
A kocsiszín főépülete a Bartók
Béla útra néz.
|

Ezen a kapun az udvarra lehet bejutni.
|

Az udvar látképe a bejárat felől.
|

Az udvar a másik irányba.
|

3 kocsis UV szerelvények az udvari tárolón.
|

Az akkor még állományban lévő, de már forgalomból kivont első UV, a
3200-ás.
|

Az udvar hátulja a Kelenföldi út felől nézve.
|

Az 5988-as pótkocsi 49-esre táblázva.
|

A Kelenföldre állomásított 7122-es motoros hóseprő a vágány végén.
|

A szépen felújított nagy csarnok és az előtte lévő vágányhálózat.
|

Látszik, hogy a 7-es vágány helyén eredetileg két vágány volt.
|

A 12-14. vágányok UV szerelvényekkel.
|

A csarnokok között korábban egy vágány vezetett a hátsó udvarra.
|

A vágány bekanyarodik a raktárak elé.
|

Régen ide egy bonyolult vágányhálózat csatlakozott.
|

A por alatt már alig lehet kivenni a korábbi síneket.
|

Ebben a csarnokban rendezték be a Ganz felújító műhelyt.
|
|