|  
 Rolf
Villoz  Tehervonat az udvaron /1974./
 
 
 |  
 Rolf
Villoz   
             
      A fogadóvágányok az épület előtt /1974./ 
 | 
    
      |  
 Rolf
Villoz    A tolatásra használt "Béka" /1974./ 
 |  
 Rolf
Villoz   
      A
csarnok alig két éves /1974./
 | 
    
      |  
 Rolf
Villoz   Még jórészt kéttengelyeseket javítottak /1974./ 
 
 |  
 Rolf
Villoz    Egy dízel HÉV motorkocsi a tolópadon /1974./ 
 | 
    
      |  
 Rolf
Villoz    Tárolóvágányok járművekkel és forgóvázakkal /1974./ 
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
 Elkészült
a felújított 436-os nosztalgia kocsi
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      Az
első szaggatós hajtásrendszerű kocsi a 1303-as volt
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
      Nagyüzem csuklósokkal
 
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      Ganz
és Bengáli csuklós nagyjavításon
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      Elkészült
a KCSV7-es villamosok prototípusa, a 1327-es
 
 | 
    
      |  
 Ismeretlen
szerző          
      A Fehér útról a Főműhelybe
vezető összekötővágány
 |  
 NZA
gyűjteményéből  
       
      Egy
Ganz csuklós a fogadóvágányokon
 
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből        
      
      Egy KCSV az emelőn
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
      Felhajtás a tolópadra
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      Felújításra
váró Ganzok és Tátrák
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
      Újrakábelezés
 
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
      Egy
1500-as motorkocsi az udvaron
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      A
felújításra váró Lőrinci ikerkocsi az udvaron
 
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      Egy
UV kocsi az udvaron
 
 |  
 NZA
gyűjteményéből         
      
      UV
a tolópadon
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 A háttérben épül a BKV Fehér úti
irodaépülete
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Egy Stuka a tárolón
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Stukák a selejtsoron
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 További 3600-as motorkocsik
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Egy Stuka elszállítása tréleren
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 A
3700-as "Szellem"
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 A belső járműmozgatást
napjainkban síntraktorral végzik
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Lekopaszított UV a
szerelőműhelyben
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 UV motorkocsik a tárolón
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Tátra a próbapályán
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 Tolópad, háttérben a 7061-es
Mukival
 
 |  
 Benda
György          
 A 3750-es Csufi a műhelyben
 | 
    
      |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 A hátsó vágányokon UV-k, Ganz
csuklós és egy MIXA HÉV motorkocsi
 |  
 NZA
gyűjteményéből          
      
 A műhelycsarnok egy korai
állapotában
 
 | 
    
      |  
 Benda
György            
      Tolópad
síntraktorral.
 |  
                  
      Fejes Balázs                      
      
      A bejárathoz vezető
csatlakozóvágány a Fehér út felől
 
 |