1982. |
A kocsiszín teljes átépítése
1980-1984. között zajlott, de a munkák nagy részét 1982-re elvégezték.
Az átépítésre elsősorban az új, Tátra villamosok fogadása miatt volt
szükség. A vágányhálózat módosításán és korszerűsítésén kívül
kibővítették a vizsgálócsarnokot is. Átépültek a bejárati vágányok is,
valamint megszűnt a kocsiszín előtti hurokvágány, helyette egyszerű
vágánykapcsolat épült ki. |
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1990. |
Az M3-as metró III/B/1 szakaszának üzembehelyezésével kismértékben átszervezték a villamoshálózatot. Angyalföld kocsiszíntől Káposztásmegyerre 11-es jelzéssel egy új villamosjáratot indítottak, amelynek fordításához egy új végállomást alakítottak kia kocsiszín előtt. A vágányhálózat átalakítását a jobb oldalon lehet követni. | régi vágányhálózat új vágányhálózat |
2005. | A Combino villamosok 2006. évi érkezését megelőzően a fogadásukra kijelölt Hungária kocsiszínt át kell építeni. A munkálatok alatt az oda beosztott járművek egy részét máshol kell elhelyezni. A szóló Ganz csuklósok által kiszolgált 37 és 37A viszonylatok a járművekkel együtt Ferencváros kocsiszínbe kerültek. A csatolt csuklósok pedig részben Baross kocsiszínbe lettek áthelyezve. Ahhoz azonban, hogy Baross kocsiszín fogadni tudja őket, az oda állomásított Tátrák közül néhányat el kellett vinni, ezek Angyalföldre kerültek. A többlet Tátra villamosok fogadásához Angyalföld kocsiszínben 2005-ben kisebb vágánybővítést hajtottak végre. A Pozsonyi u. sarkán lévő épületet lebontották, az itt lévő tárolócsoport vágányait meghosszabbították, és a 9 vágányos hálózatot 12 vágányosra bővítették. A vágányhálózat átalakítását a jobb oldalon lehet követni. | régi vágányhálózat
új vágányhálózat |
Vissza Angyalföld kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra