BKVT psz. és típus
|
Gyártó
|
Pótkocsivá építés
|
Pótkocsi psz.
|
Eladás
|
Selejtezés
|
91 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5400
|
-
|
1944.
|
92 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5401
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 205
|
...
|
93 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5402
|
1954: ONV
|
...
|
94 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5403
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 214
|
...
|
95 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5404
|
-
|
1950.
|
96 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5405
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 201
...: B 52.001
|
Tótkomlóson kiállítva, 2001.04.05. elszállítva Királyrétre
|
97 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5406
|
1954: ONV
|
...
|
98 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5407
|
1941 után ikerpótkocsi az 5408-cal
1949: BHÉV 5407
1952: FVV 5407
1954: ONV
|
...
|
99 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5408
|
1941 után ikerpótkocsi az 5407-tel
1949: BHÉV 5408
1952: FVV 5408
1954: ONV
|
...
|
100 C
|
Schlick 1896.
|
1925.
|
5409
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 206
|
...
|
101 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5410
|
-
|
1953.
|
102 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5411
|
1954: ONV
|
...
|
103 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5412
|
1954: FVV leállítja
1955: DKV 137
|
1969.
|
104 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5413
|
-
|
1953.
|
105 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5414
|
-
|
1953.
|
106 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5415
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 215
|
...
|
107 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5416
|
-
|
1945.
|
108 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5417
|
-
|
1954.
|
109 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5418
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 208
|
...
|
110 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5419
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 202
|
...
|
111 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5420
|
1954: FVV leállítás
1955: DKV 136
1957: DKV 54
1958: vezérlőpótkocsi (párja a hatablakos ex 1362 ->
DKV 53)
|
1969.
|
112 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5421
|
-
|
1942.
|
113 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5422
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 209
|
...
|
114 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5423
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 203
|
...
|
115 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5424
|
-
|
1954.
|
116 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5425
|
1941 után ikerpótkocsi az 5426-tal
1949: BHÉV P 5425
1952: FVV 5425
1954: ONV
|
...
|
117 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5426
|
1941 után ikerpótkocsi az 5425-tel
1949: BHÉV P 5426
1952: FVV 5426
1954: ONV
|
...
|
118 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5427
|
-
|
1954.
|
119 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5428
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 210
|
...
|
120 C
|
Schlick 1897.
|
1925.
|
5429
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 216
|
...
|
131 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5430
|
-
|
1954.
|
132 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5431
|
-
|
1950.
|
133 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5432
|
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 225
|
...
|
134 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5433
|
-
|
1944.
|
135 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5434
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 217
|
...
|
136 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5435
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 221
|
...
|
137 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5436
|
-
|
1942.
|
138 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5437
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 218
...: Ba 42
|
Nagycenken
|
139 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5438
|
1955: MÁV GV Békéscsaba: Ck 204
...: B 22
|
Nagycenken
|
140 C
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5439
|
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 223
|
...
|
401 D’
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5440
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 211
|
...
|
402 D
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5441
|
-
|
1953.
|
403 D
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5442
|
1951: PKV 58
A PKV 11*-es (ex 1147*)
állandó pótkocsija 1954-ig
|
1954 (?)
(a 11-es felújítása után félreállítva)
|
404 D
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5443
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 212
|
...
|
405 D
|
Schlick 1897.
|
1927.
|
5444
|
-
|
1941.
|
406 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5445
|
1955: MÁV GV Szeged Cak 207
|
...
|
407 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5446
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 219
|
...
|
408 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5447
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 222
|
...
|
409 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5448
|
1954: MÁV GV Békéscsaba Cak 213
|
...
|
410 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5449
|
-
|
1942.
|
411 D
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5450
|
1954: ONV
|
...
|
412 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5451
|
-
|
1954.
|
413 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5452
|
1954: PKV 61*
vezérlőpótkocsi a PKV 11*-hez
(ex 1147*-es)
1960: DKV 96*
(a párja DKV 95*
lett)
|
1965.
|
414 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5453
|
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 224
|
...
|
415 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5454
|
1954: ONV
|
...
|
416 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5455
|
-
|
1954.
|
417 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5456
|
-
|
1949.
|
418 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5457
|
1954: ONV 16
|
Szentendrén kiállítva
|
419 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5458
|
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 220
|
...
|
420 D’
|
Schlick 1898.
|
1927.
|
5459
|
-
|
1949.
|
-
* A PKV 61-esen,
a laternás tető a homlokfalig lett végigvezetve az átalakításakor (egyedi
módon), hasonlóan az N típusú párjához (1147), mely már gyártásától
kezdve így volt (szintén egyedi módon) kialakítva.
-
A MÁV GV-re került kocsikat már 1954-ben
leállították az FVV-nél.
BKVT psz. és típus
|
Gyártó
|
BSzKRt. psz.
|
Átszámozások
|
Eladás
|
Selejtezés
|
141 M
|
Schlick 1898.
|
1300
|
1948: 5320 pótkocsivá építve
|
1955: DKV 135
|
1963.
|
142 M
|
Schlick 1898.
|
1301
|
1949: 1360II
|
1955: FVV-nél leállítva
1956: DKV 53
1956: DKV 73
1958: DKV 36 ikresítve a 38-assal (ex 1352)
|
1964.
|
143 M
|
Schlick 1898.
|
1302
|
-
|
-
|
1941.
|
144 M
|
Schlick 1898.
|
1303
|
-
|
1949: DKV 42
1952: DKV 43 a 44-essel (ex 5315) vezérlőpótos
szerelvényként közlekedett
1955: DKV 44
1958: DKV 74 (*)
egyes források szerint időközben a 44-es kocsirész az ex-MKV 38-cal (ex-1312) fel lett cserélve
|
1963. (?)
|
145 M
|
Schlick 1898.
|
1304
|
1947: 5323 pótkocsivá építve
|
-
|
1957.
|
146 M
|
Schlick 1898.
|
1305
|
1947: 5324 pótkocsivá építve
|
-
|
1956.
|
147 M
|
Schlick 1898.
|
1306
|
1949: 1361II
|
1955: az FVV-nél leállítva
1956: DKV 51 vezérlőpótos szerlevény, pótkocsija
DKV 52 (ex 1316 -> 5334 -> 5321 -> DKV
134).
|
1961.
|
148 M
|
Schlick 1898.
|
1307
|
1949: 1362II
|
-
|
1956.
|
149 M
|
Schlick 1898.
|
1308
|
1948: 5327 pótkocsivá építve
1957: 8035 tartózkodókocsi
|
-
|
1963.
1963-ban megkezdték a tartózkodókocsik selejtezését
|
150 M
|
Schlick 1898.
|
1309
|
-
|
1949: DKV 41
1952: a J típusú DKV 42-essel (ex 5317)
vezérlőpótos szerelvényként közlekedett
1958: DKV 71 motorkocsivá visszaalakítva (más forrás szerint maradt a J kocsijával kapcsolva)
|
1959.
|
151 M
|
Schlick 1898.
|
1310
|
1948: 5329 pótkocsivá építve
|
1957: DKV 140
|
1968.
|
152 M
|
Schlick 1898.
|
1311
|
1948: 5330 pótkocsivá építve
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5330
|
1958.
|
153 M
|
Schlick 1898.
|
1312
|
1949: 1363II
|
1950: MVV 38
1954: Debrecenbe átadásra kerül
|
1954. (?)
|
154 M
|
Schlick 1898.
|
1313
|
-
|
-
|
1945.
|
155 M
|
Schlick 1898.
|
1314
|
1948: 5332 pótkocsivá építve
1951: 5322
|
1955: DKV 49 ikerkocsivá felszerelve a (ex 1321 ->) DKV 50-nel, áramszedő csak a 49-esen
1958: DKV 79
|
1967.
