Ikarus - SZVARZ - Dynamo trolibuszok Moszkvában (és Oroszországban)
pályaszám
Moszkvában
típus, sorozat
állományba 
lépett
megjegyzés
0012
280.48
1989.05.01.
 
0013
280.
1989.08.
 
0014
280.48
1989.08.
 
0015
280.48
1989.10.
 
0016
280.48
1989.10.
 
0017
280.48
1989.10.
 
0018
280.48
1989.10.
 
0019
280.
1989.10.
 
0020
280.48
1989.11.
 
0021
280.48
1989.11.
 
0022
280.48
1989.12.
 
0023
280.
1989.12.
 
0024
280.
1989.12.
 
0025
280.48
1989.12.
 
0026
280.
1990.
 
0027
280.48
1990.
 
0028
280.
1990.
 
0029
280.48
1990.
 
0030
280.48
1990.
 
0031
280.48
1990.
 
0032
280.
1990.
 
0033
280.48
1990.
 
0034
280.
1990.
 
0035
280.48
1990.
 
0036
280.48
1990.
 
0037
280.
1990.
 
0038
280.48
1990.
 
0039
280.48
1990.
 
0040
280.
1990.
 
0041
280.
1990.
 
0042
280.48
1990.
 
0043
280.33
1990.
 
0044
283.00
1991.
 
0045
283.00
1991.
 
0046
283.00
1991.
1992.01 Tver 
0047
283.00
1991.
 
0048
283.00
1991.11.
 
6800
280.
1991.
S: 1997.
6801
280.
1991.
S: 1993.
6802
280.33
1991.
S: 1996.
6803
280.
1991.
S: 1993.
6804
280.
1991.
S: 1993.
6805
280.48
1991.
1992.05. Tver 23 (?)
6806
280.
1991.
1992. Vologda (?)
6807
280.
1991.
S: 1993.
6808
280.
1991.
1992.05. Tver 140 (?)
6809
280.
1991.
S: 1993.
7801
280.33
1991.
1992. Vologda
7802
280.33
1991.
1993.01. Rusztavi 191, S
7803
280.33
1991.
1992. Vologda 140
7804
280.33
1991.
1992. Vologda 139
7805
280.33
1991.
1992. Vologda 138
7806
280.
1991.
1993.01. Rusztavi ?
7807
280.33
1991.
1993.01. Rusztavi 192, S
7808
280.33
1991.
1993.01. Rusztavi 193
7809
280.
1991.
1993.01. Rusztavi 190?
7810
280.
1991.
1993.01. Rusztavi ?
7811
280.
1991.
1993.01. Rusztavi ?
280.33 - 16.5 m hosszú ráncajtós csuklós autóbusz
280.48 - 16.5 m hosszú bolygóajtós csuklós autóbusz
283.00 - 18 méteres bolygóajtós csuklós autóbusz

IK-280-as trolibuszok Lengyelországban

város,
pályaszám
a busz gyártási éve
típus, sorozat
trolivá szerelve
gyártó
megjegyzés
Słupsk 651
?
280.26UE
1987.
Dynamo - Kapena
...
Gdynia 14001
1983.
280.26UE
1988.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17001 -> 3481
(selejtezve ?)
Gdynia 14002
1981.
280.02UE
1991.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17002 -> 3482
(selejtezve ?)
Gdynia 14003
1982.
280.26UE
1991.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17003 -> 3483
(selejtezve ?)
Gdynia 14004
1981.
280.26UE
1991.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17004 -> 3484
(selejtezve ?)
Gdynia 14005
1982.
280.26UE
1992.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17005 -> 3485
(selejtezve ?)
Gdynia 14006
1981.
280.26UE
1992.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 17006 -> 3486
(selejtezve ?)
Gdynia 17007
1981.
280.26UE
1993.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 3487
(selejtezve ?)
Gdynia 17008
1984.
280.26UE
1993.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 3488
(selejtezve ?)
Gdynia 17009
1983.
280.26UE
1994.
ELMOR - PKM G
továbbszámozva: 3489 -> 3689
Lublin 788T
?
280.26UT
1991.
ETI - Kapena
1994-ig forgalomban tririsztoros berendezéssel. 
A berendezések Jelcz 120 M járműbe kerültek (Lublin 803-805)
Lublin 789T
?
280.26UT
1991.
ETI - Kapena
Lublin 790T
?
280.26UT
1991.
ETI - Kapena

Copyright: Mattis Schindler 2000., 2002.
Átdolgozta és kiegészítette: Németh Zoltán Ádám