Az alábbiakban bemutatom az
1995-ben közlekedett villamos viszonylatokat, és azok legfontosabb
csúcsidei jellemzőit. Ahol több típus közlekedett, vagy több kocsiszín
üzemeltetett, ott az adatokat megbontva közlöm a megfelelő kocsiszínek,
típusok szerint. A paramétereknél csak az egyik irányt jelzem, a másik
ettől eltérhet (különösen pl. az üzemidőnél). Az utazási sebesség a
menethossz és a menetidő hányadosaként adódott. Az üzemidőbe a
kocsiszíni és csonkamenetek nincsenek beszámítva.
A vágányzárak, ideiglenes forgalmi rendek, terelések ebben a
táblázatban nem szerepelnek.
Gyorskiválasztás:
Nappali viszonylatok: 1, 2,
2A, 4, 6, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 23, 24, 28, 29,
29Y,
30, 31, 37,
37A, 41, 42, 44, 47, 49, 50, 52, 56, 59, 61, 62, 67, 69
Éjszakai viszonylatok: 14, 28, 49É, 50
|
Nappali viszonylatok |
|
Viszonylat
(az iránytáblák egy
régebbi szabvány szerinti elrendezésűek)
|
Menetidő
|
Menet-
hossz
|
Beosztott
jármű
|
Szerelvény
|
Utazási
seb. |
Kocsiszín
|
Üzemidő
|
Menet-
rend |
Járat-
sűrűség |
|
3 T5C5
|
27 perc
|
8,2 km |
6+12,
6+12,
9+18 kocsi
|
21
szerelvény
|
18,2 km/h
|
Angyalföld,
Baross, Óbuda
|
4:20-23:30
|
-
|
2,8
percenként
|
|
Ganz
|
23 perc
|
6 km |
16
kocsi
|
16
szerelvény
|
15,6 km/h
|
Ferencváros
|
4:45-23:55
|
- |
3,1
percenként
|
|
Ganz
|
18 perc
|
4,3 km |
6
kocsi
|
6
szerelvény
|
14,3 km/h
|
Ferencváros
|
5:50-17:35
|
- |
6,7
percenként
|
|
2 Ganz
|
34 perc |
8,5 km |
18+18
kocsi
|
18
szerelvény |
15 km/h
|
Hungária
|
4:35-23:20
|
- |
4,2
percenként
|
|
2 Ganz
|
34 perc
|
8,5 km |
18+18
kocsi
|
18
szerelvény |
15 km/h
|
Hungária
|
4:30-23:30
|
- |
4,2
percenként
|
|
2 T5C5
|
16 perc
|
4,5 km
|
4+4
kocsi
|
4
szerelvény
|
16,9 km/h
|
Angyalföld
|
4:45-7:40
12:45-18:02
|
-
|
9
percenként
|
|
3 T5C5
|
36 perc
|
9,4 km |
9+18
kocsi
|
9
szerelvény |
15,7
km/h
|
Angyalföld
|
5:10-23:05
|
- |
9
percenként
|
|
2 UV
|
32 perc
|
8,9 km
|
13+13
kocsi
|
13
szerelvény
|
16,7 km/h
|
Száva
|
4:30-23:45
|
- |
5,4
percenként
|
|
3 T5C5
|
34 perc
|
9,2 km |
8+16
kocsi
|
8
szerelvény |
16,2 km/h
|
Angyalföld
|
folyamatos
(4:20-23:55)
|
- |
9
percenként
|
|
2 MUV
|
16 perc |
4 km |
5+5
kocsi
|
5
szerelvény |
15 km/h
|
Óbuda
|
4:45-23:20
|
- |
7,2
percenként
|
|
2 T5C5
|
35 perc |
8,8 km |
9+9,
3+3
kocsi |
12
szerelvény |
15,1 km/h
|
Budafok,
Szépilona
|
4:45-23:40
|
- |
6,3
percenként
|
|
2 UV
|
22 perc
|
6,2 km |
7+7
kocsi
|
7
szerelvény |
16,9 km/h
|
Kelenföld
|
4:10-23:30
|
- |
7
percenként
|
|
Ganz
|
27 perc
|
6,5 km
|
5
kocsi
|
5
szerelvény
|
14,4 km/h
|
Ferencváros
|
4:45-23:00
|
-
|
11,6
percenként
|
|
Ganz
|
23 perc
|
5 km |
11
kocsi
|
11
szerelvény |
13 km/h
|
Ferencváros
|
4:30-23:45
|
- |
4,5
percenként
|
|
2 T5C5
|
38 perc
|
10,2 km |
11+11
kocsi
|
11
szerelvény |
16,1 km/h
|
Baross
|
folyamatos
|
- |
7,2
percenként
|
|
Ganz |
16 perc
|
4,3 km
|
11
|
11
szerelvény
|
16,1 km/h
|
Ferencváros
|
7:20-20:00
|
Rendkívüli
járat |
3,5
percenként
|
|
Ganz |
15 perc
|
4 km
|
4
|
4
szerelvény
|
16 km/h
|
Ferencváros
|
9:40-18:35
|
Rendkívüli
járat |
9
percenként
|
|
2 UV
|
31 perc
(vissza 38 p)
|
9 km
(vissza 10,2 km) |
9+9
kocsi
|
9
szerelvény |
16,1 km/h
|
Száva
|
5:10-23:00
|
- |
8,2
percenként
|
|
2 UV
|
21 perc
|
5,5 km
|
3+3
kocsi
|
3
szerelvény
|
15,7 km/h
|
Száva
|
4:30-23:05
|
-
|
15
percenként
|
|
2 T5C5, Hungaroplan
|
34 perc
|
10,4 km |
9+8
kocsi
|
9
szerelvény |
18,3 km/h
|
Baross
|
4:45-21:05
|
- |
8,9
percenként
|
|
2 T5C5
|
33 perc
|
9,5 km
|
7+7
(átszerelő)
kocsi |
7
szerelvény
|
17,3 km/h
|
Baross
|
20:44-23:30
|
-
|
12
percenként
|
|
2 UV
|
29 perc
|
9,6 km |
5+5
kocsi
|
5
szerelvény |
19,9 km/h
|
Budafok
|
5:00-23:20
|
-
|
15
percenként
|
|
2 MUV
|
10 perc
|
3,1 km |
3+3
kocsi
|
3
szerelvény |
18,6 km/h
|
Száva
|
4:25-23:15
|
-
|
8,3
percenként
|
|
2 UV
|
16 perc
|
3,9 km
|
5+5
kocsi
|
5
szerelvény
|
14,6 km/h
|
Zugló
|
4:50-23:00
|
-
|
8
percenként
|
|
UV+pót+UV
|
34 perc
|
8,9 km |
12+24,
8+16
kocsi
|
20
szerelvény |
15,7 km/h
|
Budafok,
Kelenföld
|
4:45-23:35
|
- |
4
percenként
|
|
UV+pót+UV
|
22 perc
|
5,4 km |
7+14
kocsi
|
7
szerelvény |
14,7 km/h
|
Kelenföld
|
4:40-23:40
|
- |
7
percenként
|
|
UV+pót+UV
|
29 perc
|
7,9 km |
16+32
kocsi
|
16
szerelvény |
16,3 km/h
|
Száva
|
folyamatos
(4:00-23:50)
|
- |
4,1
percenként
|
|
2 UV
|
24 perc
|
6,9 km |
7+7
kocsi
|
7
szerelvény |
16,6 km/h
|
Száva
|
4:00-23:20
|
- |
8,4
percenként
|
|
2 T5C5
|
20 perc
|
6,6 km |
10+10
kocsi
|
10
szerelvény |
19,8 km/h
|
Szépilona
|
4:30-23:30
|
- |
5
percenként
|
|
2 T5C5
|
19 perc
|
4,1 km |
8+8
kocsi
|
8
szerelvény |
12,9 km/h
|
Szépilona
|
4:30-23:35
|
-
|
6,3
percenként
|
|
2 T5C5
|
19 perc
|
4,3 km |
9+9
kocsi
|
9
szerelvény |
12,9 km/h
|
Szépilona
|
4:35-23:05
|
menet-
rend
|
4,8
percenként
|
|
2 UV
|
23 perc
|
5,9 km |
7+7
kocsi
|
7
szerelvény |
14,8 km/h
|
Zugló
|
4:40-23:30
|
-
|
8
percenként
|
|
2 UV
|
22 perc
|
6,3 km |
7+7
kocsi
|
7
szerelvény |
17,2 km/h
|
Zugló
|
4:45-23:30
|
-
|
8
percenként
|
|
UV+pót+UV
|
23 perc
|
6,4 km |
7+14
|
7
szerelvény |
16,7 km/h
|
Zugló
|
4:45-23:45
|
-
|
8
percenként
|
Összesen:
34 nappali viszonylat
|
Éjszakai
viszonylatok
|
|
Viszonylat
(az iránytáblák egy
régebbi szabvány szerinti elrendezésűek)
|
Menetidő
|
Menet-
hossz
|
Beosztott
jármű
|
Szerelvény
|
Utazási
seb. |
Kocsiszín
|
Üzemidő
|
Menet-
rend |
Járat-
sűrűség |
|
2 T5C5
|
30 perc
|
9,2 km |
2+2
kocsi
|
2
szerelvény |
18,4 km/h
|
Angyalföld
|
folyamatos
(0:15-3:45)
|
- |
40
percenként
|
|
2 T5C5
|
34 perc
|
10,1 km
|
2+2
kocsi
|
2
szerelvény
|
17,8 km/h
|
Baross
|
folyamatos
|
-
|
40
percenként
|
|
2 UV
|
23 perc
|
7 km
|
2+2
kocsi
|
2
szerelvény
|
18,3 km/h
|
Kelenföld
|
0:15-4:35
|
-
|
30
percenként
|
|
MUV
|
27 perc
|
7,9 km
|
2
kocsi
|
2
szerelvény
|
17,5 km/h
|
Száva
|
folyamatos
(0:00-3:45)
|
-
|
30
percenként
|
Összesen:
4 éjszakai viszonylat
Az éjszakai viszonylatok esetében a
viszonylatszám melletti "É" jelzés csak abban az esetben szerepel, ha
az éjszakai járat útvonala eltér az azonos jelzésű nappali járatétól.
Egyéb esetben nincs megkülönböztető viszonylatjelzés. Azonos útvonalak
esetén az üzemidőben csak a "folyamatos" szöveg kerül feltüntetésre,
kivéve ha a típus eltér a nappali típustól, mert akkor ott zárójelben
feltüntettem az elvi éjszakai üzemidőt is.