![Nem nagyítható](74-027-003.jpg)
Rolf
Villoz
Tehervonat az udvaron /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-005.jpg)
Rolf
Villoz
A fogadóvágányok az épület előtt /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-007.jpg)
Rolf
Villoz
A tolatásra használt "Béka" /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-009.jpg)
Rolf
Villoz
A
csarnok alig két éves /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-011.jpg)
Rolf
Villoz
Még jórészt kéttengelyeseket javítottak /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-014.jpg)
Rolf
Villoz
Egy dízel HÉV motorkocsi a tolópadon /1974./
|
![Nem nagyítható](74-027-016.jpg)
Rolf
Villoz
Tárolóvágányok járművekkel és forgóvázakkal /1974./
|
![](436%7E10_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Elkészült
a felújított 436-os nosztalgia kocsi
|
![](1303_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Az
első szaggatós hajtásrendszerű kocsi a 1303-as volt
|
![](1323_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Nagyüzem csuklósokkal
|
![](1323__k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Ganz
és Bengáli csuklós nagyjavításon
|
![](1327_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Elkészült
a KCSV7-es villamosok prototípusa, a 1327-es
|
![](1334_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A Fehér útról a Főműhelybe
vezető összekötővágány
|
![](1342_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy
Ganz csuklós a fogadóvágányokon
|
![](1348_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy KCSV az emelőn
|
![](1354_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Felhajtás a tolópadra
|
![](1360_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Felújításra
váró Ganzok és Tátrák
|
![](1460_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Újrakábelezés
|
![](1534_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy
1500-as motorkocsi az udvaron
|
![](2421_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A
felújításra váró Lőrinci ikerkocsi az udvaron
|
![](3202_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy
UV kocsi az udvaron
|
![](3246&7038_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
UV
a tolópadon
|
![](3451_2_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A háttérben épül a BKV Fehér úti
irodaépülete
|
![](3605_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy Stuka a tárolón
|
![](3625_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Stukák a selejtsoron
|
![](3632_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
További 3600-as motorkocsik
|
![](3635_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Egy Stuka elszállítása tréleren
|
![](3700_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A
3700-as "Szellem"
|
![](3710_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A belső járműmozgatást
napjainkban síntraktorral végzik
|
![](3803_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Lekopaszított UV a
szerelőműhelyben
|
![](3879&3202_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
UV motorkocsik a tárolón
|
![](4142_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Tátra a próbapályán
|
![](7061=_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
Tolópad, háttérben a 7061-es
Mukival
|
![](37503_k.jpg)
Benda
György
A 3750-es Csufi a műhelyben
|
![](feher1_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A hátsó vágányokon UV-k, Ganz
csuklós és egy MIXA HÉV motorkocsi
|
![](feher_k.jpg)
NZA
gyűjteményéből
A műhelycsarnok egy korai
állapotában
|
![](feherut_k.jpg)
Benda
György
Tolópad
síntraktorral.
|
![](bejar_k.jpg)
Fejes Balázs
A bejárathoz vezető
csatlakozóvágány a Fehér út felől
|