|
|
|
|
|
|
|
|
|
2574 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2580 |
|
|
|
|
|
2060 -> 2550 |
|
|
|
|
|
2562 |
|
|
|
|
|
2554 |
|
|
|
|
|
2570 |
|
|
|
|
|
2590 |
|
|
|
|
|
2591 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2564 |
|
|
|
|
|
2586 |
|
|
|
|
|
2061 -> 2551 |
|
|
|
|
|
2555 |
|
|
|
|
|
2565 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
2559 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2560 |
|
|
|
|
|
2584 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
2566 |
|
|
|
|
|
2561 |
|
|
|
|
|
2556 |
|
|
|
|
|
2557 |
|
|
|
|
|
2581 |
|
|
|
|
|
2585 |
|
|
|
|
|
2572 |
1984: DKV 1984 |
|
|
|
|
2571 |
|
|
|
|
|
2567 |
|
|
|
|
|
2582 |
|
|
|
|
|
2062 -> 2552 |
|
|
|
|
|
2573 |
1984: SzKV 314 |
|
|
|
|
2575 |
|
|
|
|
|
2568 |
1984: DKV 1884 |
|
|
|
|
2563 |
|
|
|
|
|
2583 |
|
|
|
|
|
2578 |
|
|
|
|
|
2579 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2589 |
|
|
|
|
|
2063 -> 2553 |
|
|
|
|
|
2569 |
1984: SzKV 313 |
|
|
|
|
2587 |
|
|
|
|
|
2577 |
Angliába (Bradford) került |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
2576 |
leállítva: 1984.09.01. Angliába (Bradford) került |
|
|
|
|
2558 |
|
|
|
|
|
2588 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
DKV 319 |
|
ikresítve a 2616 -> DKV 320-szal, a kocsiszekrény átépítésével. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
DKV 323 |
|
ikresítve a 2625 -> DKV 324-gyel, a kocsiszekrény átépítésével. kétoldali ajtós kiveitelben |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
DKV 318 |
|
ikresítve a 2614 -> DKV 317-tel 1970-ben baleset miatt szétszedték az ikerpárt, párját selejezték, 1970.04.07.: a 2852 -> DKV 327-tel ikresítették, ekkor a 4440 -> DKV 169 pótkocsi lett középre csatolva. 1973-ban selejtezve, helyére a 2618 -> DKV 313 kerül. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
DKV 321 |
|
ikresítve a 2613 -> DKV 322-vel, a kocsiszekrény átépítésével. |
|
|
|
|
|
||
|
|
DKV 322 |
|
ikresítve a 2611 -> DKV 321-gyel, a kocsiszekrény átépítésével. |
|
|
|
DKV 317 |
|
ikresítve a 2608 -> DKV 318-cal 1970-ben ütközött a 2856 -> DKV 328-cal |
|
|
|
|
|
||
|
|
DKV 320 |
|
ikresítve a 2602 -> DKV 319-cel, a kocsiszekrény átépítésével. |
|
|
|
|
|
||
|
|
DKV 313 |
|
ikresítve a 2623 -> DKV 314-gyel 1967.02.27. közbecsatolt pótkocsi 4323 -> DKV 158, a 6-os vonalra 1973.09.30. a párja a 2852 -> DKV 327 -> DKV 317II, közbenső pótkocsija ekkor a 4440 -> DKV 169 lett |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
DKV 314 |
|
ikresítve a 2618 -> DKV 313-mal 1967.02.27. közbecsatolt pótkocsi 4323 -> DKV 158, a 6-os vonalra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DKV 324 |
|
ikresítve a 2605 -> DKV 323-mal, a kocsiszekrény átépítésével. kétoldali ajtós kiveitelben |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2070 |
|
|
|
|
|
|
2050 |
|
|
|
|
|
|
2042 |
|
|
|
|
|
SzKV 703 (A) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2857-tel |
|
|
|
|
|
2071 |
|
|
|
|
|
|
2060 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2074 |
|
|
|
|
|
|
2024 |
|
|
|
|
|
|
2046 |
|
|
|
|
|
|
2004 |
|
|
|
|
|
|
2034 |
|
|
|
|
|
|
2041 |
|
|
|
|
|
|
2016 |
|
|
|
|
|
DKV 315 |
|
