1989. |
|
|
|
1989. december 2-12.
|
Vágányépítés a
Thököly út-Hungária krt. csomópontban.
|
1989. november 27.
|
Megszűnik a 12-es
Juhos utcai hurokvágánya, helyette kétvágányú
fejvégállomás épül ki.
|
1989. szeptember 19.
|
Új megállópár
létesítése az 59-es viszonylaton Zólyomi lépcső néven.
|
1989. szeptember 12-október
9.
|
Újpest István téren
a villamospályát új nyomvonalra helyezik, egyúttal
megszűnik a korábban üzemen kívül helyezett 8-as
villamos kiágazása.
|
1989. szeptember 4-től
|
A 23-as villamos
kocsikiadását Hungária és Ferencváros kocsiszínek
közösen végzik.
|
1989. szeptember 2-tól
|
Megszűnik a 6-os
éjszakai villamos, helyette autóbusz indul.
|
1989. augusztus 15-én
|
A Nagykörúton a
November 7. tér előtt lévő vágánykapcsolatot
áthelyezik a kereszteződés utánra, az Aradi utcához.
|
1989. július 11-augusztus 15.
|
Több megállóhelyet
áthelyeznek a Nagykörúton (Baross u, Majakovszkíj u,
Wesselényi u, Nov. 7. tér).
|
1989. április 23.
|
Megszűnik a
Fehérvári úton az Ulászló utcánál lévő egyszerű
vágánykapcsolat.
|
1989. április
22-október 6.
|
Nosztalgia
villamosok
közlekednek hétvégenként a Duna part mindkét oldalán.
|
1989. március 13-17.
|
Kiépítik a pályából
a Vajda Péter utcában a Golgota utcai hurok
kiágazását, a Könyves Kálmán körúton Ferencváros
kocsiszín előtt pedig egyszerű vágánykapcsolat
beépítésével alakítják át az 1-es kapu előtti
vágányhálózatot.
|
1989. január 1.
|
Típuscsere a 19-esen
UV+pót+UV-ról 2 UV-ra.
|
1988. |
|
|
|
1988. november 27.
|
A 29-es villamosok e
napon közlekednek utoljára lóverseny miatt.
|
1988. október 18. |
Egy
pályafelújítás
keretében kiépítik a Hámán Kató úti villamospályából a
Kábeltelep kiágazását.
|
1988. május 10-től
|
A
41-es villamos egyvágányú szakaszán Rózsavölgy alsó -
Kelenvölgy között jelzőberendezést helyeznek üzembe.
|
1988. április 1.
|
Új megállópárt
létesítenek a 12-es, 14-es villamos vonalán Dévai utca
elnevezéssel.
|
1988. január 1.
|
Típuscsere a 36-oson
Ganz csuklósról 2 T5C5-re, egyúttal üzemeltetését
Hungáriától Baross kocsiszín veszi át
Típuscsere a 41-esen 2 T5C5-ről 2 UV-ra
Típuscsere a 62-esen UV+pót+UV-ról 2 UV-ra
Típuscsere a 67-esen UV+pót+UV-ról 2 UV-ra
|
1987. |
|
|
|
1987. október 27.
|
Új megállóhelyet
létesítenek a 17-esen Perényi út néven.
|
1987.
szeptember 14.
|
Megszűnik
a
Bihari útból a Jegenye utcai kiágazás.
|
1987. augusztus 28.
|
Kiépítik a pályából
a Thököly úton a Cházár András utcai használaton
kívüli iparvágány-kiágazást.
|
1987. augusztus
20.
|
Egy pályafelújítás
keretében megszűnik a Szarvas téri végállomás,
helyette egyszerű visszafogóhelyet alakítanak ki.
|
1987. július 21.
|
Meghosszabbodik az
1-es villamos a Kacsóh Pongrác útig.
|
1987. június 30.
|
Megszűnik a
Vadaskerti útnál lévő egyszerű vágánykapcsolat.
|
1987. június
9-július 15.
|
A
Dobozi utcai vágányok átépítése, egyszerű
vágánykapcsolat létesítése. |
1987. április
18.
|
A Vöröshadsereg úti
pályafelújítás keretében Villanytelepnél a két
egyszerű vágánykapcsolatból csak egyet építenek
újjá, továbbá átépül a Béke téri végállomás is.
|
1986. |
|
|
|
1986.
december
15.
|
Baross kocsiszín is ad
18-ast.
|
1986.
december
15.
|
A 12É viszonylat
megszűnik, helyette 14É létesül.
|
1986.
december
15.
|
Új vonalszakasz épül
Újpest Szilágyi utcától Káposztásmegyerig, a 14-es
villamost meghosszabbítják Káposztásmegyer Szilas
patakig.
|
1986.
november
1.
|
Megszűnik a 9-es
villamos.
|
1986.
október 1.
|
A Mester utcai
végállomás átépül 3-ról 2 vágányosra, angol váltó
kerül beépítésre.
|
1986.
szeptember
1.
|
Típuscsere az 50É-n
UV+pót+UV-ról 2 UV-re
|
1986.
szeptember
1. |
Típuscsere az 50A-n
UV+pót+UV-ról 2 UV-re
|
1986.
augusztus
26-szeptember 23.
|
Újpest, Szilágyi utca
átépítése: káposztásmegyeri új vonal kiágazásának
beépítése, a gyök felőli vágánykapcsolat
megszüntetése, csúcs felőli vágánykapcsolat
létesítése.
|
1986.
augusztus
11-25.
|
Újpest központ
átépítése. Az Árpád úti átszelések és
vágánykapcsolatok elbontása.
|
1986.
július 19.
|
A Kőbányai úti MÁV híd
alatt a Horog utcánál egyvágányú pálya létesül.
|
1986.
június 24.
|
Megszűnik Újpesten az
Árpád úti használaton kívüli villamospálya.
|
1986.
június 3-augusztus 31.
|
Megszűnik
a vágányfonódás Budafok elágazásnál, és a kocsiszínnél
a csúcs felőli egyszerű vágánykapcsolat.
|
1986.
április 28-május 20.
|
Vágányzár a Határ út-Nagykőrösi
út kereszteződésében a Nagykőrösi úti felüljáró
építése miatt.
|
1986.
május 4.
|
Típuscsere a 44-esen
UV+pót+UV-ról 2UV-ra.
|
1986.
március 24-április 30.
|
Megszűnik
a Ganz gyár iparvágány kiágazása és az ottani
visszafogóhely, cserébe a Kőbányai út 21-nél új
visszafogóhely létesül.
|
1986.
tavasz
|
Megszűnik a Váci úti
használaton kívüli villamospálya a Megyeri út-Árpád út
között.
|
1985. |
|
|
|
1985.
december
17.
|
Rákospalota Kossuth
utca végállomáson megszűnik a 10-es villamos
kiágazása.
|
1985. július 30.
|
Kiépítik a Lehel utcai
pályából a Dózsa György úti kiágazás maradványait.
|
1985.
június
|
Gubacsi úti
hurokvégállomás megépítése.
|
1985.
június 1.
|
Típuscsere az 1-esen és
a 14-esen 2T5C5-ről 3T5C5-re.
|
1985.
június 1.
|
Megszűnik a 10-es
viszonylat.
|
1985.
május
|
A Váci úti használaton
kívüli villamospálya elbontása az Árpád út és Újpest
kocsiszín között.
|
1985.
május 1.
|
A 3V busz
meghosszabbodik Újpest, Szilágyi utcáig.
|
1985.
január 1.
|
Megszűnik a 47É
viszonylat.
|
1984. |
|
|
|
1984.
december
1.
|
Megszűnik a 10/É járat,
helyette a 12/É indul.
|
1984.
november
6.
|
Megszűnik a Beller Imre
utcai vonalszakasz.
|
1984.
november
6.
|
Új összeköttetés
létesül a Vörösvári út és Filatorigát HÉV
teherpályaudvar között.
|
1984.
november
6.
|
A 3V villamospótló
buszjárat az Árpád hídig rövidül, a 33V megszűnik.
|
1984.
november
6.
|
Kiépül az 1-es villamos
pályája a Bécsi út és a Lehel utca között, megindul az
1-es viszonylat 2T5C5-tel, Angyalföld és Óbuda
kocsiszínek üzemeltetésében.
|
1984.
november
1.
|
A 9-es villamos
kiadását Óbudától Budafok kocsiszín veszi át.
|
1984.
október 27.
|
A 13-as villamos az Örs
vezér tere-Gubacsi út között közlekedik.
|
1984.
október 12.
|
Áthelyezik a
kereszteződés utánra a 12-es, 14-es villamosok
Gyöngyösi utca megállóhelyét az Élmunkás tér irányába.
|
1984.
szeptember
20.
|
Megszűnik az Orczy téri
hurokvágány.
|
1984.
szeptember
20.
|
Átépül Baross kocsiszín
és annak Baross utca felőli vágányhálózata.
|
1984.
szeptember
3-27.
|
Az Élessarok átépítése,
megszűnik a visszafogó vágánykapcsolat.
|
1984.
szeptember
1.
|
Típuscsere a 10-esen
1900, 2000 ikerkocsiról 2T5C5-re.
|
1984.
szeptember
1.
|
Típuscsere a 41-esen
1000-ről 2T5C5-re.
|
1984.
szeptember
1.
|
Típuscsere a 12-esen
2-ről 3T5C5-re.
|
1984.
szeptember
1.
|
Megszűnik a 10/A.
|
1984.
szeptember
1.
|
Az összes régi típusú,
2 tengelyes villamoskocsi forgalomból történő kivonása
(kivéve UV pót).
|
1984.
augusztus
1.
|
Típuscsere a 23-ason
2UV-ról Ganzra, üzemeltetését Szávától Hungária
kocsiszín veszi át.
|
1984.
augusztus
1.
|
Típuscsere a 28-ason
Ganzról 2T5C5-re, üzemeltetését Hungáriától Baross
kocsiszín veszi át.
|
1984.
június 11.
|
52/A megszűnik.
|
1984.
június 11.
|
Típuscsere a 13-as
viszonylaton 1500+pót-ról 2UV-ra.
|
1984. június 11.
|
A
13-as viszonylat részlegesen újra indul (Kápolna
tér-Gubacsi út).
|
1984.
június 11.
|
Megszűnik a visszafogó
vágánykapcsolat az Epreserdő utcai
iparvágány-kiágazásnál.
|
1984.
június 11.
|
Megszűnik a deltavágány
az Élessaroknál.
|
1984.
május 21.
|
Típuscsere a 37-esen
Ganzról 2T5C5-re, üzemeltetését Hungáriától Baross
kocsiszín veszi át.
|
1984.
május 21.
|
Újköztemető, Kozma
utcai végállomás átépül.
|
1984.
május 21.
|
Csúcs felőli
vágánykapcsolat létesül a Salgótarjáni utcában a
Hungária krt. előtt.
|
1984.
május 21.
|
Baross kocsiszín Dobozi
utcai kapcsolata újjáépül.
|
1984. május 21.
|
Asztalos
Sándor
utcai híd átadása, 4-es, 6-os kocsiszíni menetei ismét
a hídon át, 37-es ismét eredeti útvonalán közlekedik.
|
1984.
május 20.
|
A 23-as, 30-as és 31-es
kiadását Ferencvárostól Száva kocsiszín veszi át. A
31-esen típuscsere UV+pót+UV-ról 2UV-ra.
|
1984.
május 20.
|
A 2, 2/A viszonylatok
kiadását Barosstól Ferencváros kocsiszín veszi át
|
1984.
május 20.
|
Ferencváros kocsiszín
nem ad több 28-ast.
|
1984.
április 2-24.
|
Kiépül a Domus
csomópont (Lehel u-Róbert Károly krt. kereszteződése).
|
1984.
március 1.
|
A 28-as részbeni
kiadását Barosstól Hungária kocsiszín veszi át
|
1984.
március 1.
|
A 24-es kiadását
Hungáriától Ferencváros veszi át.
|
1984. március 1.
|
Az
52-es villamos ismét az eredeti útvonalán közlekedik.
|
1984.
február 28.
|
Megépül a BNV-hez
vezető vonal HÉV összekötővágánya a Király vágány
után.
|
1984.
február 21-március 15.
|
Átépítik a Bécsi
út-Vörösvári út csomópontot, beépítik a 17-es
végállomásába a dozátor vágány kiágazását.
|
1984.
január 23.
|
A 36-os kocsikiadását
Barosstól Hungária kocsiszín veszi át.
|
???
|
Megszűnik a Mező Imre
úti csonkavágány a Festetics utcánál.
|
1983. |
|
1983.
december
23.
|
Változik a 13-as
útvonala: Örs vezér tere-Közvágóhíd.
|
1983.
december
1.
|
Megindul a 47É
viszonylat: Móricz Zsigmond körtér-Budafok, Varga Jenő
tér között 1000-res motorkocsikkal.
|
1983.
december
1.
|
Megszűnik a 43-as
villamos és a Nagytétényi úti vonalrész a
Csirkegyártól kifelé.
|
1983. november 27.
|
Rövidül
a 13-as: Örs vezér tere-Gubacsi út között.
|
1983.
november
25.
|
Típuscsere az 56-oson
1000-ről 2T5C5-re, a hűvösvölgyi végállomáson az
egyszerű vágánykapcsolat iránya megfordul.
|
1983.
november
8-december 22.
|
Jókai Mór utcai
pályaépítés II. ütem. Megszűnik a szabótelepi
kitérővágány. |
1983.
október 26.
|
Gyök felőli egyszerű
vágánykapcsolat létesül az Izraelita temetőnél.
|
1983.
október 10.
|
Módosul az Akna utcai
félreállóhely vágányhálózata.
|
1983.
október 10.
|
Megszűnnek az Akna
utcai tároló és rakodó iparvágányok, csak az utca
felőli vágány marad meg.
|
1983. július 6-11.
|
Átépül a Határ
út-Nagykőrösi út csomópont.
|
1983.
július 6.
|
Megszűnik az 51-es
villamos és a Nagykőrösi úti vonalszakasz.
|
1983.
július 4.
|
A 24-es villamos
kiadását Barosstól Hungária kocsiszín veszi át.
|
1983.
június 20.
|
Részleges típuscsere a
31-esen 2-ről 3 kocsis UV-ra.
|
1983.
június 20.
|
A 28-as kiadását
Hungáriától Ferencváros kocsiszín veszi át, egyúttal
típuscsere Ganz-ról 2 UV-ra.
|
1983.
június 13.
|
A 37-es részbeni
kiadását Hungária visszavette Ferencvárostól, egyúttal
típuscsere 3 kocsis UV-ról Ganz csuklósra.
|
1983.
június 13.
|
A Salgótarjáni úton a
Hungária körút után gyök felőli vágánykapcsolat
létesül.
|
1983.
június 13.
|
Az Asztalos Sándor
utcai híd romlása miatt a 37-es útvonala rövidül::
Hungária krt - Élessarok.
|
1983.
április 18.
|
A 36-os kiadását
Hungáriától Baross kocsiszín veszi vissza.
|
1983.
