A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.BKVT V típus (1000-es sorozat)
|
|
FVV |
|
|
|
|
|
múzeumi |
|
|
|
|
1963.03.28. |
|
|
|
|
1964.01.02. 1921 1973.09.07 |
|
|
|
|
|
emelési kisérletekhez használták, a 90-es években elbontották |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.02.15. |
|
|
|
|
1963.02.15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.12. |
|
|
|
|
1963.11. |
|
|
|
|
1963.06. |
|
|
|
|
1973.09.07. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.04.03. |
|
|
|
|
1963.03.28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.06. |
|
|
|
|
1963.06. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.05. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.03.28. |
|
|
|
|
1963.03.08. |
|
|
|
|
|
sörvillamos (KöKi) |
|
|
|
1963.12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.05. |
|
|
|
|
1963.06. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.03.08. |
|
|
|
|
1963.04.03. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1963.03.28. |
|
|
|
|
|
Zugligetben |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1957.05.15. |
1958.07.01. 1082 1963.01.01. |
1964.01.04. 1924 1975. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sörvillamos (Körtér) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1957.10.22. |
1958.07.01. 1083 1963.01.01. |
1963.12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
megvan még |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zugligetben |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1958.01.03. |
1958.07.01. 1084 1963.01.01. |
1963.12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
múzeumi, favázas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keveredések az 1900-as sorozatban:
1963-ban az 1900-1919 és az 1930-1949
volt sorban párosítva, valamint az 1920+1950. Eredetileg
az alacsonyabb pályaszámúak voltak (1920-ig) az 1000-es eredetűek , a magasabb
pályaszámúak (1930-tól fölfelé) az M V eredetűek.
Tekintettel arra, hogy három M V-ös valójában egy 1000-es
kocsi átépítése volt acélvázasítás után, az 1947-1949 valójában
szintén 1000-es eredetű.
1972-ben a 1942-est baleset miatt selejtezték.
Ezért 1973-ban a vegyes 1920+1950-est szétszedték, az 1920-ashoz
egy új párt kerítettek: az 1016-ost. Azért, hogy az alacsonyabb
pályaszámú kocsin legyen a légsűrítő, a 1016-osból lett az új 1920,
az 1920-ast pedig 1921-re számozták át.
Az 1950-est pedig 1942-re (a balesetes
kocsi helyére) számozták át, és természetesen az 1943-mal csatolták.
1975-ben rendezni kívánták a valójában BKVT eredetű 1930-assorozatú
kocsik helyzetét. Az 1947-est ezért 1924-re számozták
(a szedő az 1946-oson volt). 1975-ben a 1948+49" 1922+23"-ra
való átszámozásáról viszont elfeledkeztek.
A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.BBVV U típus (BHÉV MIV-es):
pályaszám |
pályaszám |
|
1952.01.01. |
1958.07.01. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
múzeumi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(M 2040 helyett építve) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A Miskolcra került két kocsi.
A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.
pályaszám |
|
MKV psz. |
|
|
|
1951.01.05. |
1958.11.01. |
|
(üzemi jármű) |
|
1951.01.05. |
1959.06.30. |
SZKV SZ IV 1978.01. |
|
A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.BBVV E típus (BHÉV MV-ös):
pályaszám |
pályaszám |
1952.01.01. |
|
|
|
|
|
|
1953. Cvill 680 1954. |
1958.08.31. M 1038 1960.12.30. |
|
|
|
|
|
1953. Cvill 681 1954. |
1958.08.31. M 1039 1960.12.30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1953.04.01. |
1957.07.12. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1953.04.01. |
1957.05.22. |
|
1963.04.08 |
|
|
|
1953.04.01. |
1957.04.08. |
|
1963.04.08. |
1986. hegesztővonat 4378 |
|
|
1953.04.01. |
1958.01.10. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1956.07.07. |
|
1963.06. |
|
|
|
|
1957.03.07. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1957.08.29. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1957.12.06. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1957.10.03. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1957.01.22. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1957.07.04. |
|
1963.04.08. |
|
|
|
|
1956.11.28. |
|
1963.05. |
|
|
|
|
1957.11.11. |
|
1963.05. |
|
|
|
|
1957.07.04. |
|
1963.04.30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1957.08.08. |
|
1963.04.30. |
|
|
|
|
1957.03.07. |
|
1963.06. |
|
|
|
|
1957.08.13. |
1963.01.01. |
1964.01.04. |
|
|
|
|
1957.04.08. |
1963.01.01. |
1964.01.02. 1942II 1973. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1956.06.30. |
|
|
|
azaz pótkocsi+motorkocsi+pótkocsi összeállítású szerelvények az '50-esévek elején:"Micsurin vonatok"
1952 februárja: pótkocsicsere
P V 3021 + M V 2038 + P V 3022 (Csepel-
Pesterzsébet) 1958-ig
ál-ikerkocsik:
M VI 2238 (P) + M VI 2249 (M) = 1623+1622
(Albertfalva kitérő - Körtér)
M VI 2240 (P) + M VI 2250 (M) = 1625+1624
(Albertfalva kitérő - Körtér)
Új háromrészes szerelvény 1952 körül:
P X 3036 + M V 2039 + P X 3037 (Csepel-
Pesterzsébet) 1958-ig