![](01_k.jpg)
Az átépített vizsgálócsarnok
|
![](02_k.jpg)
Aknás vágány felhajtható oldaljárdával
|
![](03_k.jpg)
Hátsó utvar
|
![](04_k.jpg)
Vizsgálócsarnok tetőpódiumokal
|
![](05_k.jpg)
Az egyetlen megmaradt régi csarnok
|
![](06_k.jpg)
Zárt rendszerű gépi kocsimosó
|
![](07_k.jpg)
A vizsgálócsarnok elölről
|
![](08_k.jpg)
A csarnok előtti üzemi közlekedővágány
|
![](09_k.jpg)
A déli vágánylíra az udvaron
|
![](10_k.jpg)
A csarnokok déli homlokzata a közlekedővágánnyal
|
![](11_k.jpg)
Fedett udvari tároló déli irányból
|
![](12_k.jpg)
Déli udvari részlet
|
![](13_k.jpg)
Fedett tároló északi irányból, jobbra tárolt Ganz csuklósokkal
|
![](14_k.jpg)
Hátsó udvar
|
![](15_k.jpg)
MÁV összekötővágány
|
![](16_k.jpg)
Két szabadtéri tárolóvágány
|
![](17_k.jpg)
A régi csarnok szépen felújítva
|
![](18_k.jpg)
A fedett tároló északi vége
|
![](19_k.jpg)
Szabadtéri tárolóvágányok Albertfalva vasúti megálló mellett
|
![](20_k.jpg)
A hátsó udvar az új csarnokokkal és a megmaradt lakóépülettel
|
![](21_k.jpg)
A lakóépöletet szépen felújították
|
![](22_k.jpg)
A kocsiszín északi kijáratánál lévő angol váltó
|
![](23_k.jpg)
A hátsó udvari vágánylíra
|
![](24_k.jpg)
A vizsgálócsarnokból a forgóvázak a szabadtérre tolhatók
|