Kis Ganz motor- és pótkocsik:

MVV motorkocsik
psz.
üzembevétel
csuklósítva
selejtezve
1
1897.06.18.
1937-től leállítva
1943.12.20.: 30
1957.11.12.
2
 
1944.12.22. (leállítva 1937-ben)
3
 
1924.10.17.: átadva Újvidéknek
UVV 28
4
1937-től leállítva
1941.04.10.: 29
1957.11.12.
5
1937-től leállítva
1941.04.10.: 29
1957.11.12.
6
 
1944 (leállítva 1937-ben)
7
 
1924.03.24.: átadva Újvidéknek
UVV 27
8
1937.08.: 28
1951.
9
1937.08.: 28
1951.
1938-44: 1, 2, 6, 11, 12 pótkocsiként használták (lekötött szedővel). Előtte a Hejőcsabai vonalon közlekedtek.

MVV pótkocsik
psz.
üzembevétel
1906.08.
motorkocsivá átépítve
1920.07.07.
átszámozás
csuklósítva
selejtezve
50
1897.06.18.
10
 
1937-től leállítva
1944.05.: 31
1956.07.
51.
11
 
1937-től leállítva
1944.05.: 31
1956.07.
52
12
 
1937-től leállítva
1943.12.20.: 30
1957.11.12.
53
 
41
 
1944. (1937-től leállítva)

MVV átjárós motorkocsik:
psz.
felhasznált motorkocsik
üzembevétel
1949.
átszámozás*
átszámozás
selejtezve
28
8, 9
1937.08.
28+128
 
1951.
A 28-as alvázára számnélküli platóskocsi épült.
29
4, 5
1941.04.13.
29+129
 
1957.11.12.
30
1, 12
1943.12.20.
30+130
1956 (?): 31+32
1957.11.12.
31
10, 11
1944.05.
31+131
1952 (?): 33+34
1956.07.
* Az áramszedős rész lett a magasabb pályaszámú.
1950-től az átjárást megszűntették

MDV motorkocsik:
psz.
üzembevétel
1910. átszámozás
selejtezve
4
1906.07.10.
13
1944.06.02.
5
14
1944.12.22.
6
 
1944.06.02.
100*
1908.08.22.
 
1944.12.22. (félreállítva 1937-től)
* A 100-as postaszakasszal volt ellátva.


MDV gőzmotorkocsik és mellékkocsik:

MDV gőzmotorkocsik (majd pótkocsik):
psz.
üzembevétel
1910. pótkocsivá
átépítve
1955. (?)
átszámozás
BHÉV-nek átadva 
P XVII -típus
selejtezve
1
1906.07.10.
61
 
1958.11.25.: P 181
1968.02.29.
2
66
131
1959.07.20.: P 182
1968.02.29.
3
67 zöld
130
1959.07.20.: P 183
1968.02.29.

MDV mellékkocsik:
psz.
üzembevétel
átszámozás
1953. 
átszámozás
BHÉV-nek átadva
P XVIII-as típus
selejtezve
7
1906.
1910: 62
 
1958.11.25.: 191
1967.08.31.
8
1910: 63
 
1958.12.22.: 192
1967.08.31.
9
1910: 64
133
1958.10.18.: 195
1968.02.29.
10
1910: 65
132
1958.10.18.: 194
1967.08.31.
67II piros
1914.
1939 (?): 68
 
1958.12.22.: 193
1967.08.31.


Átvett MDV pótkocsi:

Gyártva 1893 a Kassai Közúti Vasútnak.
1905-ben átadva a Debreceni Helyi Vasútnak (?).
Más forrás a jármű kolozsvári eredetét valószínűsíti.
psz.
állománybavétel
selejtezve
69
1916.
1944.12.22. (leállítva 1937-ben)


Négyablakos Ganz motorkocsik:

MVV motorkocsik
psz.
üzembevétel
ikresítve
selejtezve
20
1915.07.30.
1957: 37
1971.12.30.
23II
1914.02.02.
1957: 38
1971.12.30.
25*
1923.03.06.
1957: 35
1971.12.30.
26
1915.07.30.
 
1944.06.02.

MDV motorkocsik
psz.
üzembevétel
1950. 
átszámozás
1959. (?)
átszámozás
ikresítve
selejtezve
54
1916.07.30.
21
10
 
1967.12.30.
55*
1923.03.30.
22
 
1957: 36
1971.12.30.
* Az 1923-as gyártású 25-ös és a 55-ös dongatetős kivitelű volt.


Ötablakos Ganz motorkocsik:

MVV motorkocsik
psz.
üzembehelyezés
1952. 
átszámozás
átszámozás
acélvázasítva
Szegeden
selejtezve
21
1909.11.30
40
1957. (?): 54
1961.08.04: 50
1976.09.30-ig
1977.09.21.
SZ I (?)
1986.06.30.
22
41
1957. (?): 55
1962.05.08.: 51
 
1976.09.30.
23
       
1912.12.01.*
24
 
1958. (?): 56
   
1975.01.30.
* A 23-as a Gömöri pályaudvari sorompónál egy tehervonattal ütközött.

MDV motorkocsik
psz.
üzembevétel
átszámozás
acélvázasítva
Szegeden
selejtezve
51
1910.02.28.
 
1961.08.04.: 48
1976.09.30-ig
1977.09.21.
SZ II (?)
1986.06.30.
52
 
1961.01.31.: 47
 
1977.06.30.
53
 
1961.08.04.: 49
 alkatrész
1977.03.31.
56
1928.07.04.
1952 (?).:  26
1959.06.30.: 42
 
1976.06.30.
61
1910.04.08.
1940.: 71
   
1975.01.01.
62
1910.03.23.
1940.: 72
   
1975.12.31.
nosztalgiakocsi, majd kiállítva Szentendrén
73
1914.01.17.
     
1975.10.31.


Kassai motorkocsik:

eredeti psz.
üzembehelyezve
Kassán
MKV psz.
átvétel
selejtezés
18
1914.02.
90
1951.02.28.
1973.03.31.
15
91
1951.
1973.03.31.
14
92
1951.
1971.12.31.
6
93
1951.
1972.03.29.
1
94
1951.
1975.03.29.
kiállítva Brünnben
11
95
1951.
1974.03.30.
9
96
1951.
1974.03.30.
4
97
1951.
1973.03.31.
3
98
1952.
1975.12.31.
17
99
1951.
1973.11.30.
A kocsik Németországba lettek szállítva 1944. november-decemberétől 1950.07.25-ig.
Motorcsere GTM 4/M-ről TR 5,6/14-esre:
  • 1963: 91-94, 96, 99
  • 1965: 90, 95, 97


  • Készítette: Németh Zoltán Ádám