|
156 M
|
Schlick 1898.
|
1315
|
1949: 1364II
|
-
|
1956.
|
157 M
|
Schlick 1898.
|
1316
|
1948: 5334 pótkocsivá építve
1951: 5321
|
1955: DKV 134
1956: DKV 52 vezérlőpótkocsi a DKV 51-gyel
(1306 -> 1361II-gyel)
|
1961.
|
158 M
|
Schlick 1898.
|
1317
|
1948: 5335 pótkocsivá építve
1951: 5325
|
1957: DKV 144
1958: DKV 60 vezérlőpótkocsi a DKV 81 -> 59-eshez (ex
1334)
|
1971.
|
159 M
|
Schlick 1898.
|
1318
|
1948: 5336 pótkocsivá építve
1951: 5326
|
1955: MKV 120
|
1960.
|
160 M
|
Schlick 1898.
|
1319
|
-
|
-
|
1945.
|
421 D
hatablakos
|
Ganz 1898.
|
1320
|
1949: 1365II
|
-
|
?
|
422 E
|
Ganz 1898.
|
1321
|
1948: 5338 pótkocsivá építve
1951: 5318II
|
1955: DKV 50 ikerkocsivá felszerelve a (ex 1314 ->) DKV 49-cel
1958: DKV 80
|
1967.
|
423 E
|
Ganz 1898.
|
1322
|
-
|
-
|
1945.
|
424 E
|
Ganz 1898.
|
1323
|
1948: 5339
pótkocsivá építve
1951: 5319II
|
1955: DKV 46 vezérlőpótkocsi, a DKV 54
-> 45 (ex 1173) N típusú motorkocsival
1958: DKV 76, párja 75-ös lett.
|
1969.
|
425 E
|
Ganz 1898.
|
1324
|
-
|
-
|
1955.
|
426 E
|
Ganz 1898.
|
1325
|
-
|
-
|
1955.
|
427 E
|
Ganz 1898.
|
1326
|
-
|
-
|
1956.
|
428 E
|
Ganz 1898.
|
1327
|
1948: 5337
pótkocsivá építve
1951: 5328
|
-
|
1956.
|
429 E
|
Ganz 1898.
|
1328
|
-
|
-
|
1945.
|
430 E
|
Ganz 1898.
|
1329
|
1949: 1323II
|
-
|
1955.
|
431 E
|
Ganz 1898.
|
1330
|
1949: 1327II
|
-
|
1956.
|
432 E
|
Ganz 1898.
|
1331
|
1949: 1328II
|
-
|
1955.
|
433 E
|
Ganz 1898.
|
1332
|
1949: 1329II
|
1957: DKV 85
1958: DKV 43
|
1960.
|
434 E
|
Ganz 1898.
|
1333
|
1949: 1300II
1956: 7400II
|
-
|
?
1963-ban még megvolt
|
435 E
|
Ganz 1898.
|
1334
|
1949: 1301II
|
1957: DKV 81
1958: DKV 59 vezérlőpótkocsis szerelvény, pótkocsija
DKV 144 -> 60 (ex 1317)
|
1971.
|
436 E
|
Ganz 1898.
|
1335
|
-
|
-
|
1945.
|
437 E
|
Ganz 1898.
|
1336
|
1949: 1302II
1956: 7401II
|
-
|
?
1963-ban még megvolt
|
438 E
|
Ganz 1898.
|
1337
|
-
|
-
|
1947.
