![](vago01_5835_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
Háborús sérült járművek a
kocsiszín udvarán 1944-ben
|
![](vago02_k.jpg)
Ismeretlen szerző
Nagyüzem az UV műhelyben
|
![](vago03_3729_3258_1966_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A 3729-es csuklós UV
visszaalakítása a 3258-as ...
|
![](vago04_3235_1966_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
.... és a 3235-es
motorkocsikra 1966-ban
|
![](vago05_1825_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A tolatószolgálatra
használt 1825-ös motorkocsi
|
![](vago06_3700_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A 3700-as "Szellem"
oldalról
|
![](vago07_3700_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A "Szellem" a
szerelőbrigáddal
|
![](vago08_3700_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A "Szellem" magányosan
|
![](vago09_3700_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
Portré a 3700-as
motorkocsival
|
![](vago10_3240_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A frissen felújított
3240-es UV motorkocsi
|
![](vago11_3701_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A "Szellem" másik tagja a
3701-es motorkocsi
|
![](vago12_3701_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A 3701-es párjával együtt
egy Stukából lett kialakítva
|
![](vago13_1825_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
Hólapátolás pőrekocsira
|
![](vago14_filmez%E9s-6-Josef_Hlavac-1968_04_28_k.jpg)
Josef
Hlavac
Filmezéshez használt
motorkocsi az udvaron 1968-ban
|
![](vago15_3604_k.jpg)
Lakos Rudolf
A 3604-es Stuka párjával
a kocsiszín előtt
|
![](vago16_3616_k.jpg)
Lakos Rudolf
A másik Stuka a 3616-os
|
![](vago17_3616_k.jpg)
Lakos Rudolf
Csatolt Stukák a vasúti
híd alatt
|
![](vago18_1229-31_1971-73_k.jpg)
Ismeretlen szerző
Félreállított FVV csuklós
a hurokvágányon a 70-es évek elején
|
![](vago19_2563-16_vi_1977_k.jpg)
Heinz
Heider
Életkép a kocsiszín
mögött 2500-as ikerkocsival 1977-ben
|
![](vago20_fav-fv_1982_k.jpg)
Vitányi Iván
FAV forgóváz a
kocsiszínben 1982-ben
|
![](vago21_7077&78_k.jpg)
Ismeretlen szerző
Teher és üzemi járművek a
II-es szín előtt
|
![](vago22_7077&78_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A 2002-es HÉV
tehermozdony gyakran átjárt a villamoshálózatra
|
![](vago23_7078&7077_k.jpg)
Ismeretlen szerző
A 7077-7078-as
síncsiszoló járművek
|
![](vago24_k.jpg)
Csendélet a kocsiszínben
|
![](vago25_2002_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A 2002-es HÉV mozdony egy
ikerkocsit húz át a dízelműhely elé a hurokvágányból
|
![](vago27_k.jpg)
31-es villamosok a
kocsiszín előtti végállomáson 1985-ben
|
![](vago28_k.jpg)
Dobrány
Sándor
Egy 3 kocsis UV a műhelyi
vágányon
|
![](vago29_3229_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
Sérült UV az udvaron
|
![](vago30_3229_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A törött 3229-es
motorkocsi
|
![](vago31_9208_k.jpg)
Fejes
Balázs
A kocsiszín látképe a
vasúti hídról 1992-ből
|
![](vago32_9402_1_k.jpg)
Fejes Balázs
Az udvaron még látható
egy javításra váró UV 1992-ben
|
![](vago33_93_k.jpg)
Szilva Péter Ernő
A Gubacsi út felőli oldal
1993-ban
|
![](vago34_93_k.jpg)
Szilva Péter
Ernő
A híd alatt egy 23-as
kanyarodik a Markosovszky lejtő irányába
|
![](vago35_9402_k.jpg)
Fejes Balázs
1994-ben a kocsiszín
hátsó része egy 31-es villamossal
|
![](vago36_9402_k.jpg)
Fejes Balázs
1994-ben a hajdani
csomópont forgalommentes torzója
|
![](vago37_3455-31_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A 3455-ös UV mint 31-es
az átépített végállomáson
|
![](vago38_9402_k.jpg)
Fejes Balázs
A hátsó kapu 1994.
februárjában
|
![](vago39_9407_k.jpg)
Fejes Balázs
Egy pillantás az udvarra
1994-ben
|
![](vago40_9407_k.jpg)
Fejes Balázs
Látkép a HÉV dízelműhely
irányából
|
![](vago41_k.jpg)
Szelényi Gábor
1997. körül a bezárás
előtt
|
![](vago42_k.jpg)
Szelényi Gábor
A bezárás előtt az
átépített bejárati vágány
|
![](vago43_k.jpg)
Szelényi Gábor
Oldalsó kapu 1997. körül
|
![](vago44_k.jpg)
Szelényi Gábor
Ezeket a kapukat többé
már nem nyitják ki ...
|
![](vago45_k.jpg)
Szelényi Gábor
Üzemen kívüli vágány a
töltés mellett
|
![](vago46_k.jpg)
Szelényi Gábor
Az I-es csarnok belülről
|
![](vago47_k.jpg)
Szelényi Gábor
Itt már az enyészet az úr
|
![](vago48_k.jpg)
Szelényi Gábor
A padlólemezeket is
részben felbontották
|
![](vago49_k.jpg)
Szelényi Gábor
A két szín közti volt
forgalmi vágány
|
![](vago50_k.jpg)
Szelényi Gábor
A vágányt a legutolsó
időkig használták tárolás céljára
|
![](vago51_k.jpg)
Szelényi Gábor
Elszállításra váró
forgóvázak
|
![](vago52_k.jpg)
Szelényi Gábor
A hátsó kapu felé vezető
volt forgalmi vágány maradványa
|
![](vago53_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
Megkezdődött a kiürített
telep bontása
|
![](vago54_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A volt végállomási épület
|
![](vago55_k.jpg)
Ismeretlen
szerző
A töltés melletti vágányt
a természet megpróbálja visszafoglalni
|