A kép
érdekessége, hogy az amúgy, még eredeti formáját mutató 31-esre, egy, az
Ikarus 620-asra jellemző első index lámpáját
szerelték.
|
|
Vissza az Ikarusz 30, 31 oldalra.
A bal oldalon álló Ikarusz 60 az egyik, a világoskék sorozatból |
Vissza az Ikarusz 60, Faü csuklós oldara
Vissza az Ikarusz 55 66 oldalra
MÁVAUT - bajai autóbusz végállomás
Egy különlegesség: a Nagy Lajos király útja és Erzsébet királyné útja keresztezodése 1963-ban. A két autóbusz közül az egyik valószínuleg egy 32B (Frangepán utca-Fogarasi út), hiszen ennyire surun azért nem járt a 32-es. Még nem létezik a mai 62-es villamos Nagy Lajos király úti vonala, a villamosvágányok csak az Erzsébet királyné útján, a 65-ös és 67-es villamosok útvonalán vannak meg. |
Csúcsforgalom a felújított Madách téren. A képen két érdekesség: a 19-es autóbusz még a tér érintésével a Lánchíd felé közlekedik a Goldmark Károly úti végállomása felé. Mellette egy J jelzésu autóbusz, amely munkaszüneti napokon gyorsjáratként közlekedett a Dohány utca és a Jánoshegyi kilátó között. |
Egy másik, igen régi felvétel, a Vörösmarty térrol. Valószínüleg a Vigadóból fotózhatták |
Vissza az Ikarus 620 630 oldalra.
Az Óbudai garázs. A háttérben egy elso szériás, kis viszonylatszám jelzovel szerelt Ikarus 180-as |
A Róbert király körúti felüljáró, mondjuk a GA 85-37-es 180-assal és a folytatása, még a felüljáró rendszer megépítése elott. Ekkor még csak terv volt, hogy az M3-as autópályát egyenesen a Városligetbe vezetik. |
A személyautókat és a hirdetéseket nézve, a felvétel nem sokkal a villamos megszunése után készülhetett. |
A megszüntetett 1-es busz Mexikói úti végállomása és az Örs vezér tér 13-as villamossal, IKEA és Sugár nélkül |
Az Ülloi úti sorombónál és a Boráros téren, FAÜ csuklóssal, 620-assal és bengálival |
Moszkva |
Vissza az Ikarusz 556, 180 oldalra