1989. |
Az udvari vágányok átépülnek,
hosszuk növekszik. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1996. |
A kocsiszínben kocsimosó
létesül. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
1999. |
A korábban megszűnt Füzesi
Főműhely nagy részét eladták. Az új tulajdonos a műemléki védettségű
épületet megtartotta, viszont az udvart lebetonozta, így az itt lévő
vágányok megszűntek. A vágányhálózat csökkenése jobb
oldalt követhető.
|
1999.
előtti vágányhálózat 1999. utáni vágányhálózat |
2005. | A Combino villamosok 2006-os
érkezésével a Körútról felszabaduló Ganz csuklósok Budára kerülnek.
Fogadásukra, és kapcsolódva a külső Bartók Béla út felújításához,
átépítették Kelenföld kocsiszínt. A csarnokokban lévő vágányok számát
csökkentették, hogy az új berendezésekhez helyet nyerjenek, elbontottak
néhány használaton kívüli vágánykapcsolatot, valamint teljesen átépült
a korábbi Füzesi Főműhelyhez tartozó üzemcsarnok. Itt Ganz felújító
műhelyt rendeztek be (Hungáriából ide költöztették), a korábbi 8
(12) vágányból 4 maradt meg, és ez lett Kelenföld ksz. IV-es csarnoka. A vágányhálózat átépítése jobb
oldalt követhető.
|
|
2007. |
A Combino villamosok
érkezésével
együtt a Nagykörútról felszabaduló Ganz csuklósok túlnyomó többsége ide
került. Ezzel együtt az UV-k száma fokozatosan csökkent. 2007.04.02-től
Kelenföld kocsiszín több UV-t nem ad forgalomba. Július 23-tól újra járható a Fehérvári út, UV már csak a 47-esen közlekedik. A Ganz csuklóssal üzemelő 41-est Kelenföld vette át. Az augusztus 21-én induló 41A-t is Kelenföld üzemelteti Ganz csuklós járművekkel. Szeptember 1-től a kettévágott 2-es viszonylat északi részére Ferencváros helyett Kelenföld kocsiszín küld Ganz csuklósokat. |
Vissza Kelenföld kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra