NZA
gyűjteményéből
Áttekintő kép a kocsiszínről.
|
Ismeretlen
szerző
Jól látszik az első és a hátsó csarnok épülete.
|
Ismeretlen
szerző
A kocsiszín előtt a vonal 3 vágányosra bővül.
|
Ismeretlen
szerző
Egy
55-ös villamos áll ki a kocsiszínből
|
Ismeretlen
szerző
Tolatáshoz az úttestet is igénybe veszik.
|
K.G./MARS
A Váci úti középső vágányon egy 3-as villamos áll félreállítva.
|
Ismeretlen
szerző
A 6 vágányos első csarnok.
|
Ismeretlen
szerző
A
Bengáli csuklósok csak a 80-as években jelentek meg.
|
Ismeretlen
szerző
A
3-ason tipikus összeállítású szerelvény az egy motor és két
középbejáratú pót
|
Tim
Boric
Favázas járművek a kocsiszínben.
|
Ismeretlen
szerző
Egyirányú
csuklós az udvari csonkában.
|
Ismeretlen
szerző
Az
1100-as Bengáli a kocsiszín udvarán.
|
Ismeretlen
szerző
A csarnok jobb oldalán
szabadtéri tárolóvágányok helyezkednek el.
|
Ismeretlen
szerző
Kétirányú
csuklósok az udvaron.
|
Ismeretlen
szerző
Újpest kocsiszínben tároltak
selejtezésre kijelölt kocsikat is.
|
Ismeretlen
szerző
A hátsó tárolóudvar látképe.
|
Ismeretlen
szerző
A
2806-os motorkocsi az udvaron.
|
Ismeretlen
szerző
M+P+P összeállítású szerelvény
az udvaron.
|
Ismeretlen
szerző
Az
udvari vágányokat a hasznos hossz növelése céljából ívesítették.
|
Ismeretlen
szerző
Az
udvar hátulja és a magas házak közt vezet a MÁV esztergomi vonala.
|
Ismeretlen
szerző
Az
udvar hátsó része roncs kocsikkal.
|
Tildy
Tibor
A
selejtezett 2840-es motorkocsi a szélső vágányon.
|
Tildy
Tibor
A
bal szélen látható 7017 psz-ú hóseprő ma Angyalföldre van állomásítva
7132-es pályaszámon.
|
|