Elégett.
|
439 E
|
Ganz 1898.
|
1338
|
1949: 1303II
|
1957: DKV 80
1958: DKV 40 (*)
|
1963. (?)
|
440 E
|
Ganz 1898.
|
1339
|
1949: 1304II
|
1957: DKV 82
1958: DKV 69 ikresítve a DKV 84
-> 70-essel (ex 1357)
|
1971.
|
441 E
|
Ganz 1898.
|
1340
|
1949: 1305II
|
1956. FVV-nél leállítva
1957: SzKV 40
1967: pályaszolgálat
|
1970.
|
442 E’
|
Ganz 1898.
|
1341
|
1949: 1306II
|
-
|
1956.
|
443 E’
|
Ganz 1898.
|
1342
|
-
|
-
|
1945.
|
444 E’
|
Ganz 1898.
|
1343
|
1949: 1307II
|
1956. FVV-nél leállítva
1957: DKV 76
1958: DKV 37
1959: szakszolgálati motorkocsi
|
1969.
|
445 E’
|
Ganz 1898.
|
1344
|
1949: 1308II
|
1957: DKV 83
1958: DKV 42
|
1963.
|
446 E’
|
Ganz 1898.
|
1345
|
-
|
-
|
1947.
Elégett.
|
447 E’
|
Ganz 1898.
|
1346
|
-
|
-
|
1947.
Elégett.
|
448 E’
|
Ganz 1898.
|
1347
|
1949: 1309II
1956: 7402
|
-
|
?
1963-ban még megvolt
|
449 E’
|
Ganz 1898.
|
1348
|
-
|
-
|
1945.
|
450 E’
|
Ganz 1898.
|
1349
|
1949: 1310II
|
1957: DKV 74
1958: DKV 44 a 45-össel (ex 1350) összekapcsolva
|
1963.
|
451 E’
|
Ganz 1898.
|
1350
|
1949: 1311II
|
1957: DKV 75
1958: DKV 45 a 44-essel (ex 1349) összekapcsolva
|
1963.
|
452 E’
|
Ganz 1898.
|
1351
|
1949: 1312II
|
-
|
1956.
|
453 E’
|
Ganz 1898.
|
1352
|
1949: 1313II
|
1957: DKV 77
1958: DKV 38 a 36-ossal (ex 1301) ikresítve
|
1964.
|
454 E’
|
Ganz 1898.
|
1353
|
1949: 1314II
|
1957: DKV 79
1958: DKV 41
|
1963.
|
455 E’
|
Ganz 1898.
|
1354
|
1949: 1315II
|
1956. FVV-nél leállítva
1957: SzKV 41
1967: pályaszolgálat
|
1968.
|
456 E’
|
Ganz 1898.
|
1355
|
1949: 1316II
|
1957: DKV 78
1958: DKV 39
|
1960.
|
457 E’
|
Ganz 1898.
|
1356
|
1949: 1317II
|
-
|
1955.
|
458 E’
|
Ganz 1898.
|
1357
|
1949: 1318II
|
1957: DKV 84
1958: DKV 70 ikresítve a DKV 82
-> 69-essel (ex 1339)
|
1971.
|
459 E’
|
Ganz 1898.
|
1358
|
1949: 1319II
|
-
|
1956.
|
460 E’
|
Ganz 1898.
|
1359
|
-
|
-
|
1947.
Elégett.
|
461 E’
|
Ganz 1898.
|
1360
|
1949: 1320II
|
-
|
1956.
|
462 D’
|
Ganz 1898.
|
1361
|
1949: 1321II
|
-
|
1956. ?
|
463 D
hatablakos
|
Ganz 1898.
|
1362
|
1949: 1322II
|
1956: DKV 53
1958: vezérlőpótkocsis szerelvény,
pótkocsija ex 5420 -> DKV 54
|
1969.
|
484 D
|
Schlick 1899.
|
1363
|
1949: 1340II
ikresítve az ex 1390-nel
1950: 1410II
|
1958: DKV 67
|
1965.
|
485 D
|
Schlick 1899.
|
1364
|
1947: 5347
pótkocsivá építve
|
(1956: DKV "153"
Az átvétel elmaradt.)
|
1956.
|
486 D
|
Schlick 1899.
|
1365
|
-
|
1949: MDV 57
1954: Debrecennek átadva "132"-es kijelölt pályaszám, valószínűleg forgalomba nem állt
|
1954. (?)
