Ikarusz 30 és 31

 

 

 

 

Ikarusz 31 Egyiptomban

 

A kép érdekessége, hogy az amúgy, még eredeti formáját mutató 31-esre, egy, az Ikarus 620-asra jellemző első index lámpáját szerelték.

 

     

 

Debrecen      
   
 
 
 
Szekszárd (talán)
 

 

     

 

 

 

 

Vissza az Ikarusz 30, 31 oldalra.

 

Ikarusz 60 és FAÜ csuklósok

 

   
Egy reklámfotó az `50-es évekbol
 

 

 

 

A bal oldalon álló Ikarusz 60 az egyik, a világoskék sorozatból

 

   
       

 

 

 
 
Dózsa György út.

 

 

FAÜ csuklós, GA-83-80

 

1962 évi gyártású ITC 600

 

GA 85-66 ex. GA 05-16 a Nagyvárad téri végállomáson

 

1971. III. 6.-i "auto-motor" -ban megjelent fotó

 

 

 

Ikarusz31, 60, 55 és egy ROBUR busz a szekszárdi bontóban

 

Vissza az Ikarusz 60, Faü csuklós oldara

 

Ikarus 55 és 66

 

 

A "Farmotoros" elodje. Reprodukcio: "Ikarus 1948-1963"

 

Összeszerelés. Reprodukcio: "Ikarus 1948-1963"
 

 

 

   
Reprodukcio: "Ikarus 1948-1963"

 

Reprodukció az Ikarus 1948-1963 címu kiadványból

 

 

Új Ikarus 55 és taxik érkezése a Volánhoz a '70-es évek elején

 

 

 

 

Vissza az Ikarusz 55 66 oldalra

 

MÁVAUT - bajai autóbusz végállomás

 

Ikarusz 620 630

   

 

 

 

 

Egy elso sorozatú, egy késobbi Ikarusz 620-as Az Auto Motor 1971-es kiadású újságjában.
 

 

Nagyvárad tér. A 93-ason egy Ikarus 62O-as

 

Egy GA 10-xx és egy 15xx villamos
 

 

A GA-10-35 repró

 

Rákoskeresztúri autóbusz végállomás

 

AUTO-MOTOR 1963
 
AUTO-MOTOR 1964

Egy különlegesség: a Nagy Lajos király útja és Erzsébet királyné útja keresztezodése 1963-ban. A két autóbusz közül az egyik valószínuleg egy 32B (Frangepán utca-Fogarasi út), hiszen ennyire surun azért nem járt a 32-es. Még nem létezik a mai 62-es villamos Nagy Lajos király úti vonala, a villamosvágányok csak az Erzsébet királyné útján, a 65-ös és 67-es villamosok útvonalán vannak meg.

 

Csúcsforgalom a felújított Madách téren. A képen két érdekesség: a 19-es autóbusz még a tér érintésével a Lánchíd felé közlekedik a Goldmark Károly úti végállomása felé. Mellette egy J jelzésu autóbusz, amely munkaszüneti napokon gyorsjáratként közlekedett a Dohány utca és a Jánoshegyi kilátó között.

 

Egy másik, igen régi felvétel, a Vörösmarty térrol. Valószínüleg a Vigadóból fotózhatták

 

 

Siófok
   
Tapolca
   

 

Szolnok, Kossuth tér

 

Vissza az Ikarus 620 630 oldalra.

 

Ikarusz 556 és 180

 

Az Óbudai garázs. A háttérben egy elso szériás, kis viszonylatszám jelzovel szerelt Ikarus 180-as

 

A Róbert király körúti felüljáró, mondjuk a GA 85-37-es 180-assal és a folytatása, még a felüljáró rendszer megépítése elott. Ekkor még csak terv volt, hogy az M3-as autópályát egyenesen a Városligetbe vezetik.

 

A személyautókat és a hirdetéseket nézve, a felvétel nem sokkal a villamos megszunése után készülhetett.

 

 
A megszüntetett 1-es busz Mexikói úti végállomása és az Örs vezér tér 13-as villamossal, IKEA és Sugár nélkül

 

Az Ülloi úti sorombónál és a Boráros téren, FAÜ csuklóssal, 620-assal és bengálival
   

 

 
Miskolc
 

 

Moszkva

 

Vissza az Ikarusz 556, 180 oldalra

 

Vissza a reprodukciók fooldalra