![]() |
![]() |
![]() |
Diafilm (!) híradó 1953. júniusából.
Érdemes megfigyelni a középső képen a korabeli szóhasználatot. |
![]() |
![]() |
D1 jelű, a Szovjetunióba szállított
dízel motorvonatok 1962-ben, illetve 1967-ben a próbapályán |
![]() SN 61-es lengyel motorvonat |
![]() Tunéziai motorvonat |
![]() Tunéziai motorvonat |
![]() Kísérleti Pa600-as dízel motorkocsi |
![]() Kísérleti Pa600-as dízel motorkocsi |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Még
egy utolsó pillantás a nyitott kapun át |
A
102-es és 103-as épületeket már lebontották (a háttérben egy 334-es
sorozatú skót motorkocsi kocsiszekrénye) |
![]() |
![]() |
![]() |
Ív
a Golgota térnél |
A
Delej utcai megállóban az utasok az úttestre, valójában a próbapályára
szálltak le |
Tipikus
Vajda Péter utcai életkép próbapályával, 23-as villamossal és 99-es
busszal |
Vissza a kezdőlapra