Akna utca
|
|
![](akna1_k.jpg)
Áramfejlesztő dízelmozdonyok az Akna utcai összekötővágányon
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](akna2_k.jpg)
A csatlakozóvágány BKV felőli vége
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](akna3_k.jpg)
Roncs kocsik tárolása az Akna utcában
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Angyalföld kocsiszín
|
|
![](af1_k.jpg)
A kocsiszín hátsó kapuján kijövő
vágányok balra kanyarodva érik el a MÁV állomást
|
![](af2_k.jpg)
A kocsiszín hátsó kapuja a MÁV csatlakozó vágányokkal.
|
![](af3_k.jpg)
A vasútállomás területe. Jobbra a bozótosban tűnik el a BKV
csatlakozóvágány.
|
![](af4_k.jpg)
A 3200-as UV-t ezen a (z előtte megtisztított) vágányon keresztül
szállították el Szentendrére
Fotó:
Hajtó
Bálint
|
|
Árpád híd
|
|
![](arpad1b_k.jpg)
A jobbról a MÁV-ról érkező vágány balra emelkedve érte el az Árpád hidat
Fotó:
Ismeretlen szerző
|
|
|
BNV
|
|
![](bnv_k.jpg)
A BNV csatlakozóvágány kiágazása, amikor ott még járt a villamos
|
![](bnv1_bgy_030911_k.jpg)
A kiágazás a forgalom szünetelésének időszakában
Fotó:
Benda
György
|
![](bnv2_bgy_030911_k.jpg)
A csatlakozóvágány a másik irányból. A Királyvágányon egy mozdony
közlekedik
Fotó:
Benda György
|
|
|
Budafok-Háros
|
|
![](haros1_k.jpg)
A távolban balra ágazott ki az összekötővágány
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](haros2_k.jpg)
A vasútállomásra vezető rész ...
Fotó:
Szelényi
Gábor
|
![](haros3_k.jpg)
... itt már bontás alatt
|
![](haros4_k.jpg)
A kiágazó vágány (balra) Budafok-Hároson
|
|
Budafok kocsiszín
|
|
![](bf1_k.jpg)
Az összekötővágány a vasút irányába
|
![](bf2_k.jpg)
Ugyanez a kocsiszín irányába
|
![](bf3_k.jpg)
Budafok-Albertfalva MÁV állomás. Jobbra ágazik ki a BKV összekötővágány
|
![](bf4_k.jpg)
Az esetleges megfutamodásokat vágányzáró sorompó védi.
|
![](bf5_k.jpg)
A vasút felőli kiágazás a másik irányból
|
![](bf6_k.jpg)
Tátra villamosok érkezése Budafok kocsiszínbe.
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](bf7_k.jpg)
A nagyvasúti kocsikon érkező Tátrákat Mukival húzták be
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](bf8_k.jpg)
Ekkoriban az összekötővágányt rendszeresen használták
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
Déli pu.
|
|
![](deli4_k.jpg)
Az összekötővágány az Alkotás utcában
|
![](deli5_k.jpg)
A villamospályából való kiágazás
|
![](deli2_k.jpg)
A BKV irány
|
![](deli3_k.jpg)
És a Déli pályaudvari becsatlakozás
|
![](deli7_k.jpg)
Korábban ezt a vágányt teherforgalmi célokra használták
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](deli8_k.jpg)
A Kisrókus utcai iparvágányt szolgálták innen ki.
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](deli9_k.jpg)
BKV mozdony a MÁV pályaudvaron
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Fehér út
|
|
![](feher_k.jpg)
A képen a régi Törökőr HÉV teherpályaudvar látszik, jobbra a Fehér útra
vezető vágánnyal
|
|
|
Ferencváros kocsiszín
|
|
![](fc1_k.jpg)
A 020-as raktár MÁV állomás felőli hátsó kapuja
|
![](fc2_k.jpg)
Itt megy be az összekötővágány a vasútállomásra
|
![](fc3_k.jpg)
Ugyanez a BKV irányába
|
![](fc5_k.jpg)
A 020-as raktárba a MÁV dízelmozdonya húzta át a Combinóval megrakott
szerelvényt
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](fc4_k.jpg)
A Combino villamosok lerakodása
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Ganz-Mávag
|
|
![](ganz1_k.jpg)
A Ganz-Mávagba vezető vágány kiágazása a Kőbányai úti villamospályából
|
|
|
Horog utca
|
|
![](horog1_k.jpg)
Jobbra látható a villamospályából a telepre vezető vágány
|
![](horog2_k.jpg)
Kőbánya-Hízlalón ide érkezett a BKV összekötővágány
|
![](horog3_k.jpg)
Kőbánya-Hízlaló a BKV telephely irányába tekintve
|
![](horog4_k.jpg)
Itt a MÁV-BKV összakötővágánynak már csak a csonkja látszik
|
|
Rákospalota-Újpest
|
|
![](rpup1_k.jpg)
Mukik közlekednek az összekötővágány közelében
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
![](rpup2_k.jpg)
Az összekötővágány kiágazása a villamospályából
Fotó:
Szelényi Gábor
|
![](rpup3_k.jpg)
A MÁV állomás felé tekintve
Fotó:
Szelényi Gábor
|
![](rpup4_k.jpg)
Rákospalota-Újpesten egy kis vágánymaradvány jelzi a vasúti csatlakozást
|
|
Sörgyár
|
|
![](sor1_k.jpg)
Az összekötővágány a 28-as villamos sörgyári megállója mellett
helyezkedik el
Fotó:
Hamster
|
![](sor2_k.jpg)
Egy Muki éppen roncs UV-kat ad át a csatlakozóvágányon
Fotó:
Hamster
|