állományba vétel |
pályaszám |
rekuperáció felszerelése |
„B” vez. állás megszüntetése, M+P vezérlőcsatlás felszerelése |
M+P szerelvény pályaszáma |
állományból törölve |
további sorsa |
megjegyzés |
1896.. |
1 |
1937.09.18 |
1960.10.24 |
1+81 |
1973.11.05 |
Deák
téri FAV múzeum |
|
1896.. |
2 |
1937.06.24 |
1960.10.24 |
2+82 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
3 |
1937.06.15 |
1960.10.24 |
3+83 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
4 |
1937.09.03 |
1960.10.24 |
4+84 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
5 |
1937.09.27 |
1960.11.21 |
5+85 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
6 |
1937.10.13 |
1960.11.21 |
6+86 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
7 |
1937.07.14 |
1960.11.28 |
7+87 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
8 |
1937.10.05 |
1960.12.10 |
8+88 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
9 |
1937.06.02 |
1960.12.10 |
9+89 |
1963.04.05 |
Leégett |
a 89-es pályaszámú pótkocsi ezután a
16-os motorkocsival közlekedett |
1896.. |
10 |
1937.08.10 |
1960.12.17 |
10+91 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
11 |
1937.08.19 |
1960.12.17 |
11+90 |
1974.09.07 |
Mûködõ
nosztalgia-motorkocsi |
|
1896.. |
12 |
1937.09.11 |
1960.12.20 |
12+92 |
1974.03.29 |
Hannover |
|
1896.. |
13 |
1937.10.16 |
1960.12.20 |
13+93 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
14 |
1937.08.30 |
1960.12.22 |
14+94 |
1974.03.29 |
|
|
1896.. |
15 |
1937.07.30 |
1960.12.22 |
15+95 |
1974.09.07 |
|
|
1896.. |
16 |
1937.07.08 |
1963.04.05 |
16+89
(1963-tól) |
1973.09.25 |
Leégett |
|
1896.. |
17 |
1937.08.07 |
nem
történt meg |
|
1963.04.05 |
Leégett |
|
1896.. |
18 |
1936.04.03 |
1960.01.06 |
18+80 |
1974.03.29 |
Brno, majd Boston |
|
1896.. |
19 |
1937.07.23 |
nem
történt meg |
|
1973.11.05 |
Deák
téri FAV múzeum |
|
1896.. |
20 |
– |
– |
|
1959.06.... |
|
1934.10.13-án
selejtezték, múzeumba került. 1944.03.10-én
visszavéve az állományba, 1966-ban Vágóhíd
UV mûhelybe szállítva, 1975-ben elbontották. |
|