|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1952.05.01.: acélvázasan újjáépítve |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1950.07.15. |
|
|
tolóajtót kapott |
szakszolgálati jármű |
|
|
|
|
1950 körül újjáépítve, keresztülések beépítése |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1950.07.15. |
|
|
|
|
|
1950.07.15. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
háborús sérült 1944-ben 1950.12.21.: acélvázasan újjáépítve |
|
|
|
|
|
1951.05.01.: acélvázasan újjáépítve |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szakszolgálati jármű |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
65 -> 164II 66 (-> 158II) |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
1973.12.31. 66 -> 158II |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1950.07.15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1950.07.15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alvázára platóskocsi épült 301-es számon a teherkocsi 1972-ig volt üzemben |
|
|
|
DHV 112 |
|
|
DHV 113 |
|
|
|
DHV 114 |
|
|
|
|
|
átvétel a DHSV-től |
selejtezési jegyzőkönyve 1958.02.28-i megőrizték, a 1966-ban a Dózsa fmh. felújította és kiállították a Közlekedési Múzeumban 9-es pályaszámmal |
|
|
|
|
|
|
|
DHV 32 |
|
|
|
DHV 33 |
|
||
|
|
DHV 31 |
|