Vágóhíd kocsiszín képtára
A képek nagyjából időrendi sorrendbe vannak rendezve

Nagyításhoz kattintson a képekre



Ismeretlen szerző      
Háborús sérült járművek a kocsiszín udvarán 1944-ben

Ismeretlen szerző 
Nagyüzem az UV műhelyben

Ismeretlen szerző  
A 3729-es csuklós UV visszaalakítása a 3258-as ...


Ismeretlen szerző     
.... és a 3235-es motorkocsikra 1966-ban


Ismeretlen szerző  
A tolatószolgálatra használt 1825-ös motorkocsi

Ismeretlen szerző   
A 3700-as "Szellem" oldalról

Ismeretlen szerző     
A "Szellem" a szerelőbrigáddal

Ismeretlen szerző   
A "Szellem" magányosan

Ismeretlen szerző                
Portré a 3700-as motorkocsival


Ismeretlen szerző       
A frissen felújított 3240-es UV motorkocsi

Ismeretlen szerző   
A "Szellem" másik tagja a 3701-es motorkocsi

Ismeretlen szerző   
A 3701-es párjával együtt egy Stukából lett kialakítva


Ismeretlen szerző     
Hólapátolás pőrekocsira

Josef Hlavac
Filmezéshez használt motorkocsi az udvaron 1968-ban


Lakos Rudolf      
A 3604-es Stuka párjával a kocsiszín előtt

Lakos Rudolf            
A másik Stuka a 3616-os

Lakos Rudolf      
Csatolt Stukák a vasúti híd alatt


Ismeretlen szerző  
Félreállított FVV csuklós a hurokvágányon a 70-es évek elején

Heinz Heider       
Életkép a kocsiszín mögött 2500-as ikerkocsival 1977-ben


Vitányi Iván  
FAV forgóváz a kocsiszínben 1982-ben

Ismeretlen szerző  
Teher és üzemi járművek a II-es szín előtt

Ismeretlen szerző      
A 2002-es HÉV tehermozdony gyakran átjárt a villamoshálózatra


Ismeretlen szerző 
A 7077-7078-as síncsiszoló járművek

Csendélet a kocsiszínben

Ismeretlen szerző       
A 2002-es HÉV mozdony egy ikerkocsit húz át a dízelműhely elé a hurokvágányból


31-es villamosok a kocsiszín előtti végállomáson 1985-ben

Dobrány Sándor   
Egy 3 kocsis UV a műhelyi vágányon

Ismeretlen szerző      
Sérült UV az udvaron

Ismeretlen szerző      
A törött 3229-es motorkocsi

Fejes Balázs 
A kocsiszín látképe a vasúti hídról 1992-ből


Fejes Balázs     
Az udvaron még látható egy javításra váró UV 1992-ben

Szilva Péter Ernő
A Gubacsi út felőli oldal 1993-ban

Szilva Péter Ernő               
A híd alatt egy 23-as kanyarodik a Markosovszky lejtő irányába


Fejes Balázs     
1994-ben a kocsiszín hátsó része egy 31-es villamossal

Fejes Balázs     
1994-ben a hajdani csomópont forgalommentes torzója


Ismeretlen szerző      
A 3455-ös UV mint 31-es az átépített végállomáson

Fejes Balázs     
A hátsó kapu 1994. februárjában

Fejes Balázs     
Egy pillantás az udvarra 1994-ben


Fejes Balázs     
Látkép a HÉV dízelműhely irányából

Szelényi Gábor       
1997. körül a bezárás előtt

Szelényi Gábor       
A bezárás előtt az átépített bejárati vágány


Szelényi Gábor       
Oldalsó kapu 1997. körül

Szelényi Gábor       
Ezeket a kapukat többé már nem nyitják ki ...


Szelényi Gábor       
Üzemen kívüli vágány a töltés mellett

Szelényi Gábor       
Az I-es csarnok belülről

Szelényi Gábor       
Itt már az enyészet az úr


Szelényi Gábor       
A padlólemezeket is részben felbontották

Szelényi Gábor       
A két szín közti volt forgalmi vágány

Szelényi Gábor       
A vágányt a legutolsó időkig használták tárolás céljára


Szelényi Gábor       
Elszállításra váró forgóvázak

Szelényi Gábor       
A hátsó kapu felé vezető volt forgalmi vágány maradványa

Ismeretlen szerző      
Megkezdődött a kiürített telep bontása

Ismeretlen szerző      
A volt végállomási épület

Ismeretlen szerző      
A töltés melletti vágányt a természet megpróbálja visszafoglalni

A képek saját célra szabadon felhasználhatók, újraközléshez a szerző engedélye szükséges.

Vissza Vágóhíd kocsiszínhez
Vissza a kocsiszínekhez Vissza a kezdőlapra