április 13.
|
Az Élessaroknál
visszafogó vágánykapcsolat létesül.
|
1983. április 11.
|
Az Élessaroknál
deltavágány létesül.
|
1983. február 15.
|
A
37-es részbeni kiadását Hungáriától Ferencváros
kocsiszín veszi át.
|
1983.
február 15.
|
A 28-as kiadását
Barosstól Hungária kocsiszín veszi át, egyúttal
típuscsere történik 1200-asról Ganz csuklósra.
|
1983.
február 1.
|
Típuscsere az 56-oson
1000+5700-ról 1000-re.
|
1983. február 1.
|
A
36-os kiadását Barosstól Hungária kocsiszín veszi át.
|
1983.
??
|
Új, egyszerű
vágánykapcsolat létesül Kispesten az Ady Endre úton a
Tulipán utcánál.
|
1983.
??
|
Új, egyszerű
vágánykapcsolat létesül Kispesten az Ady Endre úton a
Határ útnál.
|
1982. |
|
1982.
december
6.
|
Új megállóhely létesül
a 41-es villamos vonalán Pék utca elnevezéssel.
|
1982.
december
5.
|
Angyalföld kocsiszín
előtt egyszerű vágánykapcsolat létesül.
|
1982.
szeptember
7-december 5.
|
Angyalföld kocsiszín
előtt a Pozsonyi úton teljesen átépül a pálya.
|
1982.
szeptember
7.
|
Megszűnik Angyalföld
kocsiszín előtt a hurokvágány.
|
1982.
július 18.
|
Módosul a Lehel
utca-Dózsa György út elágazás.
|
1982.
július 6.
|
Megszűnik a Bulcsú
utcai kettős vágánykapcsolat, helyette egyszerű
vágánykapcsolat kerül beépítésre.
|
1982.
július
1.
|
Bezár Újpest
kocsiszín.
A 10/A kiadását Angyalföld kocsiszín veszi át
ikerkocsikkal.
A 10-es kiadását Angyalföld visszaveszi, egyúttal
típuscsere 2T5C5-re.
|
1982.
június 8.
|
Üzembe helyezik a
jelzőberendezést a Deák téren.
|
1982.
május 24.
|
Pacsirtatelepen
egyszerű vágánykapcsolat létesül.
|
1982.
május
3.
|
Visszafogó
vágánykapcsolat létesül Újpest kocsiszín előtt
Megszűnik a Váci úti vonalszakasz az Árpád híd és
Újpest kocsiszín között.
Új járat indul 10É jelzéssel Rákospalota, Kossuth utca
és Újpest kocsiszín között.
A 10-es kiadását Újpest átveszi Angyalföldtől,
1200-assal.
A 10A újraindul, Újpestről, ikerkocsikkal.
Megszűnik az 55-ös és 55É villamos.
Megszűnik a 3-as villamos, helyette a 3V járat kerül
meghosszabbításra az Árpád útig.
|
1982.
február 22.
|
Részleges típscsere a
41-esen és a 43-ason 1600-ról 1500-ra.
|
1982.
??
|
Száva kocsiszínben
elbontják a hátsó kapu közelében lévő nem használt
kitérőket.
|
1982.
??
|
Kispest kocsiszínben
elbontják a csarnoki lírát.
|
1982.
??
|
Angyalföld kocsiszín
teljes átépítése |
1982.
??
|
Megszűnik Újpesten a
Baross utcában az Irányi Dániel utca-Arany köz
vonalszakasz.
|
1982.
??
|
Újpesten megszűnik az
Angyal köz-Zsilip utcai vonalszakasz és az
iparvágányok túlnyomó többsége.
|
1981. |
|
|
|
1981.
december
30.
|
Megépül a Bulcsú
utcai félreállóvágány.
Üzembe helyezik az új Élmunkás téri végállomást.
|
1981.
október 31.
|
Megszűnik a János
kórházi hurokban lévő félreálló csonkavágány.
|
1981.
október 12.
|
Változik a Moszkva tér
Szilágyi Erzsébet fasor felőli végének vágányhálózata.
|
1981.
június 8.
|
Átadják az átépített
Boráros teret.
|
1981.
május 1.
|
A Kruzslák Béla utcánál
megépül a "végleges" végállomás, kettős
vágánykapcsolattal.
|
1981.
