|
UV pótkocsi állomány |
|
Állományban lévő UV pótkocsik:
1999.
Pályaszám |
Gyártási év |
Eredeti típusjelzés |
Jelenleg honos kocsiszin |
5806 |
1939 |
58 |
Budafok |
5807 |
1939 |
58 |
Száva |
5808 |
1939 |
58 |
Budafok |
5824 |
1941 |
58 |
Budafok |
5832 |
1941 |
58 |
Budafok |
5833 |
1941 |
58 |
Száva |
5842 |
1942 |
58 |
Budafok |
5845 |
1942 |
58 |
Budafok |
5869
(ex 5974) |
1951 |
R5 |
Budafok |
5892 |
1949 |
R5 |
Budafok |
5894 |
1949 |
R5 |
Száva |
5895 |
1949 |
R5 |
Budafok |
5916 |
1949 |
R5 |
Száva |
5918 |
1949 |
R5 |
Száva |
5920 |
1949 |
R5 |
Száva |
5931 |
1949 |
R5 |
Száva |
5932 |
1949 |
R5 |
Száva |
5934 |
1949 |
R5 |
Száva |
5935 |
1949 |
R5 |
Száva |
5940 |
1951 |
R5 |
Száva |
5954 |
1951 |
R5 |
Zugló |
5956 |
1951 |
R5 |
Száva |
5958 |
1951 |
R5 |
Száva |
5959 |
1951 |
R5 |
Száva |
5960 |
1951 |
R5 |
Száva |
5961 |
1951 |
R5 |
Száva |
5962 |
1951 |
R5 |
Zugló |
5963 |
1951 |
R5 |
Száva |
5964 |
1951 |
R5 |
Száva |
5970 |
1951 |
R5 |
Száva |
5971 |
1951 |
R5 |
Száva |
5972 |
1951 |
R5 |
Száva |
Pályaszám |
Gyártási év |
Eredeti típusjelzés |
Jelenleg honos kocsiszin |
5976 |
1951 |
EP |
Zugló |
5977 |
1951 |
EP |
Zugló |
5979 |
1951 |
EP |
Zugló |
5980 |
1951 |
EP |
Zugló |
5987 |
1951 |
EP |
Budafok |
5988 |
1952 |
EP |
Zugló |
6000 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6005 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6007 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6009 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6010 |
1954 |
FP |
Zugló |
6011 |
1954 |
FP |
Budafok |
6012 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6016 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6025 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6026 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6027 |
1954 |
FP |
Zugló |
6028 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6029 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6030 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6032 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6035 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6036 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6037 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6038 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6040 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6041 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6043 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6044 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6045 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6046 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
6048 |
1954 |
FP |
Kelenföld |
Megjegyzések:
A típusjelzésekben ahány irodalom, annyi változat van. Mivel az 1939. évi
bőrüléses pótkocsikat az R4-es sorozat továbbfejlesztéseként
készítették, néhol már azokat is R5-nek jelölik. A BSzKRt. ezekre
a kocsikra az 58-as típusjelzést alkalmazta. Az FVV viszont az általa Győrből
vásárolt pótkocsikat csak R5 névvel illette. Az EP jelzéssel
a házi gyártású kocsikat illették. Az EP pótkocsik közül is meg szokták
különböztetni az 1951. és 1952. évi gyártású járműveket EP1
és EP2 névvel. Ugyan bizonyos különbségek az UV pótkocsivá alakítás
után is maradtak, egyszerűbb azonban UV-pótként számon tartani őket.
-
Vissza az elejére
Vissza az UV oldalra
Vissza a járműtípusokhoz
Vissza a kezdőlapra