Villamostörténeti adatok
A felsorolás sajnos korántsem teljes. Akinek további adatai vannak,
kérem
keressen meg.
Változások 1960 - 1969
(jelenlegi elnevezésekkel)
1960:
-
IV. 2. hosszabb a 68-as: Március 15. tér - Füredi utca
-
VII. 8. rövidül a 44, 45, 67, 68-as a Ferenciek teréig
-
X. 28. elkészül a Sertésvágóhidat elkerülő új Gubacsi úti vonalrész
-
XII. 15. hosszabb a 68-as: Ferenciek tere - Örs vezér tere
-
XII. 24. hosszabb az 54-es: Nagyvárad tér - Pestszentimre vasútállomás
-
??? hosszabb az 53-as: Nyugati pu. - Kispest, Határ út
-
??? megszűnik az 50A (Nagyvárad tér - Szarvascsárda tér)
1961:
-
VI. 5.
-
megindul az U: Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Váci út - Fóti út
-
megindul az R: Rákospalota, Kossuth u. - Árpád út - Váci út - Fóti út
-
megindul a G: Nagysándor J. u. - Gubacsi út - Golgota u.
-
a 29-es ezentúl L jelzéssel közlekedik
-
IX. 4.
-
megindul az O: Flórián tér - Alkotás u. - Móricz Zs. körtér
-
megindul az S: Moszkva tér - Margit híd - Népszínház u. - Kolozsvári u.
-
megindul a T: Kispest, Tóth Á. u. - Üllői út - Golgota u.
-
megindul a V: Kispest, Villanytelep - Üllői út - Golgota u.
-
??? megszűnik az 1-es (Nyugati pu. - Újpesti vasúti híd)
-
??? megszűnik a 7-es (Margit kórház - Margit híd)
-
???
-
hosszabb a 9-es: Margit híd - Albertfalva kitérő
-
megindul a 9A: Margit híd - Móricz Zs. körtér
-
??? megszűnik a 16-os (Nyugati pu. - Gyöngyösi u.)
-
??? hosszabb a 18-as: Kelenföldi pu. - Margit kórház
-
??? megszűnik a 43-as (Nagyvárad tér - Kispest, Tóth Á. u.)
-
???
-
hosszabb az 51-es: Nagyvárad tér - Pestszentimre vasútállomás
-
megszűnik az 54-es (Nagyvárad tér - Pestszentimre vasútállomás)
-
??? megszűnik a 62-es (Nyugati pu. - Újpest, Szilágyi u.)
-
??? megindul a 3A: Nyugati pu. - Újpesti vasúti híd
-
??? megszűnik a 10B (Újpesti víztorony - Kemény Zs. u.)
-
???
-
megindul a 12A: Nyugati pu. - Újpest, Szilágyi u.
-
megindul a 14A: Nyugati pu. - Újpest, Pozsonyi út
-
??? megszűnik a 31A (Nagysándor J. u. - Golgota u.)
-
??? megindul a 42A: Nagyvárad tér - Kispest, Tóth Á. u.
-
??? megszűnik a 47A (Móricz Zs. körtér - Albertfalva kitérő)
-
??? hosszabb az 51A: Nagyvárad tér - Vas Gereben u.
1962:
-
VII. 25. típuscsere a 67-esen 3500+5600 -ra
-
VII. 28. típuscsere a 63-ason 1100-as FVV csuklósra
-
??? hosszabb a 4-es: Margit híd, budai hídfő -
Budafok, Városház tér
-
??? módosul a 17-es: Margit kórház - Margit híd
-
??? módosul a 18-as: Kelenföldi pu. - Óbuda Kocsiszín
-
??? rövidebb a 20-as: Ferenc krt. - Golgota u.
-
???
-
hosszabb a 23-as: Közvágóhíd - Pestújhely
-
hosszabb a 23A: Közvágóhíd - Keleti pu.
-
??? megszűnik a 32-es (Pesterzsébet-Szabótelep - Boráros tér)
-
??? rövidebb a 44, 45, 67, 68-as az Astoriáig
-
???
-
megszűnik a 46-os (Petőfi híd, budai hídfő - Déli pu.)
-
megindul a 4A: Margit híd, budai hídfő - Nagykörút - Petőfi híd, budai
hídfő
-
???
-
rövidebb a 64-es: Füredi u. - Bosnyák tér
-
rövidebb a 64A: Mogyoródi út - Bosnyák tér
-
??? megindul a 20A: Ferenc krt. - Üllői út
-
??? megszűnik a T (Kispest, Tóth Á. u. - Golgota u.)
-
??? megszűnik a V (Kispest, Villanytelep - Golgota u.)
1963:
-
I. 1.
-
megindul a 43-as Móricz Zs. körtér - Nagytétény között a HÉV helyett
-
megindul a 43A: Móricz Zs. körtér - Budatétény, Kultúrpark
-
megindul a 41-es Móricz Zs. körtér - Budaörs között a HÉV helyett
-
V. 1. hosszabb a 13-as: Nagysándor J. u. - Örs vezér tere
-
V. 25. megindul a D: Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Déli pu.
-
XI. 7. a 45-ös ezentúl 44A jelzéssel közlekedik
-
???
-
hosszabb a 15-ös: Jászai M. tér - Újpest forgalmitelep
-
megindul a 15A: Jászai M. tér - Váci út
-
???
-
hosszabb az 52-es: Kispest, Villanytelep - Nyugati pu.
-
az 53-as ezentúl 52A jelzéssel közlekedik
-
az 53A ezentúl 52B jelzéssel közlekedik
-
??? megszűnik a 3A (Újpesti vasúti híd - Nyugati pu.)
-
??? hosszabb a 4A: Margit híd, budai hídfő - Fehérvári út
-
??? megindul a 41A: Móricz Zs. körtér - Albertfalva kitérő
-
??? megindul a 43B: Móricz Zs. körtér - Baross Gábor telep
-
??? megszűnik a 49A (Kelenföldi pu. - Madách I. tér)
-
??? megszűnik a 64A (Mogyoródi út - Bosnyák tér)
-
??? hosszabb a 44, 45, 67, 68-as a Ferenciek teréig
1964:
-
V. 11. megindul a 62-es: Örs vezér tere - Nagy Lajos kir. útja - Erzsébet
kir.-né útja - Pestújhely
-
XI. 21.
-
megindul a 19-es: Kelenföldi pu. - Bartók B. út - Erzsébet híd - Rákóczi
út - Keleti pu.
-
hosszabb a 44-es: Rákos-patak - Erzsébet híd - Krisztina krt. - Moszkva
tér (1500+5800)
-
módosul a 60-as: Csörsz u. - Erzsébet híd - Rákóczi út - Keleti pu.
-
hosszabb a 68-as: Örs vezér tere - Erzsébet híd - Bartók B. út - Móricz
Zs. körtér
-
rövidül a 67-es: Pestújhely - Keleti pu., típuscsere: 1500+5800
-
rövidül a 23-as: Közvágóhíd - Keleti pu.
-
megszűnik a 23A (Közvágóhíd - Keleti pu.)
-
megszűnik a 44A (Keleti pu. - Ferenciek tere)
-
??? újraindul a 3A: Nyugati pu. - Újpesti vasúti híd
-
??? megszűnik a 10A: Újpesti víztorony - Fóti út
-
??? megszűnik az S (Moszkva tér - Kolozsvári u.)
-
??? megszűnik az U (Petőfi híd, budai hídfő - Fóti út)
1965:
-
II. 15. forgalomba áll a hattengelyes Ganz csuklós prototípus (3730)
-
IV. ?. típuscsere a 44-esen: 2UV -ra (1500+5800, 5900 helyett)
-
IX. 8. forgalomba áll a nyolctengelyes Ganz csuklós prototípus (3731)
-
X. 20.
-
hosszabb a 67-es: Pestújhely - Szarvas tér, típuscsere 3100-ra
-
megindul a 60A: Keleti pu. - Szarvas tér
-
??? újraindul a 10A: Újpesti víztorony - Fóti út
-
??? megindul az 51B: Nagyvárad tér - Használtcikk piac
-
??? újraindul a 65A: Pestújhely - Thököly út
-
??? megszűnik az O (Flórián tér - Móricz Zs. körtér)
1966:
-
VII. 1.
-
az L újra 29-es jelzéssel közlekedik
-
a G ezentúl 32i jelzéssel közlekedik
-
az R ezentúl 7i jelzéssel közlekedik
-
a D ezentúl 45i jelzéssel közlekedik
-
megindul a 16i: (Újpest, Pozsonyi út - Szilágyi u.)
-
XI. 24. a Soroksári úti villamospálya az út két oldaláról mindkét irányban
a Duna felőli oldalra kerül
-
??? megszűnik az 52B (Nagyvárad tér - Nyugati pu.)
1967:
-
X. 11. típuscsere a 2-esen Ganz csuklósra
-
??? rövidül a 25-ös: Állatkert - Thököly út
-
??? hosszabb a 66-os: Nagyszombat u. - Fehérvári út
-
??? megszűnik a 10A (Újpesti víztorony - Fóti út)
-
??? megszűnik a 12A (Nyugati pu. - Újpest, Szilágyi u.)
-
??? megszűnik a 14A (Nyugati pu. - Újpest, Pozsonyi út)
-
???
-
hosszabb az 51A: Nagyvárad tér - Használtcikk piac
-
megszűnik az 51B (Nagyvárad tér - Használtcikk piac)
-
??? megszűnik a 16i (Újpest, Pozsonyi út - Szilágyi u.)
-
??? megszűnik a 45i (Petőfi híd, budai hídfő - Déli pu.)
1968:
-
VIII. 1. típuscsere a 67-esen 2UV+p -re
-
??? megszűnik a 43B (Móricz Zs. körtér - Baross Gábor telep)
1969:
-
XI. 24. típuscsere a 37-esen Ganz csuklósra (3500+5600+3500 helyett)
Változások 1970 - 1979
(jelenlegi elnevezésekkel)
1970:
-
I. 2. típuscsere a 6-oson Ganz csuklósra (UV helyett)
-
III. 2. megszűnik a 22-es. (Boráros tér - Nagyvásártelep)
-
IV. 3.
-
megszűnik a 38-as. (Blaha Lujza tér - Népszínház u. - Salgótarjáni út -
Hungária krt.)
-
megszűnik a 69-es. (Rákosszentmihály, Csömöri út - Rákospalota, Széchenyi
tér)
-
megszűnik a 69A. (Rákosszentmihály, Csömöri út - Pestújhely, MÁV telep)
-
megindul a 44A Keleti pu. - Zugló, Rákospatak között. (1500+5900)
-
módosul a 42-es: Madách Imre tér - Kispest, Tóth Árpád u. között jár.
-
megszűnik az 52A. (Madách Imre tér - Kispest, Határ út)
-
rövidül a 65-ös: Rákospalota, Széchényi tér - Pestújhely MÁV telep között
jár.
-
megszűnik a 65A. (Thököly út - Pestújhely MÁV telep)
-
V. 3.
-
rövidül a 9-es: Albertfalva kitérő - Lánchíd között jár.
-
módosul a 9A: Albertfalva kitérő - Móricz Zsigmond körtér között jár.
-
megszűnik a 41A. (Albertfalva kitérő - Móricz Zsigmond körtér)
-
??? megszűnik a 20A. (Ferenc krt. - Üll?i út)
1971:
-
I. ?.
-
típuscsere a 6-oson 2UV+p-re (Ganz csuklós helyett)
-
típuscsere a 61-esen Ganz csuklósra
-
III. 7.
-
megindul az 57-es Csörsz u. - Moszkva tér - Császár fürdő között.
-
megszűnik a 66-os. (Nagyszombat u. - Fehérvári út)
-
a 4, 4A, 11, 17, 18-asok Margit-hídi végállomása ideiglenesen a Császár
fürdőhöz kerül.
-
V. 17.
-
rövidül a 60-as: Keleti pu. - Szarvas tér között jár. (Ganz)
-
megszűnik a 60A. (Keleti pu. - Szarvas tér)
1972:
-
III. 1. megszűnik a 60-as.
-
XII. 23.
-
rövidül a 44-es: Keleti pu. - Zugló, Rákospatak között jár.
