A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.A BKVT J típusa
|
pótkocsi
|
|
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
1000 mm-es motorkocsivá építve |
a grazi múzeumba került |
|
|
1000 mm-es motorkocsivá építve |
|
|
|
|
(Az '50-es években egy volt N típusú kocsi is 130-as pályaszámot viselt Debrecenben, egyidőben ezzel a kocsival.) |
|
|
szolgálatba nem lépett |
|
|
|
1954: ONV |
|
|
|
vezérlőpótkocsi, a PKV 7-tel csatolva 1960: DKV 94 a motoros párja DKV 93 |
|
|
|
vezérlőpótkocsi a DKV 42 -> 43-mal (ex 1303) csatolva 1955: DKV 43 motort kap, a párja DKV 44-es számú lett 1958: DKV 73 (*) |
|
|
|
vezérlőpótkocsi, a PKV 6-tal csatolva |
|
|
|
1952: DKV 42 vezérlőpótkocsi a DKV 41-gyel csatolva (ex 1309) 1958: DKV 72 (*) |
|
|
|
1953: az FVV-nél leállítva 1954: ONV |
|
|
|
1953: az FVV-nél leállítva 1954: ONV |