![](kf01_k.jpg)
A kocsiszín főépülete a Bartók
Béla útra néz.
|
![](kf02_k.jpg)
Ezen a kapun az udvarra lehet bejutni.
|
![](kf03_k.jpg)
Az udvar látképe a bejárat felől.
|
![](kf04_k.jpg)
Az udvar a másik irányba.
|
![](kf05_k.jpg)
3 kocsis UV szerelvények az udvari tárolón.
|
![](kf06_k.jpg)
Az akkor még állományban lévő, de már forgalomból kivont első UV, a
3200-ás.
|
![](kf07_k.jpg)
Az udvar hátulja a Kelenföldi út felől nézve.
|
![](kf08_k.jpg)
Az 5988-as pótkocsi 49-esre táblázva.
|
![](kf09_k.jpg)
A Kelenföldre állomásított 7122-es motoros hóseprő a vágány végén.
|
![](kf10_k.jpg)
A szépen felújított nagy csarnok és az előtte lévő vágányhálózat.
|
![](kf11_k.jpg)
Látszik, hogy a 7-es vágány helyén eredetileg két vágány volt.
|
![](kf12_k.jpg)
A 12-14. vágányok UV szerelvényekkel.
|
![](kf13_k.jpg)
A csarnokok között korábban egy vágány vezetett a hátsó udvarra.
|
![](kf14_k.jpg)
A vágány bekanyarodik a raktárak elé.
|
![](kf15_k.jpg)
Régen ide egy bonyolult vágányhálózat csatlakozott.
|
![](kf16_k.jpg)
A por alatt már alig lehet kivenni a korábbi síneket.
|
![](kf17_k.jpg)
Ebben a csarnokban rendezték be a Ganz felújító műhelyt.
|
|