| 
              
                
  | 
              
                
  | 
              
| Típus | 
            Altípus | Pályaszám | 
          |
|  Bengáli | 
            ![]()  | 
            1200-as
              sorozat | 
            1226-1236 | 
          
|  2500-as ikerkocsi | 
            ![]() ![]()  | 
            2500-as
              sorozat | 
            2586+2587 | 
          
| Tátra T5C5 motorkocsi | ![]()  | 
            4000-res sorozat | 4083-4099 | 
| 4100-as
              sorozat | 
            4100-4148, 4150-4155 | 
          ||
| Tehermozdony | ![]()  | 
            7000-res sorozat | 7080 | 
          
| Hóseprőgép | ![]()  | 
            7100-as
              sorozat | 
            7125 | 
          
| Tehermozdony | ![]()  | 
            7200-as sorozat | 7210 | 
          
| Teherkocsi | 
            ![]()  | 
            
               8000-res sorozat 
             | 
            8604, 8715 | 
| Dátum | 
            1200 | 
            2500 | 
            4000 | 
            4100 | 
            7000 | 
            7100 | 
            7200 | 
            8000 | 
            Össz. | 
          
| 1981.01.01. | 
            11 | 
            2 | 
            17 | 
            55 | 
            1 | 
            1 | 
            1 | 
            2 | 
            90 | 
          
| Viszonylat | 
              Típus | 
              Szerelv. | 
              Kocsi | 
            |
   | 
              2 T5C5 | 
              ![]()    | 
              7+7 | 
              14 | 
            
   | 
              2 T5C5 | 
              ![]() ![]()  | 
              19+19 | 
              38 | 
            
   | 
              2 T5C5 | 
              ![]() ![]()  | 
              7+7 | 
              14 | 
            
| Dátum | 
                10 | 
                12 | 
                14 | 
                Össz. | 
                Szeszá.
                  áll. | 
                Kocsikiadás | 
              
| 1981.01.01. | 
                7+7 | 
                19+19 | 
                7+7 | 
                66 | 
                85 | 
                78 % |