![](kep1_k.jpg)
A kocsiszín látképe a főbejárat irányából
|
![](kep2_k.jpg)
2005. őszén Kelenföld helyett Baross kocsiszín adta a
19-est
|
![](kep3_k.jpg)
Tátra tanulókocsit tolatnak a Baross utcában
|
![](kep4_k.jpg)
A kocsiszín főhomlokzata a Baross utca felé néz
|
![](kep5_k.jpg)
A főbájárat kétvágányú kapcsolattal
|
![](kep6_k.jpg)
A Baross utcai vágányzat nagy részén autók parkolnak
|
![](kep7_k.jpg)
Balra a "C", jobb oldalt a "D" jelű csarnok látható
|
![](kep8_k.jpg)
A központi elhelyezkedésű "C" csarnok az V-VII. vágányokkal
|
![](kep9_k.jpg)
A kocsiszínben nagyrészt Tátra villamosok vannak
állomásítva
|
![](kep10_k.jpg)
Ez a Hannoveri csak kerékesztergára érkezett
|
![](kep11_k.jpg)
Ferencváros kocsiszín néhány Ganz csuklósa ideiglenesen
itt állomásozik
|
![](kep12_k.jpg)
A Dobozi utca felől található az "A", jobbra mellette a
"B" csarnok
|
![](kep13_k.jpg)
Az I. vágányra egy 3 kocsis Tátra áll be
|
![](kep14_k.jpg)
A III-IV. vágányok a mosóhoz vezetnek
|
![](kep15_k.jpg)
A VIII-IX. vágányok a "C" és "D" csarnok között
helyezkednek el
|
![](kep16_k.jpg)
Visszatekintve a Baross utca irányába
|
![](kep17_k.jpg)
A szembemeneteket korábban jelző biztosította
|
![](kep18_k.jpg)
A jobb oldali vágányt tárolásra használják, míg a
baloldali a közlekedővágány
|
![](kep19_k.jpg)
A kocsiszín hátsó részén használaton kívüli csonkavágányok
találhatók
|
|
|
|