Dátum
|
Helyszínrajz |
Változás a korábbi időszakhoz
képest
|
Fotók
|
2009-től
|
|
2008-ban megépül a kettős
összekötővágány a Fehérvári út és a Villányi út között.
|
|
2006-2008.
|
|
2006-ban megszűnik a 6-os
villamos hurokvágánya, új fejvégállomás épül ki.
|
|
2002-2006.
|
|
2002-ben teljesen átépítik a
körteret. Megszűnnek a hurokvágányok, csak a 6-osé marad
meg.
|
|
2000-2002.
|
|
2000-ben megszűnik a
körtér-Karinthy út összekötővágány, valamint a Karinthy
Frigyes úton a
6-os villamos hurokvégállomásán kívüli összes egyéb
csatlakozó és
kiágazóvágány.
|
|
1994-2000.
|
|
1994-ben kiépítik a Bartók
Béla
út felől a Villányi út felé vezető összekötővágány
kitérőjét, valamint
a 6-os villamos hurokvágányából a volt Bartók Béla út
irányú
összekötővágány kitérőjét.
|
|
1993-1994.
|
|
1993-ban kiépítik a Bartók
Béla
úti pályából a Kosztolányi tér->Fehérvári út, valamint
a Karinthy
Frigyes út->Kosztolányi tér irányú összekötővágányokat.
|
|
1990-1993. |
|
1990-ben
kiépítik
a pályából a Karinthy Frigyes út felől a Gellért tér felé
kanyarodó vágány kitérőjét a Bartók Béla útból.
|
|
1981-1990. között
|
|
1980-ban
változott a tér vágányhálózata, elsősorban a Fehérvári
útról a Bartók Béla út felé vezető irány, másodsorban a
hurokvágány-rendszer is egyszerűsödött.
|
|
1980-ig
|
|
|
|
|