-
megszűnik a 44A.
-
rövidül a 67-es: Keleti pu. - Pestújhely, MÁV telep között jár. (1500+5800)
-
XII. 30.
-
megszűnik a 44É. (Moszkva tér - Bosnyák tér)
-
éjszaka is jár a 68-as.
-
XII. 31.
-
rövidül a 68-as: Keleti pu. - Örs vezér tere között jár.
-
módosul a 19-es: Batthyány tér - Kelenföldi pu. között jár.
-
hosszabb a 9-es: Batthyány tér - Budafok, Városház tér között jár.
-
megszűnik a 9A. (Albertfalva kitérő - Móricz Zsigmond körtér)
-
módosul a 4-es: Moszkva tér - Fehérvári út között jár.
-
megszűnik a 4A.
-
módosul a 18-as: Szent János kórház - Albertfalva kitérő között jár.
-
hosszabb a 47-es: Nyugati pu. - Budafok, Városház tér között jár.
-
megszűnik az 57-es. (Csörsz u. - Császár fürdő)
-
módosul a 63-as: Nagyvárad tér - Madách tér között jár.
-
rövidül a 41-es: Budafok forgalmitelep - Budaörs között jár.
-
rövidül a 43-as és a 43A Budafok, Városház térig.
-
a 11, 17-esek végállomása visszakerül a Margit-hídhoz.
-
hosszabb a 49É: Moszkva tér - Kelenföldi pu. között jár
1973:
-
VIII. 12. módosul a 31É: Ferenc krt. - Mester u. - Pacsirtatelep között
jár.
-
X. 17. rövidül a 31-es: Közvágóhíd - Pacsirtatelep között jár.
-
XI. 14. hosszabb a 2-es: Közvágóhíd - Jászai Mari tér között jár.
-
XI. 15. megindul a 2A Boráros tér - Jászai Mari tér között.
-
XI. 18. megszűnik a 63-as. (Nagyvárad tér - Madách tér)
-
XII. 29. megindul a 69-es Kacsóh Pongrác út - Újpalota, Erdőkerülő u. között.
-
??? megszűnik a 25-ös. (Állatkert - Thököly út)
1974:
-
I. 3. megszűnik az 5-ös. (Flórián tér - Veder u.)
-
X. 4.
-
megszűnik a villamos-közlekedés a pestszenterzsébeti Baross utcában, ezért
a 13, 31, 32i kifelé a Török Flóris utcában halad.
-
hosszabb a 13-as és a 32i a Pacsirtatelepig.
1975:
-
VIII. 5. megszűnik a 40-es. (Pestszentimre, Vasút u. - Pestszentlőrinc,
Béke tér)
-
IX. 1. rövidebb a 14-es: Nyugati pu. - Angyalföld forgalmitelep között
jár.
-
XI. 7. megszűnik a 32i. (Pacsirtatelep - Golgota út)
1976:
-
I. 21. megszűnik a 68-as. (Örs vezér tere - Keleti pu.)
-
XII. típuscsere a 12-esen 2UV+p -re.
-
???
-
rövidebb a 20-as: Ferenc krt. - Üllői út között jár.
-
rövidebb a 23-as: Keleti pu. - Üllői út között jár.
-
megindul a 23A Közvágóhíd - Üllői út között.
1977:
-
I. 1.
-
megszűnik az 52-es. (Nyugati pu. - Kispest, Villanytelep)
-
rövidebb a 42-es: Nagyvárad tér - Kispest, Tóth Árpád utca között jár.
-
megszűnik a 42A. (Nagyvárad tér - Kispest, Tóth Árpád utca)
-
a 20-as ismét Ferenc krt. - Golgota út között jár.
-
a 23-as ismét Közvágóhíd - Keleti pu. között jár.
-
megszűnik a 23A. (Közvágóhíd - Üllői út)
-
I. 2. megindul az 50A Nagyvárad tér - Kispest, Villanytelep között. (2UV+p)
-
I. 17. szünetel az 58-as. (Budagyöngye - Zugliget)
-
IV. 24. megszűnik a 20-as. (Ferenc krt. - Golgota út)
-
VII. 1.
-
szünetel az 50A.
-
rövidebb a 41-es: Budafok forgalmitelep - Kamaraerdő között jár.
-
XI. 14.
-
megszűnik a 15-ös. (Jászai Mari tér - Újpest, vasúti híd)
-
megszűnik a 15A. (Jászai Mari tér - Váci út)
-
XII. 15. típuscsere a 30-ason 2UV+p -re (2950, 3050 helyett).
-
XII. 23. típuscsere a 31-esen 2UV+p -re.
1978:
-
I. 2.
-
újra jár az 50A.
-
típuscsere a 44-esen Ganz -ra.
-
IV. 28. - V. 12. között zajlott a típuscsere a 4-esen és a 6-oson 2Ganz
-ra (2UV+p helyett).
-
V. 12. típuscsere a 44-esen 2UV+p -re.
1979:
-
III. 6. megszűnik a villamos-közlekedés a pestszenterzsébeti Ady Endre
utcában a Határ út - Nagysándor József u. között, ezért a 13, 31-esek befelé
a Nagysándor J. u. - Jókai Mór u. útvonalon haladnak.
-
VIII. 1. ideiglenesen szünetel a 42-es.
Változások 1980 - 1998
(jelenlegi elnevezésekkel)
1980:
-
I. 3. megszűnik a 64-es. (Bosnyák tér - Füredi utca)
-
I. 13. megszűnik a 65-ös. (Pestújhely, MÁV telep - Rákospalota, Széchenyi
tér)
-
II. 1. típuscsere az 59-esen 2 T5C5-re (csúcson kívül egy ideig 1 T5C5-re).
(1000 helyett)
-
III. 25. típuscsere a 61-esen 2 T5C5-re. (Ganz csuklós helyett)
-
III. 29. módosul a 13-as útvonala: Örs vezér tere - Használtcikk piac között
jár.
-
rövidebb útvonalon megindul a 42-es: Kispest, Határ út - Tóth Árpád utca
között jár.
-
rövidül az 50-es: Kispest, Határ út - Pestszentlőrinc, Béke tér között
jár.
-
rövidül az 51-es: Használtcikk piac - Pestszentimre, városközpont között
jár.
-
megszűnik az 50A (Nagyvárad tér - Kispest, Villanytelep).
-
megszűnik az 51A (Nagyvárad tér - Használtcikk piac).
-
megindul az 52-es Kispest, Határ út - Pesterzsébet, Pacsirtatelep között.
-
IV. 1. típuscsere a 23-ason 2UV+p -re (2000-es és 2500-as ikerkocsik helyett).
-
VI. 16. típuscsere a 12-esen 2T5C5-re (2UV+p helyett)
-
VI. 16. típuscsere a 14-esen 2 T5C5-re.
-
VI. 16. X. 16-áig a Szabadság híd felújítása miatt szünetel a forgalom
a
-
Kiskörút - Bajcsy-Zsilinszky út vonalon.
-
VII. 1. megindul az 50A Kispest, Határ út - Villanytelep között.
-
VII. 21. típuscsere a 18-ason 2 T5C5-re. (2UV+p helyett)
-
VII. 30. típuscsere a 67-esen 2UV+p-re (1500+5800 helyett).
-
IX. 1. típuscsere a 11-esen 2 UV-ra. (Ganz cs. helyett)
-
X. 17. rövidül a 47-es és a 49-es a Deák Ferenc térig.
-
XII. 31. megszűnik a 8-as (Újpest, Szent István tér - Baross u. - Megyeri
út).
1981:
-
I. 1. típuscsere a 30-ason 2 UV-ra (2UV+p helyett).
-
I. 2. típuscsere a 36-oson Ganz csuklósra. (1200-asok helyett)
-
I. 4. megindul az 52A Kispest, Határ út — Gubacsi út között.
-
I. 8. típuscsere a 23-ason 2 UV-ra (2UV+p helyett).
-
I. 16. 2 UV szerelvények járnak a 31-esen. (2UV+p helyett)
-
I. 17. megszűnik a 11-es.
-
I. 17. megszűnik a 33-as.
-
I. 19. hosszabb a 17-es: Margit híd - Vörösvári út között jár.
-
III. 31.: rövidül a 3-as: Árpád híd - Újpest között jár.
-
rövidül az 55-ös: Árpád híd - Rákospalota, Kossuth utca között jár.
-
IV. 1. rövidül a 12-es: Lehel tér - Rákospalota, Kossuth utca között jár.
-
módosul a 14-es mindkét végállomása: Lehel tér - Újpest, Szent István tér
között jár.
1982:
-
V. 3. megszűnik a 3-as.
-
V. 3. megszűnik az 55-ös.
1983:
-
VII. 6. módosul a 13-as útvonala: Örs vezér tere - Pesterzsébet, Szabótelep
között jár.
-
VII. 6. megszűnik az 51-es.
-
XI. 25. típuscsere az 56-oson 2 T5C5-re (1000 helyett).
-
XI. 27. rövidül a 13-as: Örs vezér tere - Gubacsi út között jár.
-
XI. 27. megszűnik az 52A. (2 UV)
-
XII. 1. szünetel a 43-as.
-
XII. 1. megindul a 47É Móricz Zsigmond körtér - Budafok, Városház tér között
(1000).
1984:
-
V. 21. típuscsere a 37-esen 2 T5C5-re. (Ganz cs. helyett)
-
VIII. 1. típuscsere a 28-ason 2 T5C5-re.
-
IX. 1. 3 kocsis T5C5 szerelvények közlekednek a 12-esen. (2 T5C5 helyett)
-
IX. 1. típuscsere a 41-esen 2 T5C5-re (1000 helyett).
-
IX. 1. típuscsere a 10-esen 2 T5C5-re (1900, 2000 helyett).
-
XI. 6. megindul az 1-es Bécsi út - Lehel utca között 2 T5C5 szerelvényekkel.
1985:
-
I. 1. megszűnik a 47É.
-
IV. 28-ától vágányfelújítás miatt szünetel az 50A.
-
VI. 1. megszűnik a 10-es.
-
VI. 1. 3 kocsis T5C5 szerelvények közlekednek az 1-esen és a 14-esen. (2
T5C5 helyett)
-
VIII. 1. újra jár az 50A.
1986:
-
V. 4. típuscsere a 44-esen 2 UV-ra (2UV+p helyett).
-
IX. 1. típuscsere az 50A-n 2 UV-ra (2UV+p helyett).
-
XI. 1-jétől megszűnik a 9-es (Batthyány tér - budai
rakpart - Bartók Béla út -
-
Fehérvári út - Leányka u. - Mária Terézia u. - Budafok,
Városház tér; 2UV+p).
-
XII. 15. hosszabb a 14-es: Lehel tér - Káposztásmegyer,
Szilas-patak között jár.
1987:
-
VII. 21. hosszabb az 1-es: Bécsi út - Kacsóh Pongrác út között jár.
1988:
-
I. 1. típuscsere a 36-oson 2 T5C5-re. (Ganz cs. helyett)
-
I. 1. típuscsere a 41-esen 2 UV-ra. (2 T5C5 helyett)
-
I. 1. típuscsere a 62-esen 2 UV-ra. (2UV+p helyett)
-
I. 1. típuscsere a 67-esen 2 UV-ra. (2UV+p helyett)
1989:
-
IX. 1. 6É jelzéssel autóbusz közlekedik a 6-os helyett éjszaka.
-
IX. 2. forgalmon kívül a 12-es Juhos utcai hurokvágánya.
-
??? típuscsere a 19-esen 2 UV-ra (2UV+p helyett).
1990:
-
VII. 1. hosszabb az 1-es: Bécsi út - Thököly út között jár.
-
X. 15. nappal is kötelező a tompított fényszóró használata a villamosokon.
-
XII. 15. megindul a 11-es Káposztásmegyer, Szilas-patak -
-
Angyalföld, forgalmitelep között 3 kocsis T5C5 szerelvényekkel..