|
487 D
|
Schlick 1899.
|
1366
|
1947: 5349
pótkocsivá építve
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 150
|
1969.
|
488 D
|
Schlick 1899.
|
1367
|
1947: 5350
pótkocsivá építve
|
-
|
1956.
|
489 D
|
Schlick 1899.
|
1368
|
1947: 5351
pótkocsivá építve
|
1955: MKV 124
|
1961.
|
490 D
|
Schlick 1899.
|
1369
|
1949: 1334II
ikresítve az ex 1381-gyel
1950: 1404II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 91
|
1961.
|
491 D
|
Schlick 1899.
|
1370
|
1948: 5353
pótkocsivá építve
|
1955: MKV 125
|
1960.
|
492 D
|
Schlick 1899.
|
1371
|
1949: 1336II
1950: 1406II
ikresítve az ex 1372-vel
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 319
1960: SzKV 419
|
1970.
|
493 D
|
Schlick 1899.
|
1372
|
1949: 1337II
1950: 1407II
ikresítve az ex 1371-gyel
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 320
1960: SzKV 420
|
1970.
|
494 D
|
Schlick 1899.
|
1373
|
1949: 1338II
ikresítve az ex 1387-tel
1950: 1408II
|
1958: DKV 83
|
1971.
|
495 D
|
Schlick 1899.
|
1374
|
1948: 5357
pótkocsivá építve
1951: 5355
|
1955: MKV 121
|
1960.
|
496 D
|
Schlick 1899.
|
1375
|
1948: 5358
pótkocsivá építve
1951: 5352
|
1957: DKV 134
|
1963.
|
497 D
|
Schlick 1899.
|
1376
|
1947: 5359
pótkocsivá építve
1951: 5354
1956: 8036
tartózkodókocsi
|
(1956: DKV "152"
Az átvétel elmaradt)
|
1966.?
1963-ban megkezdték a tartózkodókocsik selejtezését
|
498 D
|
Schlick 1899.
|
1377
|
1948: 5360 pótkocsivá építve
1951: 5340
|
1957: DKV 141
|
1967.
|
499 D’
|
Schlick 1900.
|
1378
|
-
|
-
|
1945.
|
500 D
|
Schlick 1900.
|
1379
|
1948: 5362 pótkocsivá építve
1951: 5332II
|
1957: DKV 132
|
1967.
|
501 D
|
Schlick 1900.
|
1380
|
-
|
-
|
1945.
|
502 D
|
Schlick 1900.
|
1381
|
1949: 1335II
ikresítve az ex 1369-cel
1950: 1405II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 92
|
1961.
|
503 D
|
Schlick 1900.
|
1382
|
1949: 1414II
ikresítve az ex 1383-mal
|
-
|
1958.
(pályaszám felújítás a SzVV 11+12-höz)
|
504 D
|
Schlick 1900.
|
1383
|
1949: 1415II
ikresítve az ex 1382-vel
|
-
|
1958.
(pályaszám felújítás a SzVV 11+12-höz)
|
505 D’
|
Schlick 1900.
|
1384
|
1946: 8026 fedett csarnoki kocsi
8139 nyitott lowry
1952: 8637
|
-
|
?
1963-ban még megvan
|
506 D’
|
Schlick 1900.
|
1385
|
1949: 5366 pótkocsivá építve
1951: 5345
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5345
|
1964.
|
507 D’
|
Schlick 1900.
|
1386
|
1945: 8011 fedett csarnoki kocsi
8022
8138 nyitott lowry
1952: 8636
|
-
|
?
1963-ban még megvan
|
508 D’
|
Schlick 1900.
|
1387
|
1949: 1339II
ikresítve az ex 1373-mal
1950: 1409II
|
1958: DKV 84
|
1971.
|
509 D’
|
Schlick 1900.
|
1388
|
1945: 8128 nyitott csarnoki kocsi
1952: 8620 nyitott lowry
|
-
|
?
