Típus |
Pályaszámcsoport |
darabszám |
|
Ganz csuklós |
1300-1400 |
37 |
|
KCSV 7 (korszerűsített Ganz csuklós) |
1300 |
30 |
|
TW 6000-6100 (Hannoveri) |
1500-1600 |
97 |
|
Combino |
2000 |
39 |
|
CAF 9 |
2100 |
17 |
|
CAF 5 |
2200 |
56 |
|
Tátra T5C5 motorkocsi |
4000-4300 |
18 |
|
T5C5K (Korszerűsített Tátra) |
4000-4300 |
302 |
|
Tehermozdony (Muki) |
7000 |
6 |
|
Hóseprőgép |
7100 |
9 |
|
Tanulókocsi és egyéb üzemi |
7400, 7600 |
4 |
|
Teherkocsi |
4500, 8000 |
8 |
|
Nosztalgia |
különféle |
24 |
|
Összesen: |
Személy állomány:
596,
Teherállomány:
27,
Egyéb: 24 |
647 |
Év (vége) |
Ganz |
KCSV 7 |
TW 6000 |
Combino |
CAF |
Kísérleti |
UV motor |
MUV |
UV pót |
T5C5 |
T5C5K |
Összesen |
2023. |
37 |
30 |
97 | 39 |
73 |
- |
- |
- |
- |
18 |
302 |
596 |
2022. |
37 |
30 |
101 | 40 |
73 |
- |
- |
- |
- |
32 |
288 |
601 |
2021. |
37 |
30 |
101 | 40 |
73 |
- |
- |
- |
- |
32 |
288 |
601 |
2020. |
38 |
30 |
109 |
40 |
61 |
- |
- |
- |
- |
32 |
288 |
598 |
2019. |
38 |
30 |
109 |
40 |
47 |
- |
- |
- |
- |
56 |
264 |
584 |
2018. |
38 |
30 |
117 |
40 |
47 |
- |
- |
- |
- |
94 |
226 |
592 |
2017. |
38 |
30 |
113 |
40 |
47 |
- |
- |
- |
- |
125 |
195 |
588 |
2016. |
40 |
30 |
113 |
40 |
47 |
- |
- |
- |
- |
164 |
156 |
590 |
2015. |
78 |
30 |
103 |
40 |
25 |
- |
- |
- |
- |
192 |
128 |
596 |
2014. | 96 | 30 | 103 | 40 | - | - | - |
- |
- |
224 |
96 |
589 |
2013. |
103 |
30 |
103 |
40 |
- |
- |
- |
- |
- |
240 |
80 |
596 |
2012. |
118 |
30 |
102 |
40 |
- |
- |
- |
- |
- |
240 |
80 |
610 |
2011. |
118 |
30 |
92 |
40 |
- |
- |
- |
- |
- |
240 |
80 |
600 |
2010. |
118 |
30 |
76 |
40 |
- |
- |
4 |
- |
2 |
240 |
80 |
590 |
2009. |
118 |
30 |
76 |
40 |
- |
- |
4 |
- |
2 |
240 |
80 |
590 |
2008. |
121 |
30 |
76 |
40 |
- |
- |
4 |
- |
2 |
240 |
80 |
593 |
2007. |
121 |
30 |
76 |
40 |
- |
1 |
4 |
- |
2 |
240 |
80 |
594 |
2006. |
121 |
30 |
76 |
26 |
- |
1 |
80 |
- |
40 |
240 |
80 |
694 |
2005. |
121 |
30 |
76 |
- |
- |
1 |
123 |
- |
40 |
240 |
80 |
711 |
Év (vége) |
Ganz |
KCSV
7 |
TW
6000 |
Combino |
CAF |
Kísérleti |
UV
motor |
MUV |
UV
pót |
T5C5 |
T5C5K |
Összesen |
2004. |
121 |
30 |
76 |
- |
- |
1 |
127 |
- |
41 |
240 |
80 |
716 |
2003. |
121 |
30 |
76 |
- |
- |
1 |
148 |
- |
46 |
254 |
66 |
742 |
2002. |
121 |
30 |
76 |
- |
- |
1 |
148 |
20 |
47 |
320 |
- |
763 |
2001. |
121 |
30 |
49 |
- |
- |
1 |
172 |
20 |
63 |
320 |
- |
776 |
2000. |
121 |
30 |
- |
- |
- |
1 |
228 |
20 |
64 |
320 |
- |
784 |
1999. |
121 |
30 |
- |
- |
- |
1 |
231 |
20 |
64 |
320 |
- |
787 |
1998. |
121 |
30 |
- |
- |
- |
1 |
233 |
20 |
64 |
320 |
- |
789 |
1997. |
121 |
30 |
- |
- |
- |
1 |
233 |
20 |
64 |
320 |
- |
789 |
1996. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
247 |
20 |
67 |
320 |
- |
806 |
1995. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
278 |
20 |
67 |
320 |
- |
837 |
1994. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
360 |
4 |
67 |
320 |
- |
903 |
1993. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
364 |
- |
72 |
320 |
- |
908 |
1992. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
364 |
- |
72 |
320 |
- |
908 |
1991. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
364 |
- |
72 |
320 |
- |
908 |
1990. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
369 |
- |
72 |
322 |
- |
915 |
1989. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
369 |
- |
72 |
322 |
- |
915 |
1988. |
151 |
- |
- |
- |
- |
1 |
369 |
- |
78 |
322 |
- |
921 |
1987. |
151 |
- |
- |
- |
- |
- |
369 |
- |
96 |
322 |
- |
938 |
1986. |
151 |
- |
- |
- |
- |
- |
369 |
- |
96 |
322 |
- |
938 |
1985. |
151 |
- |
- |
- |
- |
- |
369 |
- |
103 |
322 |
- |
945 |
1984. |
151 |
- |
- |
- |
- |
- |
369 |
- |
117 |
322 |
- |
959 |
Év (vége) |
Ganz |
KCSV
7 |
TW
6000 |
Combino |
CAF |
Kísérleti |
UV
motor |
MUV |
UV
pót |
T5C5 |
T5C5K |
Összesen |
A járműállomány változása típusonként (db) |
A járműférőhely változása típusonként (fh) |
MUV motorkocsi |
KCSV 7 motorkocsi |
T5C5K ikerkocsi |
TW 6000 |
Combino |
CAF
|
Vissza az elejére