április
1.
|
Megszűnik a Váci úti
villamosvonal a Nagykörút és az Árpád híd között,
beleértve a Dózsa György úti szakaszt is. A 3-as,
55-ös és 55É a Kruzslák Béla utcáűig rövidül, ahol
ideiglenes visszafogóhely létesül. Típuscsere a 3-ason
1500+pótról Bengálira, az 55-ösön pedig 1000+2 pótról
ikerkocsira.
A Lehel úton a Bulcsú utcánál ideiglenes végállomás
létesül, a 12-es és 14-es idáig rövidül. A 14-es másik
végállomása Újpest István térre módosul.
Típusváltás a 41-es és 43-as viszonylatokon 1900-as
ikerkocsiról 1000, 1600-as szóló motorkocsikra.
|
1981.
március 20-július 27.
|
A Kőrösi Csoma Sándor
út átépítése az Élessarok és a Pataki István tér
között.
|
1981.
február 2.
|
Az 56-os kiadását
Óbudától Szépilona veszi át.
|
1981.
január
19.
|
Megszűnik a
villamosforgalom az Árpád hídon, a Vörövári úton, a
Flórián téren, a Pacsirtamező és Nagyszombat utcákban,
megszűnik a Bokor utcai hurok is. Megszűnnek a 11-es,
11É és 33-as viszonylatok, utóbbi helyett 33V jelű
autóbusz indul.
Meghosszabbodik a 17-es, a Vörösvári út-Margit híd
között jár.
A 9-es kocsikiadását Budafoktól Óbuda kocsiszín veszi
át.
Típuscsere a 3-ason 2000-res ikerkocsiról és
1000/1600+2 pótról 1500+pót-ra.
|
1981.
január 13.
|
Megszűnik a 67-es
villamos vonalán a Mexikói út/Thököly út megállóhely.
|
1981.
január 10.
|
Típuscsere a 31-esen
UV+pót+UV-ról 2 UV-ra.
|
1981.
január 8.
|
Típuscsere a 23-ason
UV+pót+UV-ról 2 UV-ra.
|
1981.
január 5.
|
A 10-es kiadását
Újpesttől Angyalföld kocsiszín veszi át, egyúttal
típuscsere történik ikerkocsiról 2T5C5-re. |
1981.
január
4. |
Új, 52A viszonylat
indul a Határ út és a Gubacsi út között.
Típuscsere a 42-esen és az 52-esen UV-pót+UV-ról 2
UV-ra.
|
1981.
január 2.
|
Típuscsere a 36-oson
Bengáliról Ganz csuklósra.
|
1981. január 1. |
Változik a
vágányhálózat a Moszkva tér Mártírok útja felőli
végénél.
Típuscsere a 30-ason UV+pót+UV-ról 2 UV-ra.
Szünetel a 10A viszonylat.
Megszűnik a 8-as villamos.
|
1981.
??
|
A Fehér úti főműhelyben
megépül a próbapálya és az udvari vágányok egy része.
|
1981.
??
|
Baross kocsiszínben
elbontanak egy használaton kívüli kitérőt.
|
1981.
??
|
Megszűnik a Mártírok
útján a Török utca előtt lévő egyszerű
vágánykapcsolat.
|
1981.
??
|
Megszűnik az Ecseri
úton az Üllői útnál lévő két egyszerű vágánykapcsolat
közül az egyik.
|
1981.
??
|
Megszűnik Újpesten a
8-as villamos hurka és a kapcsolódó iparvágányok.
|
1980. |
|
|
|
1980. november 11-1981. január 1.
|
Vágányzár és átépítés a Moszkva tér
I. és II. vágányán.
|
1980. október 23.
|
Típuscsere a 10-esen 1200-asról
ikerkocsira.
|
1980. október 18.
|
Típuscsere a 18-ason UV+pót+UV-ról
2T5C5-re, kiadását Szépilona és Budafok közösen végzi,
Óbuda nem ad rá több UV+pót+UV szerelvényt.
|
1980. október 17.
|
Üzembe helyezik az új Deák téri
végállomást, a 47, 49-es villamosok odáig rövidülnek.
|
1980. október 1.
|
Megszűnik a 69É járat, szerepét a 179É
autóbusz veszi át.
|
1980. szeptember 29.
|
Az Ecseri útnál befejeződik a
vágányépítés, a 13-as újra átmegy az Üllői úton, a
13/A viszonylat megszűnik.
|
1980. szeptember 21.
|
56-ost Óbuda vegyesen ad ki
Szépilonával.
|
1980. szeptember 1.
|
Típuscsere a 11-esen Ganz csuklósról
2UV-re, kiadását Hungáriától Óbuda kocsiszín veszi
vissza.
|
1980. augusztus 19.
|
Újraindul a 17-es a Margit híd - Margit
kórház között.
|
1980. augusztus 13.
|
Jelzőlámpás csomópontot telepítenek a
Gubacsi útra az Illatos útnál.
|
1980. július 30.
|
Típuscsere a 67-esen 1500+pótról
UV+pót+UV-re.
|
1980. július 18.
|
Jelzőlámpát telepítenek a Kelemen
László utcai csomópontba.
|
1980. július 15.
|
A 23-as villamos újra átmegy az Üllői
úton, a 23/A viszonylat megszűnik.
|
1980. július 3.
|
URH készüléket telepítenek a 4-es, 6-os
villamosokra.
|
1980. július 1.
|
Az 51-es kiadását Ferencvárostól Száva
kocsiszín veszi át, egyúttal típuscsere is történik
ikerkocsiról 1500-ra.
|
1980. július 1.
|
Megindul az 50/A viszonylat Kispest,
Határ út és Kispest, Villanytelep között.
|
1980. június 27.
|
Típuscsere a 14-esen UV+pót+UV-ról
2T5C5-re.
|
1980. június 25.
|
A 13-as villamos az Örs vezér tere
felől az Üllői útig közlekedik ahol csonkavágányon fog
vissza.
|
1980. június 16.
|
A 18-as viszonylatra Budafok
kocsiszín is ad UV+pót+UV szerelvényt.
|
1980. június 16.
|
A 37-es viszonylaton Hungária Ganz
csuklósai mellett megjelennek Ferencváros kocsiszín
UV+pót+UV szerelvényei is.
|
1980. június 16.
|
Átépül a Móricz Zsigmond körtér,
felkészülve a Tátra villamosok közlekedésére.
|
1980. június 16.
|
Megszűnik a Bajcsy-Zsilinszky úti
vonalszakasz a Markó utca és a Deák tér között,
valamint a Markó utcai végállomás.
|
1980. június 16.
|
Típuscsere a 10-esen ikerkocsiról
1200-asra.
|
1980. június 13.
|
Véget ér a Petőfi hídi vágányzár,
újra indul a 4-es, 6-os, 6É Budára. Az Irinyi József
utca átépítése során széthúzásra kerül a Goldman
György téri hurokvágány kiágazása, valamint megépül az
osztályozó a Karinthy Frigyes útnál.
|
1980. június 6.
|
Típuscsere a 12-esen UV+pót+UV-ról
2T5C5-re.
|
1980. április 1.
|
A 61-es kiadását Szépilona átvette
Óbudától és Hungáriától, egyúttal itt is megjelennek a
a 2T5C5 szerelvények Ganz csuklós helyett.
|
1980. március 31.
|
Felmondják a kőbányai Mélyfúró vállalat
iparvágányának kiszolgálását
|
1980. március 30.