1963-ban még megvan
|
510 D’
|
Schlick 1900.
|
1389
|
1947: 5368 pótkocsivá építve
1951: 5348
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 149
|
1967.
|
511 D’
|
Schlick 1900.
|
1390
|
1949: 1341II
ikresítve az ex 1363-mal
1950: 1411II
|
1958: DKV 68
|
1965.
|
512 D’
|
Schlick 1900.
|
1391
|
1947: 5370 pótkocsivá építve
1951: 5342
|
1956: az FVV-nél leállítva
1957: DKV 151
|
1962.
|
513 D’
|
Schlick 1900.
|
1392
|
1948: 5371 pótkocsivá építve
1951: 5341
|
1957: DKV 143
|
1962.
|
514 D
|
Schlick 1900.
|
1393
|
1939: ikresítve az 1394-gyel (Gizi). Az átjárót
a II. vh. után megszűntették.
1949: 1330II
1950: 1400II
|
1958: DKV 87
|
1964.
|
515 D
|
Schlick 1900
|
1394
|
1939: ikresítve az 1393-mal (Gizi). Az átjárót
a II. vh. után megszűntették.
1949: 1331II
1950: 1401II
|
1958: DKV 88
|
1964.
|
516 D
|
Schlick 1900.
|
1395
|
-
|
1949: MDV 58
1954: Debrecennek átadva "133"-as kijelölt pályaszám, valószínűleg forgalomba nem állt
|
1956.
|
517 D
|
Schlick 1900.
|
1396
|
1949: 1343II
ikresítve az ex 1409-cel
1950: 1413II
|
1958: DKV 86
|
1962.
|
518 D
|
Schlick 1900.
|
1397
|
1949: 5374 pótkocsivá építve
1951: 5334II
|
1956: FVV-nél leállítva
1957.: DKV 148
1965 után hótolóval felszerelt üzemi jármű
|
1965.
|
519 D
|
Schlick 1900.
|
1398
|
1947: 5375 pótkocsivá építve
1951: 5335II
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 147
|
1962.
|
520 D
|
Schlick 1900.
|
1399
|
1948: 5376 pótkocsivá építve
1951: 5336II
|
1957: DKV 136
|
1967.
|
521 D
|
Schlick 1900.
|
1400
|
1949: 5377 pótkocsivá építve
1951: 5337II
|
1957: DKV 142
|
1967.
|
522 D
|
Schlick 1900.
|
1401
|
1948: 5378 pótkocsivá építve
1951: 5338II
|
1957: DKV 138
|
1965.
|
523 D
|
Schlick 1900.
|
1402
|
1939: ikresítve az 1403-mal (Zsuzsi). Az átjárót
a II. vh. után megszűntették.
1949: 1332II
1950: 1402II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 89
|
1967.
|
524 D
|
Schlick 1900.
|
1403
|
1939: ikresítve az 1402-vel (Zsuzsi). Az átjárót
a II. vh. után megszűntették.
1949: 1333II
1950: 1403II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 90
|
1967.
|
525 D
|
Schlick 1900.
|
1404
|
1940-től 1942-ig ikresítve az 1405-tel.
1947: 5379 pótkocsivá építve
1951: 5339II
|
1957: DKV 139
|
1963.
|
526 D
|
Schlick 1900.
|
1405
|
1940-től 1942-ig ikresítve az 1404-gyel.
|
-
|
1947.
Elégett.
|
527 D
|
Schlick 1900.
|
1406
|
1947: 5381 pótkocsivá építve
1951: 5343
|
1955: MKV 123
|
1961.
|
528 D
|
Schlick 1900.
|
1407
|
-
|
-
|
1945.
|
529 D
|
Schlick 1900.
|
1408
|
1950: 1418II
ikresítve az ex 1411-gyel
|
-
|
1958.
