Angyalföld kocsiszín történeti oldala

Ezen az oldalon tervezem bemutatni a kocsiszín múltját. Amíg ez elkészül, addigis a közelmúlt eseményeiből adok közre néhány információt.

2005. A Combino villamosok 2006. évi érkezését megelőzően a fogadásukra kijelölt Hungária kocsiszínt át kell építeni. A munkálatok alatt az ide beosztott járművek egy részét máshol kell elhelyezni. A szóló Ganz csuklósok által kiszolgált 37 és 37A viszonylatok a járművekkel együtt Ferencváros kocsiszínbe kerültek. A csatolt csuklósok pedig részben Baross kocsiszínbe lettek áthelyezve. Ahhoz azonban, hogy Baross kocsiszín fogadni tudja őket, az oda állomásított Tátrák közül néhányat el kellett vinni, ezek Angyalföldre kerültek. A többlet Tátra villamosok fogadásához Angyalföld kocsiszínben 2005-ben kisebb vágánybővítést hajtottak végre. A Pozsonyi u. sarkán lévő épületet lebontották, az itt lévő tárolócsoport vágányait meghosszabbították, és a 9 vágányos hálózatot 12 vágányosra bővítették. A vágányhálózat átalakítását a jobb oldalon követheted. járműállomány 2005.
régi vágányhálózat          
új vágányhálózat
2006.
A jobb oldali linkre kattintva elérhető a 2006. évi járműállományi oldal.
járműállomány 2006.
 


Vissza Angyalföld kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra