1985. |
A csarnok északi oldalán lévő
két vágányból az egyik csonkává alakult. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
|
1987. |
Megszűnt a csarnok északi
oldalán lévő csonkavágány. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
|
1989. |
Megszűnt a raktári vágány. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
|
1991. |
A kocsiszínben mosó létesült,
a csarnok 8-9-es vágányait átalakították. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
|
2002. | Száva kocsiszín a 80-as,
90-es
években az UV-k egyik fő bázisa volt. Ez
egészen 2002-ig tartott, amikoris a használtan beszerzendő Hannoveri
villamosok telephelyéül ezt a kocsiszínt jelölték ki. A TW 6000-res
villamosok fogadását megelőzően a kocsiszínt átépítették. A csarnokba
az új kocsik karbantartására új berendezéseket telepítettek, a
csarnokvágányok számát 10-ről 7-re csökkentették. Ehhez kapcsolódóan
átépült a vágánylíra is. Az udvari vágányok számát eggyel bővítették,
és épült egy a csarnokba visszaforduló vágány is. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
|
2006.08.01. |
Típuscsere a 42-es és 52-es
viszonylatokon UV+UV-ról Ganz csuklós-ra. Ezzel Száva több évtizedes
UV-s múltja megszűnt, többé a kocsiszín UV-t nem ad forgalomba. A
típusváltással megjelentek itt a Körútról felszabadult Ganz csuklós
motorkocsik. |
Típuscsere
előtti járműállomány |
2018. |
A kocsiszín keleti lírárját
kismértékben átépítik annak érdekében, hogy az udvari vágányok a
csarnokba jobban be legyenek kötve. A vágányhálózat
átalakítása jobb oldalt követhető.
|
régi
vágányhálózat új vágányhálózat |
Vissza Száva kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra