![](sz01_k.jpg)
Az udvari tárolócsoport az
épület mögött helyezkedik el.
|
![](sz02_k.jpg)
A TW 6000-resek mellett még megtalálhatók az UV-k is.
|
![](sz03_k.jpg)
A leghátsó vágányon tanulókocsik vannak félreállítva.
|
![](sz04_k.jpg)
Forgalmi Hannoveri villamosok, háttérben a tanulókocsival.
|
![](sz05_k.jpg)
2002-ig Száva az UV-k fellegvára volt.
|
![](sz06_k.jpg)
Kocsiszínbe beálló 42-es villamos.
|
![](sz07_k.jpg)
10-es lassújel a közúti járművek részére.
|
![](sz10_k.jpg)
A Határ út felőli kaput ritkábban használják.
|
![](sz08_k.jpg)
A Határ út felől balra az első kapu, míg egyenesen a hátsó kapu felé
vezetnek a vágányok.
|
![](sz09_k.jpg)
Hannoveri villamos tart a hátsó kapu felé.
|
![](sz11_k.jpg)
52-es villamos érkezik a Határ út felől.
|
![](sz12_k.jpg)
Iker UV áll be a hátsó kapun.
|
![](sz13_k.jpg)
A csarnokba vezető vágánylíra.
|
![](sz14_k.jpg)
Egy Hannoveri érkezik a hátsó kapuhoz.
|
![](sz15_k.jpg)
Az 5-ös lassújel legalábbis furcsa, miután nemrég építették át a
vágányokat.
|
![](sz16_k.jpg)
Száva kocsiszín főbejárata a hátsó kapu.
|
![](sz17_k.jpg)
UV áll ki az első kapun.
|
![](sz19_k.jpg)
A kapu melletti jelző biztosította régebben az egyvágányú szakasz
forgalmát..
|
![](sz18_k.jpg)
Szoló UV a csarnok előtt.
|
![](sz20_k.jpg)
Pihenni térő TW 6000-es kocsi a 3-as viszonylatról.
|
![](sz21_k.jpg)
A beálló vágány kb. ott helyezkedik el, ahol régen az Üllői út szélén
mentek a villamosvágányok.
|
|