M I-es motorkocsik
|
|
|
1953. |
1954.05.10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
kocsit számozták 1933-58 között) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
győri szekrénnyel |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ez lett az M I-VII-es típus, mert az M VII-esek negyedik motorkocsijává vált Csepelen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cinkotán, győri acélvázzal. 1952-ben M 70-re (?) számozva, 1958-ban is ezt a számot kapta |
C - Cinkotán gyártott egyedi szegecselt acélváz
D - Debreceni szekrényes acélvázas kocsi
Gy - Győri szekrényes acélvázas kocsi
A MÁV III. osztályát 1956-ban szűntették meg, ekkor módosultak
a pályaszám Cvill tagja Bvill-re.
Ahol nincs külön jelölve, a BHÉV 1958.07.01.-i újjáalakulásával
az eredeti pályaszámukat kapták vissza a motorkocsik.
M II-es motorkocsik
|
gyártva |
1953. |
1954.05.10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M 102 |
|
1958-ban az M 102-es számot visszakapta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(a P 98-as P II-es pótkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a P 92-es P II-es pótkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a P 89-es P II-es pótkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a P 93-as P II-es ptkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a P 142-es P II-es pótkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a P 82-es P II pótkocsi helyett) múzeumi kocsi, 2000-ig Ráckevén volt kiállítva |
|
|
|
|
|
|
(a 2104-es FVV SS típusú ikerkocsi helyett) |
|
|
|
|
|
|
(a 2105-es FVV SS típusú ikerkocsi helyett) |
D - Debreceni szekrényes acélvázas kocsi
A MÁV III. osztályát 1956-ban szűntették meg, ekkor módosultak
a pályaszám Cvill tagja Bvill-re.
Ahol nincs külön jelölve, a BHÉV 1958.07.01.-i újjáalakulásával
az eredeti pályaszámukat kapták vissza a motorkocsik.
M III-as motorkocsik
|
|
|
1953. |
1954.05.10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1939-ben DM III-as motorkocsivá alakítva 1958-ban M 291-es számot kapott |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
'50-es évek M 142 (?) |
|
|
|
|
|
|
|
'50-es évek M 143 (?) |
|
|
M 205 |
|
|
|
|
|
|
|
M 206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M 208 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acélvázasítva, viszonylatszámjelzővel |
|
|
'50-es évek M 141 (?) |
|
|
M 210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1939-ben DM III-as motorkocsivá alakítva 1958-ban M 293-as számot kapott |
|
|
'50-es évek M 146 (?) |
(iker) |
|
|
|
|
|
|
'50-es évek M 147 (?) |
(iker) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(iker) |
|
M 217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M 219 |
|
|
|
|
|
|
|
M 220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1939-ben DM III-as motorkocsivá alakítva 1958-ban M 292-es számot kapott |
|
|
|
|
|
M 222 |
|
1978. után szakszolgálati járművé minősítve |
|
|
'50-es évek M 131 (?) |
|
|
M 223 |
|
|
|
|
|
|
|
M 224 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(iker) |
|
M 228 |
|
|
|
|
|
|
|
M 229 |
|
|
|
|
'50-es évek M 132 (?) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M 231 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M 234 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1978. után szakszolgálati járművé minősítve, jelenleg múzeumi célú jármű |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cvill 640-643, 644-645: Az M II-esekkel egyező
TS 100-as motorokkal, kerékpárokkal és fogaskerékáttétel, átmenő hossztartóval
Cvill 657-668, 670-674: az M III-asok eredeti
alváz, kerékpár és motor maradt
Cvill 650-656: TC 7,5/14 - 1100 V-os motorokkal
D - Debreceni szekrényes acélvázas kocsi
F - Füzesi acélvázas kocsi
Gy - Győri szekrényes acélvázas kocsi
A MÁV III. osztályát 1956-ban szűntették meg, ekkor módosultak
a pályaszám Cvill, Cmot tagja Bvill, Bmot-ra.
Ahol nincs külön jelölve, a BHÉV 1958.07.01.-i újjáalakulásával
az 1952-ben érvényes pályaszámukat kapták vissza a motorkocsik.