A kocsiszín személybejárója,
balra a diszpécseri helységgel.
|
A kocsiszín területén lakóépület található.
|
A kocsiszín egyik kijárata a Gyöngyösi utca irányába vezet. A Lehel tér
és Bécsi út irányába a jobb oldali vágányon állnak forgalomba a
szerelvények.
|
Az előbbi kijárat a kocsiszín felé. Régen itt egy sorompó üzemelt.
|
A kocsiszín hátsó részén 10-es lassújel a közúti járművek részére.
|
A hátsó kapun kivezető vágányok a MÁV-val teremtenek összeköttetést.
|
Az elülső kijáratot közúti fedezőjelző biztosítja. Befele irányba csak
ritkán használják.
|
A lakóépületet nemrég szépen felújították.
|
A bal oldali vágány a kocsiszín hátsó része felé vezető hurokvágány,
míg a jobb oldali az első kijárathoz csatlakozik.
|
A széthúzott kettős vágánykapcsolat biztosítja a kocsiszínen belüli
vágánycsoportok jó megközelíthetőségét.
|
A kocsiszín hátsó felének összeköttetését kettős hurokvágány biztosítja.
|
A hurokvágány a csarnokok hátsó feléhez csatlakozik.
|
Angyalföld kocsiszínben még sok súlykörtés váltó üzemel.
|
Az ún. "külső MÁV" vágány ütközőbakban végződik. Régen itt rendezték az
ipari üzemek felé továbbított teherelegyet.
|
Angyalföld üzemi járműve a 7132 psz-ú hóseprőgép.
|
A mosó és vizsgáló csarnok hátsó kijárata.
|
A hóseprő mozdony a másik irányból.
|
A műhelyvágányok hátsó részét összekötő vágánylíra.
|
Egy "kóbor" vágány, ami a semmibe vezet.
|
Az előbbi kóbor vágány a másik irányból.
|
Az ún. "MÁV" vágányon régen tehervonatokat továbbítottak, ma 3 kocsis
Tátra szerelvényeket tárolnak.
|
Pályakocsi különleges felépítménnyel.
|
Cél nélküli ütközőbak (merthogy vágány nem csatlakozik hozzá),
háttérben a hógéppel.
|
Aknás műhelyvágány oldalemelővel.
|
A hátsó műhelyvágányokon Tátra forgóvázak sorakoznak.
|
Csendélet hógéppel.
|
A súlykörtés váltók mellett különlegesség a hurokvágányon történő
mozgásokat szabályozó fényjelzők rendszere - ma már használaton kívül.
|
A csarnok mögötti MÁV vágányokon már nem kezelnek teherkocsikat.
|
A 2005-ben 12 vágányosra bővített első tárolócsoport.
|
A telep északi, ki- és beállásra használt bejárata.
|
Az előbbi bejárat 2 vágányú pályával csatlakozik a vonalhoz.
|
Számos vágánykapcsolat biztosítja a legkülönbözőbb menetek lehetőségét.
|
A bejárati vágányok lecsípnek egy részt az utcából.
|
A baloldali vágány vezet a MÁV vágányok irányába.
|
A bejárati vágánycsoport ívben fekvő vágánylírája.
|
Az érkező szerelvények kitérő irányú váltókon keresztül érik el a mosót.
|