MWG motorkocsik Debrecenben:

psz.
üzembevétel
átépítve
átszámozva
ikresítve
selejtezés
1
1911.03.15.
1950 körül keresztülések beépítése
 
 
1971.05.31.
2
háborús sérült 1944-ben
1952.05.01.: acélvázasan újjáépítve
 
1967.11.06.: 329
1975.06.23.
3
 
1970.03.31: 24II
 
1971.05.31.
4
 
 
 
1970.03.31.
5
 
 
 
háborús sérült 1944-ben
1950.07.15.
6
 1963.04.04.
tolóajtót kapott
1968.11.01.
szakszolgálati jármű
 
1971.05.31. 
7
háborús sérült 1944-ben
1950 körül újjáépítve, keresztülések beépítése
 
1958.: 63
1968.12.30. 
8
 
 
 
 1970.03.31.
9
1950 körül keresztülések beépítése
 
 
 1970.03.31.
10
 
 
1958.: 64
1968.12.30.
11
 1950 körül keresztülések beépítése
 
 
1967.12.31. 
12
 
 1968.12.31.: 27II
 
1970.12.31. 
13
 
 
1958.: 65
1975.06.23. 
14
 
 1968.12.31.: 28II
 
1970.12.31.
15
 
 
1967.10.01.: 97
1971.
16
 
 
 
 háborús sérült 1944-ben
1950.07.15.
17
 
 
 
 háborús sérült 1944-ben
1950.07.15.
18
 
 
 1964.10.01.: 98
1971.
19
1912.04.05.
1950 körül keresztülések beépítése
1968.12.31.: 29II
 
1971.05.31.
20
1950 körül keresztülések beépítése
 
 
1967.03.31.
21
1942-ben keresztülések beépítése
 háborús sérült 1944-ben
1950.12.21.: acélvázasan újjáépítve
 
 
1967.03.31.
22
 háborús sérült 1944-ben
1951.05.01.: acélvázasan újjáépítve
 
1967.11.06.: 330
1975.06.23
23
 
 
1958.: 66
1975.06.23.
24
 1950 körül keresztülések beépítése
 
 
1970.03.31.
25
1913.04.30.
 
 
 
1967.12.31.
26
1950 körül keresztülések beépítése
 1971.05.31. 
szakszolgálati jármű
 
1975.06.23.
27
 
 
 
1968.12.31.
28
 1950 körül keresztülések beépítése
 
 
1968.12.31.
29
 
 
 
1968.12.31.
30
 
 
 
1971.05.31.

Ikerkocsik:

psz.
eredeti psz.
üzembeállítva
közbecsatolt pótkocsi
szedő
pótkocsivá átépítve
selejtezve
63+64
7, 10
1958.
 
a 63-ason
 
1968.12.30.
65+66
13, 23
1958.
 
a 65-ösön
1973.09.30.:
65 -> 164II
66 (-> 158II)
1975.06.23.
97+98
15, 18
1964.10.01.
 
mindkettőn
 
1971.
329+330
2, 22
 1967.11.06.
1973.09.30. 66
1973.12.31. 66 -> 158II
mindkettőn
 
1975.06.23.

Pótkocsik:

psz.
üzembevétel
átvétel
selejtezve
101
1911.03.15.
 
1958.02.28.
102
 
háborús sérült 1944-ben
1950.07.15.
103
 
 1957.
104
 
 1958.02.28.
105
 
 háborús sérült 1944-ben
1950.07.15.
106
 
 1957.
107
 
 1957.
108
 
 1962.
109
 
 1957.
110
 
 1945.
alvázára platóskocsi épült 301-es számon
a teherkocsi 1972-ig volt üzemben
NVV 103 vagy 104
1911.
1927.12.15.
DHV 112
1957. 
NVV 105
1927.12.15.
DHV 113
 1957.
NVV 103 vagy 104
1927.12.15.
DHV 114
 1945.

A gőzüzemből megmaradt pótkocsi:

psz.
üzembevétel
selejtezve
111
1926.
átvétel a DHSV-től
1949-től leállítva
selejtezési jegyzőkönyve 1958.02.28-i
megőrizték, a 1966-ban a Dózsa fmh. felújította
és kiállították a Közlekedési Múzeumban 9-es pályaszámmal

Nagyváradi motorkocsik:

eredeti psz.
gyártva
DHV átvétel
állományba vétel
selejtezve
NVV 28
1942.07.23.
1944.06.08.
DHV 32
1947.12.15.
1958 ?
NVV 29
1944.06.08.
DHV 33
1958. ?
NVV 31
1943.08.13.
1944.06.08.
DHV 31
1957. ?
Többször ellentmondásos adatokat találtam.

Készítette: Németh Zoltán Ádám