1980. |
Megszűnik a raktári vágány kiágazása, így az kapcsolat nélkül marad. Ezzel együtt a raktári vágányból kiágazó vágánycsonkok is megszűnnek. A vágányhálózat módosulása jobb oldalt követhető. | régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1984. |
A felsővezeték-telepen belüli vágányhálózat e körül szűnhetett meg. A vágányhálózat módosulása jobb oldalt követhető. | régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1987. |
A III-as csarnokban egyszerű vágánykapcsolat létesült, valószínűleg a nosztalgia járművek létesítésével (436, 611) és azok elzárt tárolásával kapcsolatban. A vágányhálózat módosulása jobb oldalt követhető. | régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1989. |
Átépült az I-es kapu előtti
vágánykapcsolat, valamint az I-es csarnok vágánylírája. Egyúttal
megszűnt az I-es csarnok melletti rövid csonkavágány (9a vágány).
Ekkoriban szűnhetett meg a kocsimesteri helység előtti csonka is. A vágányhálózat átépítése jobb
oldalt követhető.
|
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1994. |
A Lágymányosi híd építéséhez
kapcsolódóan átépült az egész Könyves Kálmán krt. Az itt található,
szélső fekvésű vágányokat az úttest közepére helyezték. A kocsiszíni
ki- és beállóvágányok is teljesen átépültek, valamint megszüntettek egy
sor, a környező telepekre és raktárakba vezető vágányt. A vágányhálózat átépítése jobb
oldalt követhető.
|
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1998. |
Megszűntek a kocsiszín környéki telephelyek, a 020-as raktárt kivéve. A vágányhálózat módosulása jobb oldalt követhető. | régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
2005. | A Combino villamosok 2006-os
érkezését megelőzően Hungária kocsiszínt át kellett építeni. Az
átépítés miatt a 37-es viszonylat kocsikiadását Ferencváros vette át. A
többletjárművek fogadásához bővíteni kellett a tárolóvágányokat. Ehhez
egy használaton kívüli udvart használtak fel, ahol elbontottak egy
üzemen kívüli raktári vágányt, és 3 új vágányt fektettek. A vágányhálózat bővítése jobb
oldalt követhető.
|
|
2007. |
A Szabadság híd augusztus
21-i
lezárását követően teljesen átalakult Buda villamosközlekedése. Az UV-k
kivonását követően a hosszú 18-as és 56-os viszonylatokra szükséges
többletjárművet Baross kocsiszínből csoportosították át. Emiatt a 28-as
viszonylat járműkiadását Ferencváros kocsiszín vette át Ganz csuklós
járművekkel. Szeptember 1-től a kettévágott 2-es viszonylat északi részére Ferencváros helyett Kelenföld kocsiszín küld Ganz csuklósokat. |
járműállomány 2007. |
2008. |
A paraméterkönyv augusztus
21-i
bevezetésével a 30-as és 30A viszonylatszáma 21 és 21A-ra módosult. A
Szabadság hídon december 20-án újraindult a villamosközlekedés. Ezzel
újabb járműátcsoportosításokra került sor. Ganz csuklósok kerültek
Budafokra a 41-es és 47-es kiadásához. Az onnan felszabaduló Tátrák
Baross kocsiszínbe kerültek, így ismét onnan adják ki a 28-ast és
37-est. Ez utóbbira reggeli csúcsban 1 Ganz csuklóst küld csak
Ferencváros. |
járműállomány 2008. |
Vissza Ferencváros kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra