
Ismeretlen
szerző
Háborús sérült járművek a
kocsiszín udvarán 1944-ben
|

Ismeretlen szerző
Nagyüzem az UV műhelyben
|

Ismeretlen szerző
A 3729-es csuklós UV
visszaalakítása a 3258-as ...
|

Ismeretlen
szerző
.... és a 3235-es
motorkocsikra 1966-ban
|

Ismeretlen szerző
A tolatószolgálatra
használt 1825-ös motorkocsi
|

Ismeretlen szerző
A 3700-as "Szellem"
oldalról
|

Ismeretlen
szerző
A "Szellem" a
szerelőbrigáddal
|

Ismeretlen szerző
A "Szellem" magányosan
|

Ismeretlen
szerző
Portré a 3700-as
motorkocsival
|

Ismeretlen
szerző
A frissen felújított
3240-es UV motorkocsi
|

Ismeretlen szerző
A "Szellem" másik tagja a
3701-es motorkocsi
|

Ismeretlen szerző
A 3701-es párjával együtt
egy Stukából lett kialakítva
|

Ismeretlen
szerző
Hólapátolás pőrekocsira
|

Josef
Hlavac
Filmezéshez használt
motorkocsi az udvaron 1968-ban
|

Lakos Rudolf
A 3604-es Stuka párjával
a kocsiszín előtt
|

Lakos Rudolf
A másik Stuka a 3616-os
|

Lakos Rudolf
Csatolt Stukák a vasúti
híd alatt
|

Ismeretlen szerző
Félreállított FVV csuklós
a hurokvágányon a 70-es évek elején
|

Heinz
Heider
Életkép a kocsiszín
mögött 2500-as ikerkocsival 1977-ben
|

Vitányi Iván
FAV forgóváz a
kocsiszínben 1982-ben
|

Ismeretlen szerző
Teher és üzemi járművek a
II-es szín előtt
|

Ismeretlen
szerző
A 2002-es HÉV
tehermozdony gyakran átjárt a villamoshálózatra
|

Ismeretlen szerző
A 7077-7078-as
síncsiszoló járművek
|

Csendélet a kocsiszínben
|

Ismeretlen
szerző
A 2002-es HÉV mozdony egy
ikerkocsit húz át a dízelműhely elé a hurokvágányból
|

31-es villamosok a
kocsiszín előtti végállomáson 1985-ben
|

Dobrány
Sándor
Egy 3 kocsis UV a műhelyi
vágányon
|

Ismeretlen
szerző
Sérült UV az udvaron
|

Ismeretlen
szerző
A törött 3229-es
motorkocsi
|

Fejes
Balázs
A kocsiszín látképe a
vasúti hídról 1992-ből
|

Fejes Balázs
Az udvaron még látható
egy javításra váró UV 1992-ben
|

Szilva Péter Ernő
A Gubacsi út felőli oldal
1993-ban
|

Szilva Péter
Ernő
A híd alatt egy 23-as
kanyarodik a Markosovszky lejtő irányába
|

Fejes Balázs
1994-ben a kocsiszín
hátsó része egy 31-es villamossal
|

Fejes Balázs
1994-ben a hajdani
csomópont forgalommentes torzója
|

Ismeretlen
szerző
A 3455-ös UV mint 31-es
az átépített végállomáson
|

Fejes Balázs
A hátsó kapu 1994.
februárjában
|

Fejes Balázs
Egy pillantás az udvarra
1994-ben
|

Fejes Balázs
Látkép a HÉV dízelműhely
irányából
|

Szelényi Gábor
1997. körül a bezárás
előtt
|

Szelényi Gábor
A bezárás előtt az
átépített bejárati vágány
|

Szelényi Gábor
Oldalsó kapu 1997. körül
|

Szelényi Gábor
Ezeket a kapukat többé
már nem nyitják ki ...
|

Szelényi Gábor
Üzemen kívüli vágány a
töltés mellett
|

Szelényi Gábor
Az I-es csarnok belülről
|

Szelényi Gábor
Itt már az enyészet az úr
|

Szelényi Gábor
A padlólemezeket is
részben felbontották
|

Szelényi Gábor
A két szín közti volt
forgalmi vágány
|

Szelényi Gábor
A vágányt a legutolsó
időkig használták tárolás céljára
|

Szelényi Gábor
Elszállításra váró
forgóvázak
|

Szelényi Gábor
A hátsó kapu felé vezető
volt forgalmi vágány maradványa
|

Ismeretlen
szerző
Megkezdődött a kiürített
telep bontása
|

Ismeretlen
szerző
A volt végállomási épület
|

Ismeretlen
szerző
A töltés melletti vágányt
a természet megpróbálja visszafoglalni
|