![](af01_k.jpg)
A kocsiszín személybejárója,
balra a diszpécseri helységgel.
|
![](af02_k.jpg)
A kocsiszín területén lakóépület található.
|
![](af03_k.jpg)
A kocsiszín egyik kijárata a Gyöngyösi utca irányába vezet. A Lehel tér
és Bécsi út irányába a jobb oldali vágányon állnak forgalomba a
szerelvények.
|
![](af04_k.jpg)
Az előbbi kijárat a kocsiszín felé. Régen itt egy sorompó üzemelt.
|
![](af05_k.jpg)
A kocsiszín hátsó részén 10-es lassújel a közúti járművek részére.
|
![](af06_k.jpg)
A hátsó kapun kivezető vágányok a MÁV-val teremtenek összeköttetést.
|
![](af07_k.jpg)
Az elülső kijáratot közúti fedezőjelző biztosítja. Befele irányba csak
ritkán használják.
|
![](af08_k.jpg)
A lakóépületet nemrég szépen felújították.
|
![](af09_k.jpg)
A bal oldali vágány a kocsiszín hátsó része felé vezető hurokvágány,
míg a jobb oldali az első kijárathoz csatlakozik.
|
![](af11_k.jpg)
A széthúzott kettős vágánykapcsolat biztosítja a kocsiszínen belüli
vágánycsoportok jó megközelíthetőségét.
|
![](af12_k.jpg)
A kocsiszín hátsó felének összeköttetését kettős hurokvágány biztosítja.
|
![](af13_k.jpg)
A hurokvágány a csarnokok hátsó feléhez csatlakozik.
|
![](af10_k.jpg)
Angyalföld kocsiszínben még sok súlykörtés váltó üzemel.
|
![](af21_k.jpg)
Az ún. "külső MÁV" vágány ütközőbakban végződik. Régen itt rendezték az
ipari üzemek felé továbbított teherelegyet.
|
![](af14_k.jpg)
Angyalföld üzemi járműve a 7132 psz-ú hóseprőgép.
|
![](af15_k.jpg)
A mosó és vizsgáló csarnok hátsó kijárata.
|
![](af16_k.jpg)
A hóseprő mozdony a másik irányból.
|
![](af17_k.jpg)
A műhelyvágányok hátsó részét összekötő vágánylíra.
|
![](af18_k.jpg)
Egy "kóbor" vágány, ami a semmibe vezet.
|
![](af19_k.jpg)
Az előbbi kóbor vágány a másik irányból.
|
![](af20_k.jpg)
Az ún. "MÁV" vágányon régen tehervonatokat továbbítottak, ma 3 kocsis
Tátra szerelvényeket tárolnak.
|
![](af22_k.jpg)
Pályakocsi különleges felépítménnyel.
|
![](af23_k.jpg)
Cél nélküli ütközőbak (merthogy vágány nem csatlakozik hozzá),
háttérben a hógéppel.
|
![](af28_k.jpg)
Aknás műhelyvágány oldalemelővel.
|
![](af24_k.jpg)
A hátsó műhelyvágányokon Tátra forgóvázak sorakoznak.
|
![](af25_k.jpg)
Csendélet hógéppel.
|
![](af26_k.jpg)
A súlykörtés váltók mellett különlegesség a hurokvágányon történő
mozgásokat szabályozó fényjelzők rendszere - ma már használaton kívül.
|
![](af27_k.jpg)
A csarnok mögötti MÁV vágányokon már nem kezelnek teherkocsikat.
|
![](af29_k.jpg)
A 2005-ben 12 vágányosra bővített első tárolócsoport.
|
![](af30_k.jpg)
A telep északi, ki- és beállásra használt bejárata.
|
![](af31_k.jpg)
Az előbbi bejárat 2 vágányú pályával csatlakozik a vonalhoz.
|
![](af33_k.jpg)
Számos vágánykapcsolat biztosítja a legkülönbözőbb menetek lehetőségét.
|
![](af32_k.jpg)
A bejárati vágányok lecsípnek egy részt az utcából.
|
![](af34_k.jpg)
A baloldali vágány vezet a MÁV vágányok irányába.
|
![](af35_k.jpg)
A bejárati vágánycsoport ívben fekvő vágánylírája.
|
![](af36_k.jpg)
Az érkező szerelvények kitérő irányú váltókon keresztül érik el a mosót.
|