Dátum
|
Helyszínrajz |
Változás a korábbi időszakhoz képest
|
Fotók
|
2009-től
|
![](2009/moricz.gif)
|
2008-ban megépül a kettős
összekötővágány a Fehérvári út és a Villányi út között.
|
![](keptar/korter_08.jpg)
|
2006-2008.
|
![](2008/moricz.gif)
|
2006-ban megszűnik a 6-os
villamos hurokvágánya, új fejvégállomás épül ki.
|
![](keptar/korter_06.jpg)
|
2002-2006.
|
![](2006/moricz.gif)
|
2002-ben teljesen átépítik a
körteret. Megszűnnek a hurokvágányok, csak a 6-osé marad meg.
|
![](keptar/korter_02.jpg)
|
2000-2002.
|
![](2002/moricz.gif)
|
2000-ben megszűnik a
körtér-Karinthy út összekötővágány, valamint a Karinthy Frigyes úton a
6-os villamos hurokvégállomásán kívüli összes egyéb csatlakozó és
kiágazóvágány.
|
![](keptar/korter_00.jpg)
|
1994-2000.
|
![](2000/moricz.gif)
|
1994-ben kiépítik a Bartók Béla
út felől a Villányi út felé vezető összekötővágány kitérőjét, valamint
a 6-os villamos hurokvágányából a volt Bartók Béla út irányú
összekötővágány kitérőjét.
|
![](keptar/1428v6.jpg)
|
1993-1994.
|
![](1994/moricz.gif)
|
1993-ban kiépítik a Bartók Béla
úti pályából a Kosztolányi tér->Fehérvári út, valamint a Karinthy
Frigyes út->Kosztolányi tér irányú összekötővágányokat.
|
![](keptar/korter_93.jpg)
|
1990-1993. |
![](1993/moricz.gif)
|
1990-ben
kiépítik a pályából a Karinthy Frigyes út felől a Gellért tér felé
kanyarodó vágány kitérőjét a Bartók Béla útból.
|
|
1990-ig
|
|
|
![](keptar/korter_90_elott.jpg)
|
|