Vágányrajz az 1959. évi teherszállítási utasításból |
Idézet a korabeli teherszállítási
utasításból: Az iparvágány a Hámán Kató úti forgalmi vágányból ágazik ki. A telep bejáratától a Soroksári út felé eső első vasoszlopra van szerelve az árbóckapcsoló, mely felső állásban van bekapcsolt helyzetben. A szakaszkapcsoló lakatjának a kulcsa a kábeltelep tűzőrségi szolgálati helyiségében van. A felsővezetket csak az iparvágány kiszolgálásának idejére szabad feszültség alá helyezni. Az árbóckapcsolót az iparvágányról való kihaladás után ki kell kapcsolni. A be- és kikapcsolásról a vonatvezető köteles gondoskodni. Az ipartelepre vezető elágazó váltó szabványos állása az egyenes irány. Az ipartelepre csak saját járműveket szabad beállítani. Idegen vasúti járművek beállítása tilos. Az iparvágányra szállított kocsik tengelynyomása 12 tonnánál nagyobb nem lehet. A szükséges kocsisorozás a személyforgalmat nem zavarhatja. A telep kiszolgálása után a vonatvezető köteles gondoskodni arról, hogy az elágazási váltó szabványos állásban legyen. Ugyancsak ő köteles gondoskodni arról, hogy a telepre való be- és kihaladás alkalmával a tehervonatot megfelelően fedezzék. |
1961. évi vágányhálózati ábrázolás Rajz az
1970-es iparvágány-kimutatásból »
|
Vissza az iparvágányokhoz
Vissza a teherszállításhoz
Vissza a kezdőlapra