
Ferencváros kocsiszín a Könyves
Kálmán körúton található.
|

Az elülső, 8 vágányos csarnok látképe az udvar felől.
|

Az udvarra éppen egy 30A jelű villamos érkezett.
|

Az első csarnokhoz tartozó vágánylíra Ganz és KCSV csuklósokkal.
|

A csarnok vágányira 3 csuklós is befér egymás mögé.
|

Ganz és KCSV típusú villamosok.
|

A hátsó bejárat a 3 részes, 10 vágányos öreg csarnokkal.
|

Az udvar látképe teljes keresztmetszetében.
|

A főépület az udvar felől nézve.
|

A hátsó kapu belülről. Itt a a pályában helyenként egy nyelves,
gyökcsapos váltók vannak beépítve.
|

A hátsó csarnok napközben szinte teljesen üres.
|

A 7671-es psz-ú Ganz tanulókocsi.
|

Az 1900-as gyártású, 8751 psz-ú tornyos lowry a csarnok végében.
|

Ferencváros kocsiszín 7121 psz-ú motoros hóseprője.
|

Ebben az öreg csarnokban tárolják a teherjárművek nagy részét.
|

Motoros fedett teherkocsik.
|

Ezeket a tehermozdonyokat használták a teherszállításnál.
|

A csarnok végében leállított 7045-ös muki a 8625-ös lowry-val.
|

Itt egy komplett tehervonat is megbújik.
|

A megmaradt 6 tehermozdony mindegyike ide van állomásítva.
|

A muki belső tere a vezetőállással (ez szó szerint értendő, ugyanis
ezt a járművet ténylegesen állva kell vezetni).
|

Hungária kocsiszín átépítése miatt a 37-es viszonylatot Ferencváros
üzemelteti.
|

A régi szín középső, 2 vágányú csarnokát láthatjuk.
|

Ez a KCSV a régi és az új csarnok közötti vágányról jön előre.
|

Mögöttünk az előző köztes vágány, előttünk a kocsimesteri iroda.
|

A régi és az új csarnok közti vágány hátulra vezet, egy udvarra.
(Itt is látszik az egynyelves váltó.)
|

A hátsó udvar.
|

Lírás és félpantográf áramszedők. Előbbieket a nosztalgia, utóbbiakat a
KCSV villamosokhoz használják.
|

A vágány vége egy csarnokban végződik.
|

Az ellenkező irányban pedig nekimegy egy befalazott kapunak.
|

Műhelyek a hátsó udvaron.
|

Az első és hátsó udvarokat összekötő vágány.
|

Ipartelepi hangulat a kocsiszín végében.
|

A hátsó csarnokhoz vezető "Csibész" vágányból 2005-ben egy új leágazást
létesítettek jobbra.
|

Az új vágány egy új, szabadtéri, 3 vágányos tárolócsoporthoz vezet.
|

A kocsiszín bővítésére a Hungária kocsiszínből érkezett többletjárművek
miatt volt szükség.
|

A vágány végén a BKV egyedi, kísérleti villamosa, a Hungaroplan.
|

A 3750-es psz-ú "Csufi" profilból.
|