10-ajtós
 
601 1962.11.02., selejtezve: 1993.05.01., 1993.07.24.-én még megvolt
602 1963.01.14., selejtezve: 1990.01.01. (utólag a 613-ast számozták ide)
603 1963.05.15., selejtezve: 199?
604 1963.05.15., 1998.01.23.-án átszámozva 607II-re, tartalék
605 1963.09.17. (Bp-i 1130), selejtezve:1989.09.30. (utólag a 611-est számozták ide)
606 1963.10.17. (Bp-i 1132), selejtezve: 1997.
607 1963.12.05. (Bp-i 1135), selejtezve: 1997.12.31. 
A Boldogasszony sugárúton ütközött.
(utólag a 604-est számozták ide)
608 1964.05.13. (Bp-i 1121), selejtezve: 1997.12.31.
609 1964.05.13. (Bp-i 1124), tartalék 
610 1964.05.13. (Bp-i 1127), selejtezve: 199?
611 1981.01.27. (Bp-i 1103), 1989.09.30.-án átszámozva 605II-re, selejtezve
612 1980.12.03. (Bp-i 1106), selejtezve: 1990.01.01.
613 1981.02.04. (Bp-i 1105), 1990.03.26.-án átszámozva 602II-re, tartalék
614 1985.01.23. (DKV 281), selejtezve: 1997.
651 1967.08.29., selejtezve: 1997.12.31.
652 1968.01.22., selejtezve: 199?
653 1968.08.07.
654 1969.01.24.
655 1971.01.27., selejtezve: 199?
656 1971.06.01., selejtezve: 1992., ettől kezdve oktatókocsi, 1998-ban átalakították, és új, egyedi fényezéssel látták el
657 1971.10.01., selejtezve: 1993.05.01.
658 1971.12.29., selejtezve: 199?
659 1972.03.29.
2000-ben már félre lett állítva
660 1972.08.11.
661 1972.11.24., selejtezve: 1997.12.31.
662 1973.01.18.
801 1973.09.27.
802 1973.10.19.
803 1973.12.29.
804 1974.10.16.
805 1974.12.27.
806 1974.12.27.
807 1975
808 1975
809 1975
810 1976
811 1976., selejtezve: 1993.05.01.
a kocsiszekrénye "szétesett" egy kisiklás után a Konzervgyárnál
812 1977., selejtezve: 1985.10.19. 
a Széchenyi téren betolták a műszaki hibás kocsit a kereszteződésbe, egy busz elütötte,
(utólag a 819-est számozták ide)
813 1977
814 1978.04.13. (ez az új fényezésű 818)
815 1978.05.09. (ez az új fényezésű 814)
816 1978.09.05.,(papíron selejtezve 1996-ban, gyakorlatban ez lett az új fényezésű 815-es)
817 1978
818 1979.01.
819 1984.11.15. (Bp-i 1231), 1986.06.27.-én átszámozva 812II-re
820 1985.03.05. (Bp-i 1200)

A szegedi adatok részben Lehóczki Gábor gyüjtéséből származnak, köszönet neki!


A táblázatot összeállította: Szelényi Gábor