Debrecenben ikresítve a 2739 -> DKV 316-tal üzembevételekor tolóajtót kapott 1970.04.30. közbecsatolják a 4326 -> DKV 159-es pótkocsit |
|
|
|
|
SzKV 701 (A) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2797-tel |
|
|
|
|
|
2058 |
|
|
|
|
|
|
2066 |
|
|
|
|
|
|
2025 |
|
|
|
|
|
SZKV 521 |
|
Szegeden ikresítve a 2772 -> SzKV 522-vel üzembevételekor csak az egyik oldali ajtósort építették be |
|
|
|
|
|
2026 |
|
|
|
|
|
|
2068 |
|
|
|
|
|
|
2014 |
|
|
|
|
|
|
2067 |
|
|
|
|
|
|
2005 |
|
|
|
|
|
|
2048 |
|
|
|
|
|
|
2064 |
|
|
|
|
|
|
2052 |
|
|
|
|
|
|
2049 |
|
|
|
|
|
|
2021 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2059 |
|
|
|
|
|
|
2020 |
|
|
|
|
|
SzKV 702 (A) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2763-mal |
|
|
|
|
|
2035 |
|
|
|
|
|
|
2031 |
|
|
|
|
|
|
2069 |
|
|
|
|
DKV 316 |
|
Debrecenben ikresítve a 2716 -> DKV 315-tel üzembevételekor tolóajtót kapott 1970.04.30. közbecsatolják a 4326 -> DKV 159-es pótkocsit |
||
|
|
|
|
2043 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2006 |
|
|
|
|
|
|
2065 |
|
|
|
|
|
|
2054 |
|
|
|
|
|
|
2018 |
|
|
|
|
|
|
2051 |
|
|
|
|
|
|
2010 |
|
|
|
|
SzKV 523 |
|
Szegeden ikresítve a 2760 -> SzKV 524-gyel üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2072 |
|
|
|
|
|
|
2055 |
|
|
|
|
|
|
2037 |
|
|
|
|
|
|
2040 |
|
|
|
|
|
|
2017 |
|
|
|
|
|
|
2022 |
|
|
|
|
|
|
2029 |
|
|
|
|
SzKV 524 |
|
Szegeden ikresítve a 2750 -> SzKV 523-mal üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
||
|
|
|
2061 |
|
|
|
|
|
|
|
2047 |
|
|
|
|
|
SzKV 702 (B) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2735-tel |
|
|
|
|
|
2075 |
|
|
|
|
|
|
|
A BKV-nál szólókocsi maradt |
|
|
|
|
|
2056 |
|
|
|
|
|
|
2007 |
|
|
|
|
|
|
2015 |
|
|
|
|
|
|
2012 |
|
|
|
|
|
|
2073 |
|
|
|
|
|
|
2057 |
|
|
|
|
SZKV 522 |
|
Szegeden ikresítve a 2721 -> SzKV 521-gyel üzembevételekor csak az egyik oldali ajtósort építették be |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2001 |
|
|
|
|
|
2062 |
|
|
|
|
|
|
|
2063 |
|
|
|
|
|
|
2036 |
|
|
|
|
|
|
2008 |
|
|
|
|
|
|
2044 |
|
|
|
|
|
|
2028 |
|
|
|
|
|
|
2009 |
|
|
|
|
|
|
2045 |
|
|
|
|
|
|
2011 |
|
|
|
|
|
|
2000 |
|
|
|
|
|
|
2030 |
|
|
|
|
|
|
2002 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1972.12.30.: tanulókocsi 7600 |
|
|
|
|
2032 |
|
|
|
|
|
|
2038 |
|
|
|
|
|
|
2039 |
|
|
|
|
|
|
2053 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
|
|
|
|
|
|
2033 |
|
|
|
|
|
SzKV 701 (B) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2717-tel |
|
|
|
|
|
2019 |
|
|
|
|
|
|
2003 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DKV 257 1963.10.17. DKV 311 |
|
1963.10.17. ikresítve a 2825 -> DKV 258 -> DKV 312-vel 1967-ben közbecsatolva a 4600 -> DKV 160-as pótkocsi Ez volt az első pótkocsis szerelvény, a 6-os vonalra került. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DKV 2812 1967.06.01. DKV 325 |
|
1967.06.01. ikresítve a 2835 -> DKV 2835 -> DKV 326-tal 1970-ben közbecsatolva a 4414 -> DKV 167-es pótkocsi |
|
|
|
||
|
|
SzKV 527 |
|
ikresítve a 2826 -> SzKV 528-cal üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SzKV 525 |
|
ikresítve a 2845 -> SzKV 526-tal üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DKV 2823 1967.10.23. DKV 331 |
