A színek a következőt jelentik:
Piros színnel: az 1-es motorkocsit
A típus -> P típus -> N típus átalakítást
kapott (Drezdai alvázas -> egyedi forgóvázas -> beálló tengelyes)
Kék színnel: A típus -> G típus
-> N típus átalakítás (Drezdai alvázas ->
forgóvázas -> beálló tengelyes)
Zöld színnel: Egyedi alvázúra átépített
A típusú kocsi -> N típus
Lila színnel: Bizottsági kocsi
(A típus) -> N típus átalakítás
Szürke színnel: B típus
-> N típus átalakítás
(pályaszám cserék 1911-12-ben) |
|
ikresítés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
párja az 1103 |
1958: MKV 178 |
|
|
|
párja az 1102 |
1958: MKV 179 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
1953: DKV 130 1955: DKV 48 vezérlőpótos szerelvény pótkocsija (motor: DKV 51 ex 1160) áramszedővel! 1958: DKV 78 |
(Az '50-es években egy volt J típusú kocsi is 130-as pályaszámot viselt Debrecenben, egyidőben ezzel a kocsival. Motoros párja 1960-tól a DKV 131-es ex 1155.) |
|
|
|
szólókocsi maradt 1950: 1136II |
1967-től a pályaszolgálaté |
|
|
|
zárt csarnoki kocsi 8135 lowry 1952: 8633 |
1963-ban még megvan |
|
|
|
nyitott csarnoki kocsi 1950: 7102 -> 8570 sínhoronytisztító |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
párja az ex 1120 |
1955: MKV 170 |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
zárt csarnoki kocsi 8119 lowry 1952: 8632 |
1963-ban még megvan |
|
|
|
|
más forrás szerint S: 1941. |
|
|
|
zárt csarnoki kocsi 8136 lowry 1952: 8634 |
1963-ban még megvan |
|
|
|
párja az ex 1119 |
1957: MKV 176 |
|
|
|
1952: 8630 |
1963-ban még megvan |
|
|
|
párja az ex 1117 |
1957: MKV 177 |
|
|
|
párja az ex 1111 |
1955: MKV 171 |
ütközött az 1109-essel (ex 1169) |
|
|
párja az ex 1162 |
1959: MKV 23 |
|
|
|
1944: MKV 35, ikresítés 1953-ban az MKV 36-tal (ex 1148) 1957: MKV 175 |
|
|
|
|
|
||
|
|
1944: SzKV 81, 1951: SzKV eladta ekkor négyablakosra átépítve az FVV-nél, ikresítve az ex 1125-tel 1952: MKV 37 1956: MKV 172 |
|
|
|
|
1944: SzKV 80, 1951 : SzKV eladta ekkor négyablakosra átépítve az FVV-nél, ikresítve az ex 1124-gyel 1952: MKV 38 1956: MKV 173 |
|
|
|
|
párja az ex 1151 |
1958: MKV 186 |
|
|
|
MÁV B 530 |
1966-ban még megvan Balatonfenyvesen |
|
|
|
párja az ex 1176 |
1960: MKV 188 |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
párja az ex 1136 |
valószínűleg pályaszámfelújításra |
|
|
|
|
||
|
|
párja az ex 1134 |
valószínűleg pályaszámfelújításra |
|
|
|
párja az ex 1181 |
1957: DKV 57 1961-ben az áramszedő lekerül a kocsiról |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
bizottsági kocsi |
|
szólókocsi maradt |
1954-től vezérlőpótos szerelvény motoros része (párja PKV 61 ex 5452) 1960: DKV 95 vezérlőpót párja DKV 96 lett |
|
|
|
1944: MKV 36, ikresítés 1953-ban az MKV 35-tel (ex 1122) 1957: MKV 174 |
|
|
|
|
párja az ex 1152 |
|
|
|
|
1944: MKV 34 |
Harcok során megsemmisült. |
|
|
|
párja az ex 1126 |
1958: MKV 187 |
|
|
|
párja az ex 1149 |
|
|
|
|
párja az ex 1154 |
1957: DKV 55 |
|
|
|
párja az ex 1153 |
1957: DKV 56 |
|
|
|
1953: DKV 131, 1960: DKV 77 vezérlőpótos szerelvény motorkocsija lett az eredeti DKV 77-es (ex 1160) helyett |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
zárt csarnoki kocsi 8137 lowry 1952: 8635 |
1963-ban még megvan |
|
|
|
1952: selejtezés 1953: DKV 51 motorkocsi 1955: DKV 47 vezérlőpótos szerelvény motoros része (pótkocsi a DKV 130 ex 1106) áramszedő nélkül. 1958: DKV 77 |
leromlott műszaki állapota miatt a vezérlőpótos szerelvény motoros tagját lecserélték a DKV 131-esre (ex 1155) |
|
|
|
párja az ex 1169 |
1957: MKV 171II |
|
|
|
párja az ex 1121 |
1959: MKV 24 |
|
|
|
|
||
|
|
párja az ex 1167 |
1958: MKV 184 |
|
|
|
1952: selejtezés 1953: DKV 52 motorkocsi 1956: DKV 72 1958: DKV 82 négymotoros ikerkocsi (párja a DKV 81 ex 1172) |
|
|
|
|
párja az ex 1177 |
SzKV 310 SzKV 502 1966-tól pályaszolgálaté |
|
|
|
párja az ex 1164 |
1958: MKV 185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
párja az ex 1161 |
|
1957-ben ütközött a 171-essel (ex 1120) |
|
|
párja az ex 1179 |
|
|
|
|
1952: 8030 tartózkodó kocsi |
|
|
|
|
1953: DKV 53 motorkocsi 1956: DKV 51 1956: DKV 71 1958: DKV 81 négymotoros ikerkocsi (párja a DKV 82 ex 1165) |
|
|
|
|
1953: DKV 54 motorkocsi 1955: DKV 45 vezérlőpótos szerelvény motoros része (pótkocsi az ex 1323 -> 5339 -> 5319II -> DKV 46 ) 1958: DKV 75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
párja az ex 1178 |
1958: DKV 61 |
|
|
|
párja az 1128 |
1960: MKV 189 |
|
|
|
párja az ex 1166 |
1959: SzKV 309 1960: SzKV 501 1966-tól pályaszolgálaté |
|
|
|
párja az ex 1175 |
1958: DKV 62 |
|
|
|
párja az ex 1170 |
|
|
|
|
|
||
|
|
párja az ex 1137 |
1957: DKV 58 |
|
|
|
|
||
|
|
párja az ex 1188 |
1958: MKV 182 |
|
|
|
párja az ex 1186 |
|
|
|
|
párja az ex 1187 |
1959: SzKV 307, 1960: SzKV 503 |
|
|
|
párja az ex 1184 |
|
|
|
|
párja az ex 1185 |
1959: SzKV 308, 1960: SzKV 504 |
|
|
|
párja az ex 1183 |
1958: MKV 183 |
|
|
|
|
Megjegyzés: a pályaszámok melletti II jelöléssel
nem mindenhol voltam következetes.
A P 3052, 3056, 3059, 3060 eredeti száma körül ellentmondásos
adatok keringenek.
Az 1947-ben elégett kocsik mind a Kispesti kocsiszíntűzben
semmisültek meg.
Cégjezlések:
DKV - Debrecen, MKV - Miskolc, NVV - Nagyvárad, PKV -
Pécs, SzKV - Szeged
Itt sem voltam következetes, a cégjelzések változtak
az egyes korszakokban, de az áttekinthetőség kedvéért egy jelölést használtam.
(Pl.: DHV -> DVV -> DKV cégjelzésváltozással nem törődtem)
Néhány más helyen is ellentmondásosak az adatok: különösen
a Debrecennél. A debreceni adatok frissítésre kerültek, forrás: Balogh László - Gara Kálmán - Végh Dezső: Debreceni villamoskalauz, 2010.