A 4900-5200-as BVVV pótkocsik állománya

A 4900-as pótkocsik (BVVV M típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

pályaszám
gyártás
BSzKRt. psz.
kettősfeljárósítva
BHÉV átvétel
1958.
MKV átvétel
selejtezés
megjegyzés
501
1910.
Schlick
4900
1941.
 
1958: 201
1977.03.31.
 
502
4901
1942. 
 
1958: 208
1977.02.15.
 
503
4902
1941.
 
1958: 204
1976.09.30.
 
504
4903
1941. 
 
 
1945.10.19.
háborús sérült
505
4904
1942. 
 
1959: 211
1977.06.30.
 
506
4905
1941. 
 
1958: 202
1976.09.30.
 
507
4906
1942. 
 
1959: 212
1977.06.30.
 
508
4907
1941. 
 
1959: 213
1976.09.30.
 
509
4908
1941. 
 
1959: 214
1977.04.30.
múzeumi kocsi, 1992-ben Szentendrére került
510
4909
1941. 
 
1958: 206
1976.09.30.
 
511
4910
1941. 
 
1958: 209
1977.06.30.
hétvégi telken áll Miskolcon
512
4911
1942.
 
1959: 215
1976.09.30.
 
513
4912
1941.
 
1958: 205
1977.06.30.
 
514
4913
1942.
 
1959: 216
1977.03.31.
 
515
4914
1941. 
 
1958: 203
1976.09.30.
 
516
4915
1941. 
 
1958: 200
1976.09.30.
 
517
4916
1942.
P 3191
1966: 218
1977.06.30.
 
518
4917
1941. 
 
1959: 217
1976.09.30.
 
519
4918
1941.
P 3192
 
1967.03.31.
 
520
4919
1942.
P 3193
1966: 219
1976.09.30.
 
521
4920
1941.
 
 
1947.07.04.
elégett
522
4921
1942.
P 3194
1966: 220
1975.12.31.
 
523
4922
1941. 
 
1958: 207
1977.06.30.
 
524
4923
1942.
P 3195
 
1967.03.31.
 
525
4924
1942.
P 3196
1966: 221
1975.09.30.
 
526
4925
1942.
P 3197
 
1967.03.31.
 
527
4926
1942.
P 3198
 
1967.03.31.
 
528
4927
1941.
P 3199
1966: 222
1977.02.15.
hétvégi telken áll Miskolcon
529
4928
1942.
 
1959: 210
1977.06.30.
pályaszámtömörítés az '50-es években -> 4903II
530
4929
1942.
P 3200
 
1967.03.31.
pályaszámtömörítés az '50-es években  -> 4920II
Az összes 4900-as kocsit kettősfeljárósították.
A miskolci átszámozási és selejtezési adatokban hibák lehetnek.

Az 5000-es pótkocsik (BVVV O típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

pályaszám
gyártás
BSzKRt. psz.
selejtezés
megjegyzés
531
1912. 
Schlick
5000
1976.04.21.
1939-ben kettősfeljárósítva
532
5001
1977.01.01.
1957.05.: acélvázasítva
533
5002
1976.07.01.
nem lett átalakítva
534
5003
1976.07.01.
kettősfeljárósítva
535
5004
1973.11.11.
kettősfeljárósítva
536
5005
1976.07.01.
múzeumi védettség alatt, nem lett átalakítva
537
5006
1976.07.01.
1957-ben acélvázasítva
538
5007
1976.07.01.
nem lett átalakítva
539
5008
1977.01.01.
1956.08.: acélvázasítva
540
5009
1976.07.01.
1957-ben acélvázasítva
541
5010
1963.04.05.
...
542
5011
1977.01.01.
1955.10.: egyedi kivitellel acélvázasítva
543
5012
1976.01.08.
nem lett átalakítva
544
5013
1977.01.01.
1956.06.: acélvázasítva
545
5014
1976.07.01.
nem lett átalakítva
546
5015
1976.07.01.
...
547
5016
1976.07.01.
nem lett átalakítva
548
5017
1977.01.01.
1956.08.: acélvázasítva
549
5018
1977.01.01.
1957-ben acélvázasítva
550
5019
1977.01.01.
1956.07.: acélvázasítva
551
5020
1976.07.01.
nem lett átalakítva
552
5021
1976.07.01.
nem lett átalakítva
553
5022
1976.01.08.
nem lett átalakítva
554
5023
1976.07.01.
kettősfeljárósítva
555
5024
1977.01.01.
1957-ben acélvázasítva
556
5025
1976.07.01.
kettősfeljárósítva
557
5026
1976.07.01.
nem lett átalakítva
558
5027
1977.01.01.
1957-ben acélvázasítva
559
5028
1977.04.21.
nem lett átalakítva
560
5029
1977.04.05.
nem lett átalakítva

Az 5100-as pótkocsik (BVVV N típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

pályaszám
gyártás
BSzKRt. psz.
kettősfeljárósítva
selejtezés
megjegyzés
561
1911.
Schlick
5100
1940.
1963.03.08.
 
562
5101
1940.
1963.03.08.
 
563
5102
1939.
1963.01.02.
 
564
5103
1939.
1963.03.08.
 
565
5104
1939.
1963.03.08.
 
566
5105
1939.
1963.01.02.
 
567
5106
1940.
1968.12.31.
 
568
5107
1940.
1962.12.01.
 
569
5108
1940.
1963.03.08.
 
570
5109
1939.
1963.03.08.
 
571
5110
1939.
1963.03.08.
 
572
5111
1940.
1963.03.08.
 
573
5112
1940.
1963.03.08.
 
574
5113
1939.
1963.03.08.
 
575
5114
1939.
1963.03.08.
 
576
5115
1940.
1963.03.08.
 
577
5116
1939.
1968.12.31.
 
578
5117
1940.
1962.02.29.
 
579
5118
1940.
1968.03.08.
 
580
5119
1940.
1966.01.
 
581
5120
1939.
1968.03.28.
 
582
5121
1940.
1968.03.28.
 
583
5122
1939.
1962.07.07.
 
584
5123
1939.
1966.01.
 
585
5124
1939.
1966.01.
 
586
5125
1940.
1968.03.28.
 
587
5126
1940.
1966.01.
 
588
5127
1940.
1968.03.28.
 
589
5128
1940.
1968.03.28.
 
590
5129
1940.
1965.12.
 
Az összes 5100-ast kettősfeljárósították.

Az 5200-as pótkocsik (BVVV P típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

pályaszám
gyártás
BSzKRt. psz.
selejtezve
megjegyzés
591
1914
Schlick
5200
1976.07.01.
1955.06.09: kettősfeljárósítva
592
5201
1976.07.01.
1955.08.18: kettősfeljárósítva
593
5202
1976.07.01.
 
594
5203
1976.04.22.
1955.09.30: kettősfeljárósítva
595
5204
1976.07.01.
 
596
5205
1976.04.05.
 
597
5206
1976.04.22.
1955.12.10: kettősfeljárósítva
598
5207
1976.07.01.
 
599
5208
1976.07.01.
 
600
5209
1976.07.01.
1955.07.25: kettősfeljárósítva
601
5210
1976.07.01.
1957.06.29: acélvázasan felújítva
602
5211
1976.07.01.
 
603
5212
1976.07.01.
 
604
5213
1976.07.01.
 
605
5214
1976.07.01.
 
Ahol nincs megjegyzés, azokat az 5200-as kocsikat nem alakították át (szimplafeljárós maradt).

Összeállította: Tóth Ferenc mukáját felhasználva Németh Zoltán Ádám