psz. |
psz. |
1943.X.28. BHÉV P XVI/R |
1942-43. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
BLVV 9882 |
|
a 37-es végállomásán mint melegedő üzemelt. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
psz. |
psz. |
|
|
|
|
|
SZKV 4100 |
|
1953.03.27. |
|
|
|
||
|
|
SZKV 4102 |
|
1953.03.27. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SZKV 4105 |
|
1953.03.27. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SZKV 4110 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
||
|
|
SZKV 4112 |
|
1953.03.27. |
|
|
|
MÁV Xne 93055 -1958.-> BHÉV 4441 |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SZKV 4117 |
|
1953.03.27. |
|
|
SZKV 4118 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SZKV 4131 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
SZKV 4144 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
||
|
|
|
MÁV Xne 93058 -1958.-> BHÉV 4444 |
|
|
|
SZKV 4147 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
Debrecenbe érkezett: 1943.06. Háborús sérült. A 123-as számot jelölték ki neki, de végül forgalomba nem került |
|
|
|
|
||
|
|
|
MÁV Xne 93059 -1958.-> BHÉV 4445 |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
DVV 121 |
|
Debrecenbe érkezett: 1943.06. |
|
|
SZKV 4154 |
|
1953.03.27. |
|
|
|
||
|
|
DVV 122 |
|
Debrecenbe érkezett: 1943.06. Háborús sérült |
|
|
DVV 124 |
|
Debrecenbe érkeztt: 1943.06. |
|
|
|
||
|
|
Nagyvárad |
|
NVV 111-114 valamelyike |
|
|
|
||
|
|
Nagyvárad |
|
NVV 111-114 valamelyike |
|
|
Nagyvárad |
|
NVV 111-114 valamelyike |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
MÁV Xne 93056 -1958.-> BHÉV 4442 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
MÁV Xne 93057 -1958.-> BHÉV 4443 |
|
|
|
SZKV 4169 |
|
1952.04.18. |
|
|
|
psz. |
psz. |
eladva a BLVV-nek |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Forgalomba nem került, mint alkatrész szétbontották. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
DKV 125 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
DKV 126 |
(balesetes) |
|
|
|
|
|
psz. |
psz. |
|
|
|
|
|
MKV 251 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
SZKV 4303 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
MKV 265 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
MKV 252 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
SZKV 4302 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
MKV 253 |
|
Leállítva: 1959.12. |
|
|
MKV 266 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
MKV 254 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
MKV 267 |
|
Leállítva: 1960.09. Múzeumi jármű, jelenleg a Szentendrén kiállítva |
|
|
MKV 255 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
SZKV 4301 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
MKV 256 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
MKV 257 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
|
Szegedre került, rossz műszaki állapota miatt forgalomba nem állt. |
|
|
|
MKV 268 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
MKV 258 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
MKV 259 |
|
Leállítva: 1960.01. Múzeumi példánynak kiszemelve |
|
|
DKV 154 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
DKV 155 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
MKV 260 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
DKV 156 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
DKV 157 |
|
Leállítva: 1960.07. |
|
|
MKV 261 |
|
Leállítva: 1959.12. |
|
|
DKV 158 |
|
Leállítva: 1960.07. 1967.02.27-től a 313+314 közé csatolva |
|
|
MKV 262 |
|
Leállítva: 1960.01. |
|
|
MKV 269 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
DKV 159 |
|
Leállítva: 1960.07. 1970.04.30-tól a 315+316 közé csatolva |
|
|
MKV 263 |
|
Leállítva: 1959.12. |
|
|
MKV 270 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
MKV 264 |
|
Leállítva: 1960.01. |
A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.
psz. |
psz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
háborús sérült (Közvágóhíd ksz.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DKV 166 |
|
Leállítva: 1969.12.22. 1970.04.30.: a 255+256 közé csatolva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DKV 167 |
|
Leállítva: 1969.12.22. 1970.04.30.: a 325+326 közé csatolva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DKV 168 |
|
Leállítva: 1969.12.22. 1971.07.29.: a 331+332 közé csatolva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
DKV 169 |
|
Leállítva: 1969.12.22. 1970.04.07.: a 318+317II közé csatolva 1973.09.30.: a 313+317II közé csatolva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4446II |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pályaszámtömörítés: 1951.01.15.: 4422II |
|
|
|
|
szimplafeljárós maradt |
A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.
psz. |
1958.07.01. BHÉV psz. |
FVV psz. |
FVV psz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1973-tól 8625 |
|
|
|
|
|
A kocsikat 1965 körül selejtezték.
psz. |
psz. |
|
|
|
|
|
DKV 160 |
|
Leállítva: 1961.07.26. 1967-től a 311+312-es közé csatolva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
DKV 161 |
|
Leállítva: 1961.07.26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DKV 162 |
|
Leállítva: 1961.07.26. |
|
|
MKV 302 |
|
Leállítva: 1961.01.01. |
|
|
|
|
|
|
|
MKV 303 |
|
Leállítva: 1961.01.01. |
|
|
MKV 304 |
|
1961.01.01. |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
MKV 307 |
|
Leállítva: 1962.01. |
|
|
|
|
|
|
|
DKV 163 |
|
Leállítva: 1961.07.26. |
|
|
|
Egyes források szerint ez lett a DKV 163. |
|
|
|
MKV 308 |
|
Leállítva: 1961.12. |
|
|
DKV 164 |
|
Leállítva: 1961.07.26. 1968.12.01-től a 251+253 közé csatolva |
|
|
MKV 300 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
MKV 301 |
|
Leállítva: 1960.09. |
|
|
DKV 165 |
|
Leállítva: 1961.07.26. 1969-től a 252+254 közé csatolva |
|
|
MKV 305 |
|
1961.01.01. |
|
|
|
|
|
|
|
MKV 306 |
|
Leállítva: 1961.01.01. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BHÉV P 3189 |
|
1961.07.26. |
|
|
MKV 309 |
|
Leállítva: 1961.12. |
(1) - valószínűleg 1963 körül selejtezték, a BHÉV-nél (?).
A kettősfeljárósítási adatok pontatlanok lehetnek.
psz. |
átszámozás |
átszámozás |
|
|
|
|
|
|
P 3146 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3147 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3148 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3149 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3187 |
|
|
|
|
|
P 3186 |
|
|
|
|
|
P 3150 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3188 |
|
|
|
|
|
P 3144 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
|
|
|
P 3145 |
|
1963.01.01. az FVV-hez visszakerült, de forgalomba már nem állt |
(1) - valószínűleg 1963 körül selejtezték, a BHÉV-nél (?).
psz. |
1958.07.01. BHÉV psz. |
FVV psz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a H járatra (P 3122) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a H járatra (P 3128) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a H járatra (P 3133) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a H járatra (P 3135) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a H járatra (P 3137) |
|
|
|
|
a H járatra (P 3138) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1954.: MKV 140 |
SZKV 4701 |
|
|
|
|
1954.: MKV 141 |
SZKV 4700 |
|
|
|
|
1954.: MKV 142 |
SZKV 4702 |
|
|
|
|
1954.: MKV 143 |
SZKV 4703 |
|
|
|
|
SZKV 4704 |
|
|
|
|
|
SZKV 4705 |
|
|
|
|
|
SZKV 4706 |
|
|
|
|
|
SZKV 4707 |
|
|
|
|
|
SZKV 4708 |
|
|
|
|
|
SZKV 4709 |
|
|
Az összes R4-est 1927-ben zártszekrényűvé alakították, majd 1938-ban (?) kettősfeljárósították.