Akna utca
|
|

Áramfejlesztő dízelmozdonyok az Akna utcai összekötővágányon
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

A csatlakozóvágány BKV felőli vége
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

Roncs kocsik tárolása az Akna utcában
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Angyalföld kocsiszín
|
|

A kocsiszín hátsó kapuján kijövő
vágányok balra kanyarodva érik el a MÁV állomást
|

A kocsiszín hátsó kapuja a MÁV csatlakozó vágányokkal.
|

A vasútállomás területe. Jobbra a bozótosban tűnik el a BKV
csatlakozóvágány.
|

A 3200-as UV-t ezen a (z előtte megtisztított) vágányon keresztül
szállították el Szentendrére
Fotó:
Hajtó
Bálint
|
|
Árpád híd
|
|

A jobbról a MÁV-ról érkező vágány balra emelkedve érte el az Árpád hidat
Fotó:
Ismeretlen szerző
|
|
|
BNV
|
|

A BNV csatlakozóvágány kiágazása, amikor ott még járt a villamos
|

A kiágazás a forgalom szünetelésének időszakában
Fotó:
Benda
György
|

A csatlakozóvágány a másik irányból. A Királyvágányon egy mozdony
közlekedik
Fotó:
Benda György
|
|
|
Budafok-Háros
|
|

A távolban balra ágazott ki az összekötővágány
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

A vasútállomásra vezető rész ...
Fotó:
Szelényi
Gábor
|

... itt már bontás alatt
|

A kiágazó vágány (balra) Budafok-Hároson
|
|
Budafok kocsiszín
|
|

Az összekötővágány a vasút irányába
|

Ugyanez a kocsiszín irányába
|

Budafok-Albertfalva MÁV állomás. Jobbra ágazik ki a BKV összekötővágány
|

Az esetleges megfutamodásokat vágányzáró sorompó védi.
|

A vasút felőli kiágazás a másik irányból
|

Tátra villamosok érkezése Budafok kocsiszínbe.
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

A nagyvasúti kocsikon érkező Tátrákat Mukival húzták be
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

Ekkoriban az összekötővágányt rendszeresen használták
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
Déli pu.
|
|

Az összekötővágány az Alkotás utcában
|

A villamospályából való kiágazás
|

A BKV irány
|

És a Déli pályaudvari becsatlakozás
|

Korábban ezt a vágányt teherforgalmi célokra használták
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

A Kisrókus utcai iparvágányt szolgálták innen ki.
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

BKV mozdony a MÁV pályaudvaron
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Fehér út
|
|

A képen a régi Törökőr HÉV teherpályaudvar látszik, jobbra a Fehér útra
vezető vágánnyal
|
|
|
Ferencváros kocsiszín
|
|

A 020-as raktár MÁV állomás felőli hátsó kapuja
|

Itt megy be az összekötővágány a vasútállomásra
|

Ugyanez a BKV irányába
|

A 020-as raktárba a MÁV dízelmozdonya húzta át a Combinóval megrakott
szerelvényt
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

A Combino villamosok lerakodása
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|
|
|
Ganz-Mávag
|
|

A Ganz-Mávagba vezető vágány kiágazása a Kőbányai úti villamospályából
|
|
|
Horog utca
|
|

Jobbra látható a villamospályából a telepre vezető vágány
|

Kőbánya-Hízlalón ide érkezett a BKV összekötővágány
|

Kőbánya-Hízlaló a BKV telephely irányába tekintve
|

Itt a MÁV-BKV összakötővágánynak már csak a csonkja látszik
|
|
Rákospalota-Újpest
|
|

Mukik közlekednek az összekötővágány közelében
Fotó:
Ismeretlen
szerző
|

Az összekötővágány kiágazása a villamospályából
Fotó:
Szelényi Gábor
|

A MÁV állomás felé tekintve
Fotó:
Szelényi Gábor
|

Rákospalota-Újpesten egy kis vágánymaradvány jelzi a vasúti csatlakozást
|
|
Sörgyár
|
|

Az összekötővágány a 28-as villamos sörgyári megállója mellett
helyezkedik el
Fotó:
Hamster
|

Egy Muki éppen roncs UV-kat ad át a csatlakozóvágányon
Fotó:
Hamster
|