|
||||||||||
|
|
|||||||||
GA 10-59 |
|
Egy másik variáció a 62O -as családban.
A felvétel 1969-ben
készült a Thököly úton a Stefánia út - Gizella utca közti részen. A 31-es viszonylat a Stefánia útról a Gizella útig a Thököly úton közlekedett. ( a dologhoz hozzátartozik, nem a buszt
fényképeztem, |
|
|||||
~ A 25-ös villamospótlón 1973-ban a Május 1 úton, természetesen Május 1-én délután a felvonulás után... ~ |
|||||
|
~ A 60-as busz végállomása a Dohány utcában, nem sokkal a járat útvonalának módosítása előtt. A 2-es Metró útvonalának a Déli pályaudvarig való átadása után e végállomás végérvényesen megszűnt. A képen a GA 57-34-es (Besz: 1962. január 19. Selejt.: 1974.04.01**) és a GA 90-75-ös (Besz: 1963. május 16. Selejt.: 1975.09.19.**) 620-as látszik ~ |
|
|
|||||||
a 73-as járaton. 1974.01.09-én selejtezték.** | 1974.03.01-én
vonták ki a forgalomból** Ami sajnos a képen nem látszik, ez a busz is mint a GA 57-55 oldalra húzható szellőző ablakokkal érkezett. Felújítás után, már dönthető ablakokat kapott. Feljegyzéseim szerint 1974 februárjában egy ideig a Lékai téren állt sofőr pihenőként. 1975 januárjában még a "Fürst" udvarán állt, eladásra várva |
|
|
|
Beszerzése: 1962.02.02. Állományból törlése: 1973.12.29 Alv.sz.: ..... Felújítás után a viszonylatszámjelzőjét szélesre cserélték |
GA 58-24 | |||
Beszerzés: 1962. február 14. | Beszerzés:
1962. február 28. Ennél a busznál, már megtalálható a szellőző. |
||
1973.12.29-én selejtezték.** | 1974.10.12-én selejtezték.** |
|
|||||
~ Ezen a buszon is már megtalálható a szellőző és az indexlámpája, valószínűleg egy garázsfestés után kék színű lett ~ |
|||||
|
|
|
GA 58-57 és a GA 58-60 nem sokkal üzembeállításuk után, |
|
|
Beszerzése: 1962.05.09. Állományból törlése: 1974.12.23 Alv.sz.: ..... A lökhárítón a MÁVAUT-as buszokra szerelt lökhárító van. |
GA 90-59 |
Alv.sz.: 6302/470, teljesített Km.: 960000** |
majdnem új korában és az 1977 februári szétbontásakor |
|
|
Beszerzése: 1963.05.25. Állományból törlése: 1975.09.25 Alv.sz.: 6303/480 Állományból törléséig 1091,8 Km-t futott |
|
|
Beszerzése: 1963.08.05. |
GA 92-54 és a GA 93-61 |
|
GA 92-71 |
|
GA
94-79 ("Kilián garázs") Egy kis felépítmény bemutató. Beszerzése: 1967.01.02, selejtezése: 1973.12.18.** A BKV állományából való kivonása után a VOLÁN 20-ashoz került, onnan `77-ben selejtezték. |
GA 95-18 | GA 95-37 | |||
|
|
|||
a 156-os járat megszűnése előtti napon |
|
|||
A GA 95-29 az Óbudai garázsban és egy kicsit csúnyább állapotban, egy baleset után |
GA 95-55 |
Alv.sz.: 7002/2035. 1975. 12. hóban az Óbudai garázsból a "Mezőbe" helyezve Selejtezés: 1976. október 29. 462000 Km-t futott. |
A GA 95-56-os
("Mező garázs") a Baross téri
végállomáson. Beszerzése: 1970.01.09, selejtezése:
1978.01.12.**
A háttérben a GC 50-49-es első szériás Ikarus 260-as |
~ |
|
A GA
95-70-os
("Récsei garázs") a 20-ason.
Valószínűleg nem az eredeti állapotát mutató autóbuszt fényképezték,
hanem a megállóba kirakott kukákat. Ez a 620-as
minden "apróságot" még magán hordoz, amit a gyárban "kapott", bár a jobb
oldali ablaktörlő már hiányzik. Beszerzése: 1970.04.15, selejtezése: 1978.04.27.** |
A GA 95-73-os
("Récsei") A nem sokkal a beszerzés után készített fotó. Az utolsóként érkezett 620-asok ajtajai, egyszínű szürkék voltak. Beszerzése: 1970.04.15, selejtezése: 1977.04.27. A karcagi Dimitrov MGTSZ vásárolta meg** |
Az Erzsébet híd terheléspróbáján, homokzsákokkal megrakott Ikarus 620-ok és UV típusú villamos szerelvények.
<= Bal oldali
kép - a GA 09-41-es a 8-as viszonylaton. Besz:1959. szept. 18. Áll.törl.:1971. aug. 19. A jobb oldali kép - Erzsébet híd átalakított hátsólámpájú Ikarus 620-asokkal => |
|
|
||||
|
|
Örs vezér téri felvételek. A "Mező" kocsiaji a GA 90-38 és a GA 92-40 szerepel |
|
|||||
Az alagút budai oldala | A GA 90-24-et egy FAÜ
csuklós kerüli.
|
GA 90-27 1963 - 1975 |
Pécs
Fotók a 630-asokról
Egy nem túl mindennapos, egyedinek mondható Ikarus 630-as.
Valószínűleg
külföldi megrendelésre készített kocsi, |
|
az index
eredeti, a sárvédő már a későbbi szériára jellemző a homlokfali
viszonylatszámjelzőt elhagyták, egy kopasz úriember látványát idézi,
ugyanakkor az első ajtóhoz beépítették. |
A kor igényeinek
megfelelően és a kis csomagtér pótlására, tetőcsomagtartóval látták el.
Egy kép a
"net"-ről valószínűleg ugyanerről a buszról.
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus archív
MÁVAUT Kaposvár
|