|
- Megszűnik az Üllői úti villamosvonal
a Nagyvárad tér és a Határ út között, megszűnik a
Nagyvárad téri végállomás és a népligeti próbapálya
is. Száva kocsiszín kapcsolatai módosulnak.
|
|
- Új, Határ úti végállomások üzembe
helyezése (42, 50, 52)
|
|
- Új, Határ úti vonalszakasz üzembe
helyezése az Ady Endre út és a Nagykőrösi út között.
|
|
- Megszűnnek az Könyves Kálmán körúti
megosztott végállomások az Üllői útnál, megkezdik a
folyó pálya helyreállítását.
|
|
- Módosul a 13-as villamos útvonala: az
Örs vezér tere - Használtcikk piac között jár.
Kiadását Száva kocsiszíntől Ferencváros kocsiszín
veszi át.
|
|
- Rövidül és újraindul a 42-es
villamos: Kispest, Határ út - Tóth Árpád utca
|
|
- Rövidül az 50-es villamos: Kispest,
Határ út - Pestlőrinc, Béke tér között jár.
|
|
- Rövidül az 50É viszonylat: Kispest,
Határ út - Pestlőrinc, Béke tér között jár. Kieső
szakaszát a 182É busz pótolja.
|
|
- Rövidül az 51-es villamos:
Használtcikk piac és Pestimre, Vörösfény utca között
jár.
|
|
- Megszűnik az 50A járat.
|
|
- Megszűnik az 51A járat.
|
|
- Megindul az 52-es villamos Kispest,
Határ út - Pesterzsébet, Pacsirtatelep között.
|
|
- A 23-as kiadását Ferencvárostól Száva
kocsiszín veszi át, egyúttal típuscsere is történik
ikerkocsikról UV+pót+UV-re.
|
|
- Típuscsere a 23/A-n ikerkocsiról
UV+pót+UV-re.
|
1980. március 29. |
Az M3-as metró Nagyvárad tér -
Kőbánya-Kispest (II/A) szakaszának átadása, amelyhez
kapcsolódóan másnaptól a fenti változások lépnek
életbe
|
1980. március 20.
|
A 11-es kiadását Óbuda kocsiszíntől
Hungária kocsiszín veszi át.
|
1980. március 10.
|
Módosul a Határ út - Nagykőrösi úti
csomópont vágányhálózata, új kanyarodó irányok épülnek
ki.
|
1980. március 7-30.
|
Határ úti vágányépítés az Ady Endre út
és a Nagykőrösi út közt.
|
1980. március 3.
|
A 8-as és 10A járatok kiadását
Angyalföld kocsiszín visszaveszi Újpest kocsiszíntől (utóbbi
kiadása Angyalföld és Újpest közt az év során
többször változik), valamint típuscsere történik
a 10/A-n ikerkocsikról 1200-as csuklósra.
|
1980. február 1.
|
A 18-as viszonylatra Óbuda kocsiszín is
ad UV+pót+UV egységeket.
|
1980. február 1.
|
Forgalomba állnak az első Tátra
villamosok Budapesten, elsőnek az 59-es viszonylaton.
|
1980. január 21.
|
Újra közlekedik a 13/A villamos.
|
1980. január 14.
|
Megszűnik a 65-ös és a 65É jelzésű
villamos.
|
1980. január 3.
|
Megszűnik a 64V jelzésű villamospótló
busz, helyette a 82-es trolibusz indul.
|
1980. január 1.
|
A 8-as villamos kiadását Újpest
kocsiszín vette át Angyalföld kocsiszíntől.
|
1980. ??
|
Megszűnik Ferencváros kocsiszínnél a
raktári vágány bekötése.
|
1980. ??
|
Megszűnik Pestlőrinc, Béke téren a Pft.
csonkavágány.
|
1980. ??
|
A Határ út - Gubacsi út csomópontban
visszafogóhely épül.
|
1980. ??
|
Megszűnik a 43-as villamos vonalán a
Diósárok forgalmi kitérő.
|