|
1967.10.23. ikresítve a 2829 -> DKV 259 -> DKV 332-vel 1971.07.29.: közbecsatolva a 4418 -> DKV 168-as pótkocsi |
|
|
SzKV 704 (A) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2836-tal |
|
|
DKV 258 1963.10.17. DKV 312 |
|
1963.10.17. ikresítve a 2804 -> DKV 257 -> DKV 311-gyel 1967-ben közbecsatolva a 4600 -> DKV 160-as pótkocsi Ez volt az első pótkocsis szerelvény, a 6-os vonalra került. |
|
|
SzKV 528 |
|
ikresítve a 2814 -> SzKV 527-tel üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
DKV 259 1967.10.23. DKV 332 |
|
1967.10.23. ikresítve a 2823 -> DKV 2823 -> DKV 331-gyel 1971.07.29.: közbecsatolva a 4418 -> DKV 168-as pótkocsi |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
DKV 2835 1967.06.01. DKV 326 |
|
1967.06.01. ikresítve a 2812 -> DKV 2812 -> DKV 325-tel 1970-ben közbecsatolva a 4414 -> DKV 167-es pótkocsi |
|
|
SzKV 704 (B) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2824-gyel |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
SzKV 526 |
|
FVV leállítás: 1965.05. ikresítve a 2820 -> SzKV 525-tel üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DKV 2852 1967.08.06. DKV 327 1972.05.: DKV 317II |
|
1967.08.06. ikresítve a 2856 -> DKV 2856 -> DKV 328-cal 1970-ben a párja ütközött, az ikerkocsit szétszedték, 1970.04.07.: a 2608 -> DKV 318-cal ikresítették, ekkor a 4440 -> DKV 169 pótkocsi lett középre csatolva. 1972.05.: átszámozva DKV 317II-re, 1973.09.30.: a párja a 2618 -> DKV 313 lett közbenső pótkocsija ekkor a 4440 -> DKV 169 maradt |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DKV 2856 1967.08.06. DKV 328 |
|
1967.08.06. ikresítve a 2852 -> DKV 2852 -> DKV 327-tel 1970-ban ütközött a 2614 -> DKV 317-tel, selejtezve |
|
|
SzKV 703 (B) |
|
csuklós motorkocsivá alakítva a 2705-tel |
|
|
|
||
|
|
|
1968.04.03.: ikresítve a 3001-gyel, 2910II -> 3064 -> 3065II-ös pályaszámon. |
|
|
|
|
|
|
|
2993 |
Leállítva: 1980.06.12. 1987-től múzeumi példány, BVVV 436-os pályaszámon |
|
|
|
2951 |
|
|
|
|
2979 |
|
|
|
|
2963 |
|
|
|
|
2999 |
|
|
|
|
2953 |
|
|
|
|
2961 |
|
|
|
|
2985 |
|
|
|
|
2973 |
|
|
|
|
2962 |
|
|
|
|
2950 |
|
|
|
|
2989 |
|
|
|
|
2995 |
|
|
|
|
2981 |
|
|
|
|
2987 |
|
|
|
|
2960 |
|
|
|
|
2992 |
|
|
|
|
2996 |
|
|
|
|
2971 |
|
|
|
|
2957 |
|
|
|
|
2972 |
|
|
|
|
2991 |
|
|
|
|
2994 |
|
|
|
|
2998 |
|
|
|
|
2969 |
|
|
|
|
2997 |
|
|
|
|
2975 |
|
|
|
|
2977 |
|
|
|
|
2970 |
|
|
|
|
2990 |
|
|
|
|
2978 |
|
|
|
|
2967 |
|
|
|
|
2968 |
|
|
|
|
2952 |
|
|
|
|
2988 |
|
|
|
|
2965 |
|
|
|
|
2955 |
|
|
|
|
2974 |
|
|
|
|
2976 |
|
|
|
|
2980 |
|
|
|
|
2956 |
|
|
|
|
2966 |
|
|
|
|
2984 |
|
|
|
|
2959 |
|
|
|
|
2964 |
|
A '80-as évek közepén Hollandiába került. |
|
|
2982 |
|
|
|
|
2958 |
|
|
|
|
2954 |
|
|
|
|
2986 |
|
|
|
|
2983 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3060 |
|
|
|
|
2911II -> 3065 -> 3064II |
|
párja a 2859 -> 2834II -> 2910II -> 3064 -> 3065II-ös pályaszámú kocsi |
|
|
2905II -> 3055 |
|
|
|
|
2906II -> 3056 |
|
|
|
|
2909II -> 3059 |
|
|
|
|
3062 |
|
|
|
|
2904II -> 3054 |
|
|
|
|
3063 |
|
|
|
|
2902II -> 3052 |
|
|
|
|
2908II -> 3058 |
|
|
|
|
2907II -> 3057 |
|
|
|
|
3061 |
|
|
|
|
2900II -> 3050 |
|
|
|
|
2903II -> 3053 |
|
|
|
|
2901II -> 3051 |
|