(pályaszám felújítás a SzVV 13+14-hez)
|
530 D
|
Schlick 1900.
|
1409
|
1949: 1342II
ikresítve az ex 1396-tal
1950: 1412II
|
1958: DKV 85
|
1962.
|
531 D
|
Schlick 1900.
|
1410
|
1947: 5384 pótkocsivá építve
1951: 5344
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5344
|
1964.
|
532 D
|
Schlick 1900.
|
1411
|
1950: 1419II
ikresítve az ex 1408-cal
|
-
|
1958.
(pályaszám felújítás a SzVV 13+14-hez)
|
533 D
|
Schlick 1900.
|
1412
|
1948: 5386 pótkocsivá építve
1951: 5346
|
1957: DKV 145
|
1965.
egyes források szerint 1970-ig hótolóvá alakítva használták ?
|
534 D
|
Schlick 1900.
|
1413
|
1947: 5387 pótkocsivá építve
1951: 5356
|
1955: MKV 122
|
1961.
|
535 D
|
Schlick 1900.
|
1414
|
-
|
-
|
1947.
Elégett.
|
536 D
|
Schlick 1900.
|
1415
egyedi tengelytávúra építve
|
1949: 1366II
|
-
|
1955.
|
537 D
|
Schlick 1900.
|
1416
|
1950: 1421II
ikresítve az 1420-szal
|
1958: SzKV 312
1960: SzKV 412
|
1963.
|
538 D
|
Schlick 1900.
|
1417
|
1950: 1416II
ikresítve az ex 1418-cal
|
1958: SzKV 313
1960: SzKV 413
|
1964.
|
539 D
|
Schlick 1900.
|
1418
|
1950: 1417II
ikresítve az ex 1417-tel
|
1958: SzKV 314
1960: SzKV 414
|
1964.
|
540 D
|
Schlick 1900.
|
1419
|
1948: 5393 pótkocsivá építve
1951: 5333
|
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 146
|
1967.
|
541 D
|
Schlick 1900.
|
1420
|
1949: 1470
ikresítve az ex 1416-tal
1950: 1420
|
1958: SzKV 311
1960: SzKV 411
|
1963.
|
542 D
|
Schlick 1900.
|
1421
|
-
|
-
|
1949.
|
543 D’
|
Schlick 1900.
|
1422
|
1950: 1472
ikresítve az ex 1423-mal
1950: 1422
|
-
|
1957.
|
544 D’
|
Schlick 1900.
|
1423
|
1950: 1473
ikresítve az ex 1422-vel
1950: 1423
|
-
|
1957.
|
545 D’
|
Schlick 1900.
|
1424
|
1949: 1474
ikresítve az ex 1428-cal
1950: 1426II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 317
1960: SzKV 417
|
1970.
|
546 D’
|
Schlick 1900.
|
1425
|
1949: 1475
ikresítve az ex 1429-cel
1950: 1424II
|
1958: SzKV 315
1960: SzKV 415
|
1970.
|
547 D’
|
Schlick 1900.
|
1426
|
1949: 5361 pótkocsivá építve
1951: 5331
|
1957: DKV 133
|
1968.
|
548 D’
|
Schlick 1900.
|
1427
|
-
|
-
|
1945.
|
549 D’
|
Schlick 1900.
|
1428
|
1949: 1476
ikresítve az ex 1424-gyel
1950: 1427II
|
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 318
1960: SzKV 418
|
1970.
|
550 D’
|
Schlick 1900.
|
1429
|
1949: 1477
ikresítve az ex 1425-tel
1950: 1425II
|
1958: SzKV 316
1960: SzKV 416
|
1970.
|
-
* A DKV 80 -> 40 pályaszám az egyetlen, ami hiányzik a Végh Dezső féle DKV könyvből, de van fotó a DKV 40-es kocsiról. A DKV 74-ről is van fotó, de hiányzik a könyvből.
** A magas pályaszámú
D típusú kocsik laternás teteje a kocsi teljes hosszában végig volt vezetve
(484 fölött).