A kocsiszín főbejárata kétvágányú kapcsolattal a vonalhoz.
|
Az 1-es villamos Bécsi úti végállomása, háttérben a kocsiszínnel.
|
A szabadtéri tárolávágányok, balra a hurokvágány kiágazásával.
|
Az udvari vágányok az 1-es végállomása felé nézve.
|
Jól látszik a diszpécseri helységet megkerülő hurokvágány.
|
A csarnok MUV járművekkel.
|
Az udvar egy más szögből.
|
A szabadtéri tároló hátsó része hógéppel.
|
A szabadtéri tároló hátsó része 3 kocsis Tátrákkal.
|
A szabadtéri tároló hátsó része mozdonnyal és hordókkal
.
|
Pft. lerakat.
|
A szabadtéri tároló szemből. Itt az 1-es villamosokat tárolták.
|
A rövidebb vágányokon a járművek csak félrefordított
csatlásszerkezettel férnek el.
|
A pályaállapot nagyon leromlott, amint az ezen a gyökcsapos váltón is
látható.
|
A csarnok oldalában félreállított kocsik.
|
A csarnok aknás vágánnyal.
|
Az Óbudára állomásított 7130-as hóseprőgép.
|
"Villamosfalak" között.
|
A bejárati zóna a szolgálati épület erkélyéről.
|
A kocsiszín áttekintő képe.
|
A bejárati vágányok nem közvetlenül a vonalról ágaztak ki. A jobb
oldali vágány a hátsó kapuhoz vezet.
|
Csatolt MUV szerelvény áll be Óbudára. Jobbra az 1-es vonal
tartalékszerelvénye.
|
Látkép a csarnok előtti vágányzónáról. Jobbra a hurokvágány
becsatlakozása.
|
|