1991:
1992:
-
I. 2. 2 kocsis T5C5-tel jár a 11-es.
1993:
-
I. 1. a 37-es csúcsidőn kívül csak a Kozma utcáig jár.
-
V. 30. hosszabb a 41-es: Móricz Zs. körtér - Kamaraerdő között közlekedik.
-
X. 12. hosszabb az 1-es: Bécsi út - Kerepesi út között közlekedik.
-
XI. 26. azonos jelzésű autóbusz váltja fel a 31É közlekedését, de nem teljesen
azonos útvonalon.
-
XI. 27. módosul a 23-as útvonala: Keleti pu. - Ferenc krt. között jár.
-
XII. 19. ideiglenesen szünetel a 30-as.
-
XII. 19. rövidül a 31-es, Közvágóhíd - Pesterzsébet, Szabótelep között
jár.
1994:
-
I. 1. 37A jelzést kapnak a Kozma utcáig közlekedő 37-esek.
-
IX. 1. a 36-os közlekedése szünetel.
-
XI. 24. megindul a 30-as Ferenc krt. - Pesterzsébet, Pacsirtatelep között
2 kocsis UV-val.
1995:
-
I. 2. szünetel az 50A.
-
VII. 17. hosszabb az 1-es: Bécsi út - Salgótarjáni utca között jár.
-
VII. 24. a 31-es közlekedése szünetel.
-
VII. 29. rövidül a 37-es: József körút - Új köztemető, Izraelita temető
között jár.
-
IX. 9. a 44-es egész nap 20 percenként jár.
-
XII. 23. megszűnik a 11-es.
-
XII. 25. a 44-es közlekedése szünetel.
-
XII. 27. a 12-es rövidül: Rákospalota, Kossuth u. - Angyalföld forgalmitelep
között jár,
1996:
-
III. 1. 50É jelzéssel autóbusz közlekedik az 50-es helyett éjszaka.
-
III. 1. 28É jelzéssel autóbusz közlekedik a 28-as helyett éjszaka.
-
III. 31. bezárják az Óbuda Kocsiszínt.
-
IV. 1. a 49É helyett azonos jelzéssel, de nem teljesen azonos útvonalon
autóbusz közlekedik.
-
IV. 1. típuscsere a 17-esen Ganz csuklósra. (2 UV, ill. MUV helyett)
-
VI. 15. a 28-as és a 37-es ideiglenesen az Új köztemető főbejáratig rövidül
-
VI. 15. a 37A közlekedése ideiglenesen szünetel.
-
XI. 15. megszűnik a teherfuvarozás a budapesti villamos és HÉV-vonalakon.
-
XI. 25. típuscsere a 23-ason 2 T5C5-re. (Ganz cs. helyett)
1997:
-
III. 11. 67V jelzésű autóbusz váltja fel a 67-es
közlekedését.
-
III. 11. megindul a 69A Mexikói út - Rákospalota, MÁV-telep között (2 UV).
-
IX. 30-án üzemzárástól 14É jelzéssel autóbusz közlekedik a 14-es helyett
éjszaka.
-
X. 1. megszűnik a 69A.
-
X. 18. a 28-as ismét a Kozma utcáig, a 37-es az Izraelita temetőig jár.
-
X. 18. ismét jár a 37A.
1998:
-
VII. 31. hosszabb a 14-es Káposztásmegyer, Megyeri útig.
-
IX. 1. típuscsere a 23-ason Ganz csuklósra. (2 T5C5 helyett)
1999:
-
VIII. 30. beindul a 80-as jelzésű ideiglenes járat Kelenföldi pu. - Szent
János kórház között (2 T5C5).
-
X. 10. megszűnik a 80-as.
-
X. 13. az 56-os Nyéki úti és Ötvös J. utcai megállóhelyét összevonják Völgy
utca néven.
2000:
V. 29. rövidül a 23-as: Ferenc krt. - Üllői út között jár.
Ha valakinek további megbízható adatai vannak, kérem ossza meg velem:
bendagy@budapest.hu